Wat je even kwijt wil #48

Ah wat verdrietig, sterkte :heart:

1 like

Puur uit nieuwsgierigheid heb ik Kiescompas ingevuld om te proberen zo rechts mogelijk buiten FVD te eindigen. Heb ik 1 vraag verkloot door te links te antwoorden omdat ik de vraag niet helemaal snapte. Ik ben te dom voor FVD :joy:

5 likes

Ik heb dit ook met mijn nieuwe sloffen. Ik betrapte mezelf er laatst op dat ik alles heel voorzichtig aan raak, ook de autodeur en dingen op mijn werk :sweat_smile: moet er echt stom uit zien haha.

1 like

Sterkte @Vaiana :heart:

1 like

Ahw lief er hangt hier in het bushokje 1 handschoen. Met daarop een briefje geplakt met " Welke jongedame is haar handschoenen vergeten? De andere ligt bij ‘straatnaam huisnummer’ dan kunt u die ophalen"

Ahhw. Ik weet dat daar geen creep woont en het is een schattig ouderwets handschrift hha zo cute.

32 likes

Superveel sterkte met het verlies :rose:

1 like

Knuffel :heart:

Nederland o Nederland :heart:

6 likes

Zon? Waar?

2 likes

Bah, ik heb binnenkort voor het eerst in mijn leven een vergadering en dan moet ik meteen een presentatie geven (voor collega’s die ik dus ook niet ken). Ik vind het zo eng.

3 likes

Ik weet op dit moment echt niet hoe ik nog gelukkig moet zijn/worden.

1 like

Dankjewel, lief!

1 like

Succes, eens moet de eerste keer zijn en die dingen vallen achteraf altijd mee! Probeer er maar van te genieten, mijlpaaltje :slight_smile:

1 like

Ik denk dat ik Red dead redemption 2 opnieuw ga doen en deze keer als een klootzak. Maar dat plan heb ik ook al voor Detroit become human🤭

2 likes

De verstopping is weer terug… moet al de hele weke gefaseerd mijn bad leeg laten lopen en net borrelde ook weer alles heftig.

Maar toch maar even in bad nu :+1:t3:

1 like

@Vaiana sterkte met het verlies van je ouwe dibbes

1 like

Het is niet jouw probleem en misschien des te beter dat je elders aan de slag gaat. Ze horen dat gewoon op orde te hebben. Op naar je nieuwe uitdaging. :slight_smile:

1 like

Ik heb zo’n inkakker na de lunch qua motivatie om weer naar mijn werkcomputer te gaan. Pff halve dagen lijken me echt ideaal. Als ik nu buiten ga wandelen heb ik daarna helemaal geen zin meer. De sleurrrrrrr

Haha, sorry ik dacht dat ik in het TMI topic verzeild was geraakt. Is er al een nieuwe bewoner gevonden?

3 likes

Ja ik weet het niet zeker… heb een bezichtiging gehad en die vrouw wilde het graag hebben maar weet nou niet of ze geschikt bevonden is :joy: ik hoop het wel

1 like