Leuk. Laat je even weten hoe het ging?
Nee In my dreams
Wie dacht er net âzo je zal nog maar onderuit gaan terwijl het sneeuw/gladheid al voor 90% verdwenen isâ. Een halve minuut daarna ging ik vet onderuit in een bocht. Terwijl ik al dacht geanticipeerd te hebben door heel langzaam te gaan. Toen lag ik.
Waar heb ik net naar gekeken?
Kan iemand me misschien helpen met een Vinted probleem? Ik heb de verkeerde order gekregen van een verkoopster (ze had twee dingen verkocht en de verzendlabels door elkaar gehaald), ik heb een geschil geopend en de schoenen die ik niet besteld had meteen teruggestuurd met tracking nummer. Nu wil ik graag dat ze mijn order annuleert zodat ik mijn geld terugkrijg (het gaat ook om een groot bedrag) maar ze zegt dat ze de optie tot annuleren niet ziet staan⊠moet ik eerst nog klikken op âhet probleem oplossenâ voordat dat kan? Ik heb dit nog nooit meegemaakt dus weet niet zo goed hoe het werktâŠ
Struggles van je girl
Meestal tussen 08:00 - 09:00 is het rustig op mijn werk dus ik dacht ahh nog even wakker worden met kop koffie, MAFS aanâŠIs het druk?! Dan maar voor de pauze het bewaren
Oeh, waar?
Gefeliciteerd je kunt de baby Loa noemen
Of JesĂșs als het een jongetje wordt. Wat fijn dat je een huis hebt (of zult hebben) met warm water dan iig. Zoân leuk verhaal dit haha
Tuurlijk alles kan, tegenwoordig mag je 35 namen en 3 achternamen oid ze hoeft niet eens te kiezen
Vind het zo goed en knap van je dat je er zo open over bent. Heel veel succes
Ja dat kan ik helaas niet zeggen want dat was helemaal niet duurzaam en dan kan ik niet meer flexen. Maar google ff op herbruikbare ziplocks hahah
Kunnen we hier een topic van maken? Lijkt me grappig en leuk om jullie dromen te lezen en ze zelf op te schrijven en terug te lezen.
Wat ziet Robert de Hoog er shabby uit bij Koffietijd. Echt alsof ie net uit zân bed is komen rollen, haar niet gedaan, vale slobbertrui aanâŠ