Ja ik ook! De mensen die ik ken die het wel hebben gehad hebben allemaal dik haar maar dat kan natuurlijk ook andere oorzaken hebben. En ik heb er verder nooit bewijs voor gevonden
Dit inderdaad. Je haarstructuur verandert niet, omdat je niet het haarzakje hebt vernietigd of aangepast ofzo.
Bij mensen die bijvoorbeeld door chemo kuren hun haar hebben verloren kan het haar soms wel met een andere structuur terug groeien, omdat de cellen in het haarzakje dan kapot zijn gegaan.
Dit is net als de mythe dat je been haren dikker en donkerder worden als je ze hebt geschoren. Dat lijkt zo door de stoppeltjes. Maar als je het dan laat groeien, worden de haartjes weer hetzelfde als voordat je het had geschoren.
Ik wil morgen gaan sleeën maar ik heb een gevoel dat ik daar op m’n 28e niet meer mee wegkom
Jawel joh gewoon doen!
Hoezo? Zegt de slee dan; sorry je bent 28 en dan mag je niet.
God straks zakt die slee door :’). Nee m’n vader appte een foto en hij zag er best stevig uit.
En bij m’n ouders achter is een perfecte heuvel om vanaf te sleeën, al weet ik niet of ik dat nog zo goed durf als vroeger.
Jawel, klinkt super tof! Ik zou het gewoon doen.
Maar bij mij zit lol ook niet verbonden aan een leeftijd.
Ik ben bezig met een winged eyeliner te zetten en ik zou willen dat ctrl-z ook zou werken bij het make-uppen.
Het verbaast me dat de NOS nog geen liveblog is gestart over de SNEEUWVAL
Investeer in een discolamp! Dit heb je nodig in het leven. Ik heb er ook eentje op advies van een andere forummer en ben nog steeds dankbaar
Bij mij wel
De Gelderlander wel
Haha kijk nog een keer ff goed
Omg ik zie het nu En nu.nl heeft zelfs een van dag to dag overzicht. O o o
Ik had net uit het niets een peuter op bezoek die een beetje down was en ik heb geen geschikt kinderspeelgoed. Uiteindelijk maar sokken over de oren van mijn furby gedaan en dat vond het kind geweldig.
Die tuin ligt achter de flat tegen een bos aan waar auto’s geen zicht op hebben. Kunnen ook de achterdeur gebruiken om er te komen dus kans op boete is dan nihil. Plus het is de tuin van de flat waar ik woon, in de tuin mag je komen toch?
Jaa lijkt mij dat je wel in je eigen tuin mag zijn. Bedoelde het ook niet als oordeel hoor. Leek me oprecht kut als je plezier in de sneeuw had en de politie zou langskomen.
Zo ik zit Dawsons creek te kijken voor de eerste keer ooit en ik erger me zo erg aan hoe perfect het is. Echt de aesthetic van een perfecte zomerdag haha en dan die hele serie lang. Verder is die Dawson echt veels te perfect echt een cinnamon bun van een gast,. Ik zat een scene te kijken dat hij zei :’ Ja waarom is iedereen zo geobsedeerd met seks, waarom is het zo belangrijk?’. Ja tuurlijk hoor, een 15 jarige jongen die dit zegt hahaha. Sowieso lijkt die gast echt 28, en moet hij zogenaamd 15 voorstellen. Verder had je ook letterlijk een scene van een jongen die viool aan het spelen was op een jacht. Echt wat is dit?! I cannot look away. Ik zou het bijna ‘white privilege’ de tv show gaan noemen hahaha
Het kwam niet oordelend over! Net zoals @Baron vraag ik me dus af of ik inderdaad in de gezamenlijke tuin mag zijn n 9 uur.
We mochten vandaag ons hondje op gaan halen, maar het was net over de grens in België, dus ik was helemaal zenuwachtig dat we zouden worden aangehouden door de politie, vond het vet spannend. Maaarrr geen politie gezien en we zijn inmiddels thuis met ons hondje!
Zo leuk!