O ja snap ik! Rustig rijden en blijven ademen en daarna flink trots zijn op jezelf
Ohh chill, wat ga je als eerst spelen?
Pfff gezeik op mn werk om 22 uur met een onredelijke collega. Denk niet dat zij meer met mij wil werken maar ik weet vrij zeker dat ik hier geen rare dingen doe of vraag. Hoop dat ik straks kan slapen, echt iets voor mij om dan tot 4 uur te blijven malen.
Je kunt het zo leuk maken als je zelf wilt! Lekker eten bestellen, lekkere drankjes en snacks mee, spelletjes, lekker in bad etc. Als hij dat niet snapt dan mag hij inderdaad lekker thuis blijven!
Als de situatie is zoals die nu is gaat de annuleringsverzekering toch niets uitkeren? Terwijl je liever niet reist en ook niet echt welkom bent.
Is het niet ook gebruikelijk om tijdens zo’n trajecten geen nieuwe schulden te maken, aka geen boetes te krijgen? Boetes gaan via het CJIB toch? Daar kreeg ik iig ooit een parkeerboete van, dat ging niet via de gemeente voor zover ik het me kan herinneren.
Ja snap je volkomen maar het zijn twee totaal verschillende afdelingen
Denk dat het onder aan de streep niet veel uitmaakt, een schuldregeling duurt hoe dan ook wel 3 jaar en daarna heeft hij een schone lei
Heel veel succes!
Ik ben helemaal kapot. Mijn hond wordt zo ingeslapen.
O, nee wat erg. (geen sarcasme). Heel veel sterkte.
Oh nee wat naar. Heel veel sterkte!
Ik ben weer thuis. Ik had nooit verwacht dat het afscheid nemen zo heftig kon zijn. Opeens mankeerde hij wat aan zijn hersenen en kon hij niets meer.
Maar het is goed zo.
Wat onverwachts! fijn dat je bij hem kon zijn en afscheid kon nemen maar wat verdrietig… heel veel sterke, lief zijn voor jezelf
Ahh wat erg, goed dat je met hem mee bent gegaan! Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte
Ah nee lieverd heel veel sterkte.
Heel veel sterkte
Wat heftig, zo onverwachts. Heel veel sterkte
Heel veel sterkte