Wat je even kwijt wil #48

Er beginnen vragen te komen of de koelkast al vol eten ligt.
Jullie berichten maken me ook onrustig.
Ik heb nog nergens over nagedacht over het weer van aankomende dagen. Ik ben ook vergeten hoe kut sneeuw en ijzel was paar jaar geleden met op je bek gaan. Daarom denk ik.
Leuke verrassing morgen.

1 like

Nee dan wordtie met huid en haar opgegeten daar in huis! :flushed:

6 likes

Vergeet met de aankomende vorst niet je auto in de versnelling te parkeren

7 likes

Er is een mini reptiel ontdekt!

Dit is toch gewoon schattig

41 likes

Haha ik heb echt het idee dat wij heel dicht bij elkaar wonen. Jij woont ook in N toch? Dichtbij het centrum?

1 like

Ahh oke! Dat is inderdaad heel dichtbij. Ik woon bij -weg- daar.

1 like

Hahaha cinnamon bun van een gast.

Ik kijk ook voor het eerst en moest ook lachen toen hij dat zei over seks, zo ongeloofwaardig. Sowieso de manier waarop ze praten, je merkt duidelijk dat het door volwassenen is geschreven. En serieus, hoe vaak kunnen ze de naam Dawson zeggen in 1 aflevering :sweat_smile:

1 like

Ja echt supercute, maar ik snap echt niet waarom ze die vieze vinger niet even hebben schoongemaakt voor de foto.

13 likes

Net boodschappen gedaan en er waren veel mensen die geen afstand hielden. Dus ik was best gestrest. Gelukkig ook gelachen toen dit nummer door de supermarkt gedraaid werd:

24 likes

Jaa echt heel veel geluk mee gehad inderdaad!

1 like

Op het ziekenhuis na hoef ik nergens voor door de sneeuw te ploeteren komende dagen. Is ook goed want als ik het ook maar zie sneeuwen, ga ik waarschijnlijk al onderuit. Ben daar niet voor gemaakt. Jammer wel dat ik op een of andere manier maandag mezelf lopend richting ziekenhuis moet begeven… aan de andere kant; als het finaal mis gaat en ik opgeladen moet worden, word ik sowieso gebracht waar ik moet zijn #positivethinking

6 likes

Heb je gedroogde of uit een blik? Gedroogde moet je weken (12u ook echt), uit een blik niet.

Omg ik wil echt dat iemand dit een keer voor me maakt. Lijkt me zo lekker maar veel te veel werk (en ingrediënten)

2 likes

Ik kook heel vaak met gedroogde linzen zonder ze te weken hoor. De kooktijd is alleen wat langer.

@anon46421473 ottolenghi is meestal wel erg compleet in zijn recepten ook qua dit soort dingen (heb ook wel dingen in mijn kookboek staan die wel soms 48 uur moeten staan), dus als je de linzensoort gebruikt die in het recept staan en er staat niet bij dat ze geweekt moeten worden hoeft dat denk ik niet.

2 likes

Achttienjarigen op Youtube ‘I miss being a kid’. :upside_down_face:

6 likes

Ik heb mijn kat geleerd om tv te kijken.
En als ik natuurfilmpjes aanzet gaat ze ook echt alles ‘vangen’

6 likes

Het was echt achterlijk druk net, en ben zo boos op iedereen die samen + kids boodschappen gaan doen. Hoe moeilijk is het om godver alleen te gaan. Ben echt zwaar geirriteerd weer thujs gekomen. Dus nu ga ik een wijntje inschenken en een huge afwas doen.
Anyway, wilde je niet ontmoedigen. Bij mij lag er nog wel groente, het wc papier en brood was wel nagenoeg op.

5 likes

Echt zin in die vrieskou jongens :dancingbanana:

36 likes

Ik heb niet extra gewinkeld maar wel voor morgen en overmorgen boodschappen gedaan. Ik fiets altijd naar de winkel en dat was ik niet van plan om morgen te gaan doen.

Ik gebruik ze daarin ongeweekt, gaat prima!

1 like