Wat je even kwijt wil #48

Mijn laptop viel net opeens tijdens een les uit. Was ik vergeten om het verlengsnoer waarin de lader zit aan te zetten. :joy:

Dit heeft niks met jou te maken, maar dit triggert echt een herinnering bij mij hahaha

Dit is precies wat mijn ex naar me had geschreven (in een email, waarvan ik later achter kwam dat hij die ook naar onze hele vriendengroep had gestuurd…) toen we in het proces zaten van ā€˜gaan we wel of niet uit elkaar’ en hij nog niet wist wat hij wilde (want hij was verliefd op een ander geworden)

Alleen hij had eraan toegevoegd: Appa bepaalt alles voor mij. Daarom houd ik ook zo van gamen, want dan kan ik dingen zelf bepalen.
(Hij gamede ook echt de hele dag, niks studeren, niet werken, en dan verbaasd zijn dat je geen enkele opleiding kan afronden)

Wat echt lul koek was want als er iemand van het poldermodel is, dan ben ik het wel :joy: ik moet er nu echt om lachen omdat het zo bizar was hahaha
(Spreekt voor zich dat ik hem toen heb gebeld om te zeggen dat ik hem nooit meer hoefde te zien. Bye bye)

1 like

@GEEZ Ik hoop dat je de komende dagen nu ook even alles los durft te laten en er even echt helemaal voor jezelf kunt zijn.
Heel veel sterkte!

1 like

iemand deelde hier afgelopen week een linkje naar allerlei opleidingen/cursussen die je nu gratis kan doen! kan 'm niet meer vinden, weet iemand wat ik bedoel?

1 like

thanks!

FIRE :fire:

8 likes

Eindelijk wat videomateriaal opgenomen voor het assessment, maar wat heb ik een kutstem.
Maar wel fijn als je studenten op beed gewoon goed meedoen en elkaar aanvullen. :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

:heart:

En eens met @Frambozentaartje, weg met stigma’s en alles omtrent dit.

9 likes

Wat lief, dankjewel. Doet me goed om jullie berichtjes te lezen :yellow_heart::heart:

30 likes

Helemaal eens!

Misschien is dit een iets te persoonlijke vraag hoor, dan haal ik het weer weg, maar vroeg me af wat de reden is dat je opgenomen bent?

1 like

Toch weer een cent minder voor Bezos!!!

2 likes

Ik kon en kan mijn emoties niet meer reguleren, en kwam echt in een crisissituatie terecht waarbij gedachten de overhand namen.

Om het even zo enigzins beetje oppervlakkig te houden.

5 likes

Net dat webinar van Cynthia.nl gevolgd. Niet heel veel nieuwe dingen, maar toch wat handige tips nog opgedaan. In de chat werden ook leuke ideeƫn geopperd. Werken achter je strijkplank met de laptop want zo handig die kan je overal neerzetten. Iemand? haha.

1 like

pff zo zenuwachtig voor sollicitatie zometeen :flushed:

12 likes

Succes!!

1 like

Succes!

1 like

Succes! :four_leaf_clover:

1 like

Ik had zin om mijn kelder op te ruimen dus ik heb alles eruit gehaald en nu zit ik in de woonkamer tussen de rotzooi en heb ik geen zin meer. :slightly_smiling_face:

9 likes

Ik zie sommigen hier praten over een stadstour door verschillende steden. Iemand tips voor leuke steden? En moet je zoiets online boeken of stippelen jullie zelf routes uit?