Wat je even kwijt wil #48

Heb mezelf getrakteerd op Just Dance om m’n energie een beetje kwijt te kunnen, maar ik heb net een paar nummers gedaan en ben tot de ontdekking gekomen dat ik ritmegevoel noch coördinatie noch energie heb. Dus lig maar weer gewoon onder m’n dekentje op de bank.

16 likes

Tijd om die vriend uit huis te pleuren.

6 likes

Ik begin 1 maart aan een nieuwe baan (na ruim een jaar thuis te hebben gezeten) en ik wil volgende week zóó graag ergens een luxe hotel boeken voor een nachtje maar mijn vriend wil dat absoluut niet. En ik wil ook niet alleen. Ben nu echt geïrriteerd en teleurgesteld. :sob:

4 likes

Ik vind vandaag stom en morgenochtend moet ik hele ochtend in t ziekenhuis zijn voor mri en eeg en vind ik ook stom ALLES IS KUT

Oké dit lucht een beetje op

14 likes

Deze dinsdagavond is een prima avond voor m’n eerste glas wijn van 2021 toch?

17 likes

Sowieso, ik zou er voor gaan! Geniet ervan :ok_hand:

1 like

:heart::heart::heart:

1 like

Waarom wil ie niet :disappointed_relieved:
Ik wil wel mee hoor :joy: lekker, nachtje weg.

:kissing_heart:

1 like

Knuffel en sterkte en succes morgen :heart::heart::heart:

1 like

Doe het, echt geniet er nog samen van. Ik ben sinds januari gestart bij een nieuwe baan en ben nog steeds elke dag uitgeput terwijl ik vrij weinig uitvoer. Krijg zoveel nieuwe info steeds waar mijn hersenen nog steeds niet aan gewend zijn. Niet helemaal hetzelfde maar heb het jaar daarvoor echt maar amper echt gewerkt door corona. Gemiddeld 40% dat ik in pyjama productief was op een dag en de switch naar nu echt full time op locatie en weer 100% productie draaien is echt intens.

4 likes

Zijn antwoord: Vanwege Corona, alles is dicht, kunnen daar net zo weinig als thuis, daar heb ik het geld dan niet voor over en ga liever als we ook weer uit eten kunnen of roomservice beschikbaar is.

Ik snap hem ook wel maar ik zit verdomme al een jaar “opgesloten” in mijn appartement en ik wil gewoon een avondje gebruik kunnen maken van een luxe badkamer met bad enzo…

Ga lekker alleen! Heb ik vorig jaar ook gedaan vlak voor ik aan een nieuwe baan begon, en ook al was dat pre-COVID, alleen het bad was het al waard geweest.

2 likes

Ja dit! Lekker alleen gaan. Het is ook jouw leven en het klinkt alsof je er echt plezier van zal hebben @Dommel

Is er niet een vriendin of familielid die mee wil?

Ik vind dit shirt echt geweldig maar overal uitverkocht. :frowning:

Edit; o nee about you heeft het nog :smiley:

13 likes

Ik rij weinig auto en vaak dezelfde korte stukjes maar morgen ga ik dwars door rotterdam centrum rijden van noord naar zuid en terug en ben echt nerveus… slaat nergens op.

4 likes

Bij de chatfunctie zie ik een blauw bolletje dat ik niet weg geklikt krijg. Is dat er altijd al? Of heb ik iets gedaan? Vind het irritant😅

Komt goed, het is overdag niet zo druk en is een makkelijke route! Alleen ff bij Hofplein-rotonde even goed kijken. Maar ook dat gaat vast lukken!
(Weet niet of je er überhaupt bekend bent)

1 like

Ah thnx! Ja ik weet rationeel wel dat het me moet lukken maar word er toch nerveus van en zal echt niet relaxt in die auto zitten.
Ik woon in bergpolder haha maar rij nooit door ‘t centrum.

1 like