Wat je even kwijt wil #48

Oh super leuk, wat voor hondje en hoe oud is ie?

2 likes

Golden Retriever pup van 9 weken! :smiling_face_with_three_hearts:

53 likes

Code rood wordt gemiddeld maar één keer per jaar afgegeven door het KNMI

werkt Mascha bij het KNMI?

9 likes

Is van Nederlandse mensen en is in Nederland geregistreerd. Allemaal goed geregeld dus!

Mag je apart vinden. Ze vertelde dat je bij de dierenartsen in de grensregio kunt kiezen wat de nationaliteit van het dier is, zeg maar. Omdat daar heel veel Nederlanders net in Belgie wonen en andersom. Maar thanks for the party pooping.

6 likes

Noem hem kiwi!

4 likes

We zijn juist al een half jaar aan het zoeken omdat we géén (verkapte) broodfok wilden. Dit was een nestje op een boerderij met zwaaiende kindertjes voor het raam. :pleading_face:

@anon4388265 Oh je berichten zijn weg.

26 likes

Weet niet wat er gezegd is maar trek het je niet te veel aan! Jou kennende heb je het gewoon goed uitgezocht allemaal! Heel veel plezier iig met de puppy, Whats the name?

1 like

Als je je eigen haar niet wilt verneuken maar TikTok-compilatiefilmpjes kijken op YouTube waarin mensen dat doen of eindigen als een Bratz-pop

5 likes

Ah wat lief!! En ik snap je stress haha, gelukkig allemaal goed gekomen.

1 like

Haha dit is zo typisch Nederlands. Love het wel hoor.

1 like

Nouja ze hebben code rood afgegeven, en een bank ophalen is niet echt een goede reden om dan de weg op te gaan toch? Het is balen, maar lijkt me niet verstandig…

17 likes

Wil je puppy foto’s posten binnenkort aub :pleading_face:

17 likes

Hahaha nee maar echt! Vooral dat puppyface achtige hoofd van Dawson kan ik echt niet handelen haha

1 like

Aaaah wat leuk! Ik wil wel veel foto’s van de pup zien! De dikke pootjes, dikke kont en lief koppie! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ja @Krabsalade ik ben al in wjkw foto editie hoor :raising_hand_woman::heart_eyes:

2 likes

Mn post nl app doet raar. Er staat al een paar dagen in dat ik blijkbaar een pakket verwacht maar onbekent wanneer. terwijl ik geeen idee heb wat dat is.
En nu staat er een track en trace code in die ik zogenaamd heb gezocht en opgeslagen… maar dat heb ik nooit gedaan. Het stond er vanochtend ook en toen heb ik t verwijderd maar nu staat het er weer…
Vreemd

Je bedoelt het hondentopic @Krabsalade.

12 likes

Nav alle kou die eraan komt heb ik even foto’s bekeken van de ijzel in 2016 in het Noorden. My god wat was het toen glad, kon geen stap buiten zetten of ik ging op mn bek.

1 like

Ik app vaak met mijn tante van 80 en was helemaal enthousiast over het winterse weer dat eraan komt. Stuurt ze: ‘ik haal mijn schaatsen al jaren niet meer uit het vet’. Ik ben daar vooral heel blij mee, maar het was ook wel een beetje een verdrietig berichtje.

3 likes