Wat je even kwijt wil #48

Ik vind dit echt vreselijk nieuws, de Deen is mijn lievelings supermarkt :sob::sob::sob:

2 likes

Wat super leuk, gefeliciteerd!

En gelijk beginnen met insta cursussen + alvast spon manifesteren voor de mini karl. Zo een baby kost geld dus beter gaat hij/zij vanaf in de buik al werken voor het geld.

:frowning: wat naar dat je zoveel last hebt…
Hoe ging het telefoontje?
Take care!

1 like

Hij pakt niet op, dus heb hem maar een berichtje gestuurd dat hij mij moet bellen

Bezig met een sollicitatiebrief voor een interne vacature. Heb al zo lang niet meer gesolliciteerd dat ik echt weer even in moet komen.
Dat in combi met nieuwe medicatie, die mijn hoofd een wattebol maakt, maakt dat ik in ieder geval al mijn adres bovenaan de brief heb :stuck_out_tongue:

3 likes

Dat komt later pas, er is niets zo slecht geregeld als in de ggz Jezus man.

Net mijn man aan de lijn gehad, had me natuurlijk in mijn hoofd gehaald dat die boos zou zijn enz, maar dat was helemaal niet. Dus ik ga nu pas vrijdag naar huis.

31 likes

Wat doen jullie nu als jullie willen ontspannen of iets leuks willen doen? Ik ben morgen vrij maar ik wil iets leuks doen, misschien met de auto naar een leuke plaats? Maar alles is natuurlijk dicht, ik heb al gekeken naar een overnachting maar is ook niks. Dan zou ik vanavond ook al weg moeten, iemand leuke corona proof ideeen?

Ik game, vooral games waar ik zelf bepaal wat ik doe vind ik nu leuk. Huidige wereld is stom dan maar ontsnappen naar een digitale wereld.

11 likes

Zo’n stadstour met onderweg van die hapjes?

1 like

Haken en breien doe ik vooral nu, maar dat is niet echt buiten. Miss kan je geocachen?

1 like

Er zijn nu best wel wat restaurants wie wandelroutes organiseren waarbij je koffie/thee/chocomelk to go meekrijgt en een lunchpakket! Best wel tof om te doen

1 like

Ugh, ik ben vandaag zó chagrijnig wakker geworden. Echt niet meer leuk. Heb nergens zin in, ben m’n werkdag al vier uur aan het uitstellen en zie op tegen de rest van de dag.

Dus ik ontdekte een leuke site drive and listen. Waar je een stad in de wereld kunt kiezen en een radio zender. En dan krijg je een video te zien en lijkt het of je lekker aan het rijden bent enzo.
Dus ik gelijk naar NY , zit ik gvd uren lang te wachten op stoplichten en slome mensen in het saaiste gedeelte van de stad. Laaaaat maar .

32 likes

Krijg je wel mooi de echte vibe mee van daar natuurlijk, haha.

Kun je niet wandelen in een drukke kantoorstraat? Dan moet je je door iedereen heen beuken en is snelwandelen de norm. Past misschien beter bij je.

3 likes

Dat was mn lieverlings ding in NY. Niemand was sloom en als er iemand sloom was kon je gewoon beuken en dan werd er niet raar gekeken want dat was normaal :heart:

3 likes

Ik zag laatst iets van autopuzzeltocht, kreeg je voor €20 oid een routeboek met allerlei opdrachten waarbij je dan langs allerlei leuke plekken reed, ze hadden allerlei routes in Nederland, misschien is dat wat voor je?

5 likes

Heb je nog bijzondere plekken in Nederland die je graag wilt zien? Heb zelf laatst bij Holterberg prachtig gewandeld en gelijk twee hunebedden gezien.

1 like

Ik heb laatst een streetart wandeling / speurtocht gedaan, bij elk kunstwerk moest je een raadsel oplossen met gegevens die je daar kon vinden en daarmee kreeg je steeds coördinaten voor de volgende locatie! Was heel leuk om te doen. Je kan ook gaan geocachen, dat is hetzelfde idee en daar heb je soms ook puzzels waar meerdere caches aan elkaar verbonden zitten.

2 likes

Ik ben verslaafd aan tapas hapjes.

1 like

ohhh maar dit is wel echt een hele leuke website!

1 like