Sinds een aantal dagen vind ik mezelf helemaal niet op mezelf lijken als ik in de spiegel kijk, zo’n gekke sensatie. Ik kan ook niet plaatsen hoe het komt of wat er dan niet klopt ofzo, heel vreemd.
De grootste leugenaars op deze aardbol zijn fabrikanten die op hun verpakking zetten dat risottorijst in 18-20min klaar is
Ik heb dat ook weleens, zo gek! Kan inderdaad ook niet m’n vinger erop leggen waardoor het komt.
Haha ik vind je geen weirdo, hij klinkt al mega lief alleen al door deze beschrijving.
Dit vind ik heel gek. Op dinsdagochtend om 11 uur ben ik productiever dan maandag half 9 of vrijdag kwart voor 5, dus het lijkt mij logisch dat je niet alle taken altijd volgens die berekening kan doen. Lijkt me ook heel vervelend, en helemaal dat je hierdoor weekenden hebt moeten werken! Dat kan toch nooit de bedoeling zijn? Heeft je werk wel realistische verwachtingen van je?
Ah wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben! (Al ben je natuurlijk nooit de enige ergens in haha) Hoe lang duurt het bij jou meestal?
Wat moet het dan zijn?
Nou alle keren dat ik risotto heb gemaakt ben ik er eigenlijk minimaal 45-50 minuten mee bezig geweest. Moet zeggen dat ik het wel het lekkerst vind als de rijst goed zacht is, maar dan alsnog, bij 18min is de rijst echt nog keihard. Maar goed, ik gooi ook sojasaus door mn paddenstoelenrisotto, dus misschien ben ik niet het beste voorbeeld. Hoop niet dat ik nu de risottopolitie over me heen krijg
Echt super chill dat collegegeld volgend jaar gehalveerd maar wat de fuck heb ik daar nu aan. Waarom niet dit jaar, het is nu toch een shitshow. Volgend jaar hoop ik wel klaar te zijn
Mn switch komt heel misschien morgen terug. En nu denk ik hup ja sporten ringfit je wordt fitgirl. Maar de hele wereld weet dat dat niet gaat gebeuren
Plus denk niet dat ie morgen komt maar hij is aangemeld bij postnl.
Ik zit even te lezen en dat lijkt inderdaad wel redelijk overeen te komen, ook met hoe ik me verder voel. Thanks, wel fijn om te weten dat ik niet gek ben geworden haha. Het is niet superheftig gelukkig dus hoop dat het ook snel weer overgaat.
Ik had voor het eerst in tijden pistachenootjes gekocht. Lekker, maar uiteindelijk weegt de moeite die je moet doen om die dingen open te krijgen toch niet op tegen de smaak.
Oooh fijn! Geniet ervan!
nee stiekeme huisdieren kan ik niemand aanraden
Een invité om met Roel van Velsen te praten,
Ik pas.
Hoop echt zo dat ze dit gaan doen
Ik heb met studeren echt altijd precies pech gehad. Begon in het eerste jaar dat je geen studiefinanciering meer kreeg. 3x in het eerste jaar gezeten van verschillende opleidingen, toen ik naar het 2e jaar ging, werd het collegegeld voor eerstejaars ineens gehalveerd. En nu studeer ik halverwege volgend schooljaar af dus heb ik ook niks aan die corona vergoeding.
Ik heb dit op mijn werk (ggz) ook. Je kan je eigen werk indelen maar staat een vaste tijd per taak. Doe je er langer over, dan kost het je eigen tijd. Dus om aan je contracturen te komen moet je aardig doorwerken. Dagje minder productief? Dan moet je die uren alsnog op een ander moment maken om wel aan het eind van de week je contracturen te halen
Jongens ik heb gesport. Voor het eerst in drie weken. Alles trilt nu maar het ging wel gewoon en ik was onder de indruk van de spieren in m’n armen en rug heuj
Heeft iemand tips voor een leuke stad/plaats/dorp oid in Nederland voor een nachtje weg? Willen begin maart even er tussenuit, maar alles is dan natuurlijk nog dicht. Dus vind het lastig iets te bedenken wat toch leuk is nu.