Klopt, inclusief die haat op dagboek post. Weerhoudt mij er echt van op hier nu nog bepaalde dingen te posten
Beterschap en sterkte
Nope echt de tegemoetkoming voor studenten vanwege studiekosten:
FYI afgestudeerd aan de pabo dus een ānormaleā bachelor
Sterkte en beterschap
@tijgerlelie Want āmoeā. Echt stom want vanmiddag nog appjes dat ze zoān zin had in vanavond. Maar heb vanmiddag wel taartjes besteld voor morgen en morgenavond lekker eten afhalen bij een restaurant in de stad. Moet wat te eten hebben bij de wijn natuurlijk
@August Dankjewel
ah ik zie het idd!
ik keek alleen naar het laatste punt. Maar een wo bachelor valt er dus niet onder helaas hbo wel.
Eigenlijk wel apart dat een wo bachelor er niet bij hoort
Wat jammer dat niemand is gekomen. Al die moeite voor āniksā en zal ook niet fijn voelen.
Alvast gefeliciteerd ik hoop dat morgen wel een leuke dat is/word!
Alsof niemand die haat op dagboekposts zelf ooit dagboekposts plaatst joh, aan alles ergert wel Ćemand zich, laat ze maar.
Vorige week was mn donsdekbed chill maar nu kan ik niet slapen omdat ik het zoooo warm heb. En heb echt geen zin om er nu iets aan te doen. Morgen gaat dit dekbed de kast in ik trek dit niet man.
Ik las dat ze dat doen omdat ze ervan uitgaan dat je dan waarschijnlijk met een master gaat starten dus toch niet klaar bent oid.
Maar als je vertraging hebt tijdens je bachelor kost dat toch ook weer extra, dus een beetje random vind ik. Vooral omdat je vaak toch je bachelor moet afronden voordat je aan de master kan beginnen (dus het zijn gewoon twee aparte diplomaās) en niet iedereen gaat een master doen. Dus idd een beetje apart.
En nu bedenk ik me dat je ook gewoon vertraging kan oplopen als je niet in het laatste jaar zit, dat is ook weer lullig.
Ik haat het dat als ik een kop thee zet, ik deze niet meteen kan drinken want dan verbrand ik mān mond dus dan zet ik het aan de kant en INEENS is het dan koud. Nothing in between.
Ik ben zo moe dat ik niet eens in bad ga nu
Omg maar Karl hoe lang nog voor je afscheid moet nemen van het bad?! Gemiste kans
Dankjewel!
We gaan er gewoon een feestje van maken, en hopelijk volgend jaar weer mijn jaarlijkse verjaardagstrip en kan ik proosten vanaf een terrasje in Barcelona of weet ik veel waar!
@tijgerlelie
Jij ook dankjewel
Ja en dan is mān thee 60 of 80 graden en toch alsnog te heet om meteen te drinken
Ja ik laat alles idd afkoelen!
Ja tot 1 april kan ik nog badderen
Mān lichaam is moe maar mān hoofd niet
Jeej inmiddels bijna twee maanden van mijn energiedrank verslaving af. Het lijkt me nu niet eens meer lekker. Grappig hoe je daarin kan veranderen in twee maanden. Ben wel soort van verslaafd aan melk nu maar dat lijkt me niet erg.
Glazuur op mijn tanden is ook erg blij denk ik haha.