Doe het, echt geniet er nog samen van. Ik ben sinds januari gestart bij een nieuwe baan en ben nog steeds elke dag uitgeput terwijl ik vrij weinig uitvoer. Krijg zoveel nieuwe info steeds waar mijn hersenen nog steeds niet aan gewend zijn. Niet helemaal hetzelfde maar heb het jaar daarvoor echt maar amper echt gewerkt door corona. Gemiddeld 40% dat ik in pyjama productief was op een dag en de switch naar nu echt full time op locatie en weer 100% productie draaien is echt intens.
Zijn antwoord: Vanwege Corona, alles is dicht, kunnen daar net zo weinig als thuis, daar heb ik het geld dan niet voor over en ga liever als we ook weer uit eten kunnen of roomservice beschikbaar is.
Ik snap hem ook wel maar ik zit verdomme al een jaar “opgesloten” in mijn appartement en ik wil gewoon een avondje gebruik kunnen maken van een luxe badkamer met bad enzo…
Ga lekker alleen! Heb ik vorig jaar ook gedaan vlak voor ik aan een nieuwe baan begon, en ook al was dat pre-COVID, alleen het bad was het al waard geweest.
Ja dit! Lekker alleen gaan. Het is ook jouw leven en het klinkt alsof je er echt plezier van zal hebben @Dommel
Is er niet een vriendin of familielid die mee wil?
Ik rij weinig auto en vaak dezelfde korte stukjes maar morgen ga ik dwars door rotterdam centrum rijden van noord naar zuid en terug en ben echt nerveus… slaat nergens op.
Bij de chatfunctie zie ik een blauw bolletje dat ik niet weg geklikt krijg. Is dat er altijd al? Of heb ik iets gedaan? Vind het irritant😅
Komt goed, het is overdag niet zo druk en is een makkelijke route! Alleen ff bij Hofplein-rotonde even goed kijken. Maar ook dat gaat vast lukken!
(Weet niet of je er überhaupt bekend bent)
Ah thnx! Ja ik weet rationeel wel dat het me moet lukken maar word er toch nerveus van en zal echt niet relaxt in die auto zitten.
Ik woon in bergpolder haha maar rij nooit door ‘t centrum.
O ja snap ik! Rustig rijden en blijven ademen en daarna flink trots zijn op jezelf
Ohh chill, wat ga je als eerst spelen?
Pfff gezeik op mn werk om 22 uur met een onredelijke collega. Denk niet dat zij meer met mij wil werken maar ik weet vrij zeker dat ik hier geen rare dingen doe of vraag. Hoop dat ik straks kan slapen, echt iets voor mij om dan tot 4 uur te blijven malen.
Je kunt het zo leuk maken als je zelf wilt! Lekker eten bestellen, lekkere drankjes en snacks mee, spelletjes, lekker in bad etc. Als hij dat niet snapt dan mag hij inderdaad lekker thuis blijven!
Als de situatie is zoals die nu is gaat de annuleringsverzekering toch niets uitkeren? Terwijl je liever niet reist en ook niet echt welkom bent.
Is het niet ook gebruikelijk om tijdens zo’n trajecten geen nieuwe schulden te maken, aka geen boetes te krijgen? Boetes gaan via het CJIB toch? Daar kreeg ik iig ooit een parkeerboete van, dat ging niet via de gemeente voor zover ik het me kan herinneren.
Ja snap je volkomen maar het zijn twee totaal verschillende afdelingen
Denk dat het onder aan de streep niet veel uitmaakt, een schuldregeling duurt hoe dan ook wel 3 jaar en daarna heeft hij een schone lei
Heel veel succes!
Ik ben helemaal kapot. Mijn hond wordt zo ingeslapen.
O, nee wat erg. (geen sarcasme). Heel veel sterkte.