Wat je even kwijt wil #48

Waarom heb ik geen paaseitjes gekocht vandaag… ik ben teleurgesteld in mezelf

1 like

het is begonnen nu…

1 like

Serieus? Ik had gisteren make-up besteld en zou vanavond binnenkomen, dus ik me helemaal verheugd om morgen mijn nieuwe make-up te gebruiken… kijk ik net op die tracking pagina van dhl: WE HEBBEN JE GEMIST. JE PAKKET BEZORGEN WE BIJ EEN DHL SERVICEPOINT.

Nee, ik was de hele tijd thuis aan het wachten :disappointed_relieved:

1 like

Sowieso een soort kerstpunch, uiteraard vienetta stijl ijstaart, frozen hot chocolate etc.

En voor some good Hollands spelletjes fun, kerstkransjes happen ipv ontbijtkoek, Candy cane poepen.

Waarom heb ik geen tuin, ik wil ook een zomerkerstfeest.

1 like

Er staat een negatieve foto in mijn ah bonus app, ziet er trippy uit haha

24 likes

Jaaaa haha Candy cane poepen is een goed idee! Wil sowieso lekker fikkie stoken en marsmellows roosteren etc. Natuurlijk kerst muziek aan, lelijke versiering en dus een sneeuwmachine.

1 like

Hij kan wel naar huis toch? Ondanks dat de avondklok nog geldt? Heb volgens mij gehoord dat politie geen boetes uit kan schrijven nu omdat er teveel verwarring is gezaaid.

Volgens mij ook op het nieuws maar dan paar uur geleden, dus misschien verkeerd gehoord of ze zijn erop teruggekomen dan!

Snap dat je boos bent, zou het ook verre van leuk vinden… Wil bijna zeggen; laat hem lekker naar huis gaan, als hij wel een boete krijgt: eigen verantwoordelijkheid en schuld :woman_shrugging:t3: :see_no_evil: Gezond verstand enzo.

4 likes

Ik hoor allemaal getoeter en fluitjes, flikker op met je sneue geprotesteer.

Heb mezelf getrakteerd op Just Dance om m’n energie een beetje kwijt te kunnen, maar ik heb net een paar nummers gedaan en ben tot de ontdekking gekomen dat ik ritmegevoel noch coördinatie noch energie heb. Dus lig maar weer gewoon onder m’n dekentje op de bank.

16 likes

Tijd om die vriend uit huis te pleuren.

6 likes

Ik begin 1 maart aan een nieuwe baan (na ruim een jaar thuis te hebben gezeten) en ik wil volgende week zóó graag ergens een luxe hotel boeken voor een nachtje maar mijn vriend wil dat absoluut niet. En ik wil ook niet alleen. Ben nu echt geïrriteerd en teleurgesteld. :sob:

4 likes

Ik vind vandaag stom en morgenochtend moet ik hele ochtend in t ziekenhuis zijn voor mri en eeg en vind ik ook stom ALLES IS KUT

Oké dit lucht een beetje op

14 likes

Deze dinsdagavond is een prima avond voor m’n eerste glas wijn van 2021 toch?

17 likes

Sowieso, ik zou er voor gaan! Geniet ervan :ok_hand:

1 like

:heart::heart::heart:

1 like

Waarom wil ie niet :disappointed_relieved:
Ik wil wel mee hoor :joy: lekker, nachtje weg.

:kissing_heart:

1 like

Knuffel en sterkte en succes morgen :heart::heart::heart:

1 like