Stel je persoonlijke vraag #24

Nee ik hou gewoon van snacks. Maar ik hou ook van m’n mening geven dus dat doe ik op insta want dat is leuker dan een word bestand bijhouden met hele verhalen over snacks.

Excel zou ik eigenlijk wel een hobby noemen bijna want ik hou zo van spreadsheets :heart:

4 likes

Wauw wat ontzettend veel variatie! Ik heb echt maar een paar soorten/smaken eiwitreep dozen op voorraad. Ben echt benieuwd hoe je snackast er uitziet!

1 like

Druivels noemde je ze toch?

2 likes

:exploding_head: :exploding_head: :exploding_head: :exploding_head: :exploding_head: :exploding_head:

3 likes

Nee, dat is volgens mij @Bunnyslippers!

3 likes

Nav deze opmerking

Wat roept Excel bij je op?

  • Leuk leuk
  • Ik hou van Excel
  • Duizend hartjes
  • Yes, uren tabjes maken like it
  • Omg wie kan dit voor mij doen
  • Mag ik me verstoppen please
  • Kleren tyfus computer luisteren
  • Ik haaaaaaat Excel
  • Dit allemaal
  • Niks van dit alles gewoon neutraal

0 stemmers

(Ik heb een haat aan Excel, maar wel heel leuk dat er mensen bestaan als jou @Kurisu en @fissa die fangirl zijn hoor. Het ziet er namelijk wel echt cool uit altijd)

1 like

Ik vind het echt fascinerend wat er allemaal kan in Excel. Alleen zelf kan ik er niks van. Ik kom net tot een tabelletje met dikke buitenranden

7 likes

Ik vind het heel knap als mensen hele ingewikkelde formules gebruiken waardoor alles met elkaar in verbinding staat. Zelf kan ik nog net markeringsregels voor cellen aanwijzen.

1 like

Volgens mij is dat @Bunnyslippers :stuck_out_tongue:

@strawberry echt een zooi haha. Ik heb ook een spreadsheet in elke doos ik dingen bewaar Hahaha. Ik raakte echt te veel kwijt

1 like

Idd zo knap wat je er mee kan maar ik begrijp er niets van. Nou ja de basis wel maar de rest. hell no. En heb ook geen geduld om alles uit te zoeken.

Ik heb destijds Excel les gehad tijdens mijn hbo opleiding en dat is een van de weinige dingen waar ik nu daadwerkelijk nog wat aan heb haha

7 likes

Als een paprika wat ouder is en rimpelig wordt gooi je die weg of gebruik je die nog

  • Gooi ik weg
  • Gebruik ik nog

0 stemmers

ik gebruik het nog, terwijl mijn vriend het weg zou gooien

Lekker index-matchen en vlookuppen, heerlijk
Maar soms ook intense haat, dus all of the above.

@Strawberry sowieso geen paprika in huis, zie titel :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Er is één functie in Excel die ik goed beheers (verticaal zoeken) en daar ben ik veel te trots op.

3 likes

Ik kan de meeste Adobe programma’s dromen maar Excel? Opbokken

Snap er de tyfus van en 't gaat altijd mis. Ben zelfs een kwartier bezig met een datum invoeren. Dan staat er ineens 04-02-21 in plaats van 4 februari 2021. En die hoofdletter die ik eigenlijk stiekem nog wil laat ik dan maar achterwege 🥲

8 likes

Dit bijzettafeltje:

  • Enig
  • Nee bedankt

0 stemmers

Een soort mislukte manneke pis dit

Lijkt me ook heel irritant om te poetsen.

7 likes

Kunnen we gewoon ff kappen met al die jolige blotelichamenaccessoires, thanksss

20 likes

Ik zou sowieso niet met iemand naar het altaar willen lopen, en al HELEMAAL niet mijn vader of ex. Hoef niet als het bezit van de ene op de andere man overgedragen te worden byeee

57 likes