Wat je even kwijt wil #48

Ik heb het net gedaan!!

1 like

Ik lag in bed en hoorde mezelf gewoon " oh mijn god" hardop zeggen.

Morgen de Mallorca Files, ook zo’n leuke serie.

1 like

BBC first, nu de 3e of 4e week.

2 likes

Voor de 90 euro? Ja als ik hem eenmaal gekocht heb dan vind ik het vast niet erg dat ik 40 euro meer uitgeef, maar nu voelt het zo onterecht haha. Ik ga er nog een nachtje over slapen!

1 like

Ja joh, moet kunnen, en als t niet bevalt ben je m via MP zo weer kwijt

Leuk!! Ikzelf en een paar andere forummers rolschaatsen ook

2 likes

Hoezo steek je dan je kop in het zand? Je kan toch prima erkennen dat iets niet ideaal is zonder dat je er ook nog keer op keer door anderen op gewezen moet worden. Dat heeft niks met je kop in het zand steken te maken hoor, het zit je duidelijk wel dwars dus je kan prima aangeven dat je je bewust bent van het probleem en het vervelend vindt dat ze er toch elke keer iets over zeggen en je liever hebt dat ze dat niet doen.

3 likes

Ahh gefeliciteerd! Een baby Karl

1 like

Ik krijg waarschijnlijk deeltijdbehandeling, dus ongeveer 3x per week. En er is 2x per keer een soort steunpunt waar je bij kunt aansluiten. Maarja eerst afwachten of dat ook allemaal gaat lukken.

5 likes

Ehh wtf, dat is echt niet oke

2 likes

Nee dat wist ik toen ook niet! Toen was ik ook nog niet zwanger. En we waren ook al tijdje bezig dus ook niet zo snel verwacht maar misschien hebben we het inderdaad zo gemanifesteerd :flushed:

Miss kan ik instagram cursussen gaan geven nu ook

34 likes

Oh wat fijn! Dat geeft iig al wat structuur aan je week. Hoop dat je snel mag starten​:heart::heart:

Kunt het altijd vragen toch! Maar lijkt me vooral nu met Corona lastig! Maar misschien als dat eindelijk ooit voorbij is?

Jaa gewoon proberen, en bellen is altijd beter denk ik!

Tja dat deed ik niet dus ze waren niet herbruikbaar. Bovendien waren ze mega flimsy en dat zijn deze niet.

‘Versoepelingen ver weg’.

Ik ben het hele jaar zo optimistisch geweest maar ik kan niet meer 🥲

3 likes

Ik werd net wakker uit zo’n rare droom. Arjan Lubach had aanbevolen om naar een bepaald museum in Brazilië te gaan vanwege de collectie schilderijen. Wij stapten ergens uit een trolleybusje voor het hek van het museum. En daar stonden mensen met panfluiten en veiligheidsvesten in regenboogkleuren allemaal deuntjes te spelen en om bij de ingang van het museum te komen moest je eerst door een tuin lopen en daar hadden ze grote volières met allemaal vogels die geketend waren. Dat vond ik erg, maar een vriend verzekerde mij dat er goed voor de dieren werd gezorgd? Dus we gingen alsnog verder en dan liep je langs een museumwinkel die er gewoon normaal uitzag en een werkplaats waar een man een extreem groot gouden bord met runes aan het oppoetsen was. En vervolgens stapte we het museum binnen en kwam je bij de kassa en alles was in art decostyle en daarna, na het betalen, liepen we een grote gang in die uitmonde in een vertolking van Frozen the musical waar echt duizenden mensen aanwezig waren. Wij passeerden die mensen en moesten toen in de rij staan voor een van de echte exposities. En daarna werd ik wakker.

8 likes

Om 4 uur wakker geworden omdat ik naar de wc moest en daarna tot half 7 in bed gewacht tot mijn wekker ging. Wordt een topdag dit!

1 like

Maar verder gaat alles goed? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nee, ik ben misselijk :stuck_out_tongue_winking_eye: