Heel veel sterkte vandaag!
Ik heb ook altijd pech met dat soort dingen
Altijd ging iedereen in 3 havo naar frankrijk, in mijn jaar werd het afgeschaft dus doei (oke dit ligt aan de school)
In mijn examenjaar havo kwamen ze opeens met die stomme kenmerkende aspecten bij geschiedenis. Er waren geen oefen examens want we waren de eerste; niemand wist wat we konden verwachten. Wat een stress heb ik daarvan gehad. Heb nog nooit zoveel mensen in de examenzaal zien huilen haha
Toen studeren. Hoppakeee leenstelsel en geen beurs meer. Ook geen eerstejaars collegegeld vermindering niets.
Heb best wel zelfmedelijden en ga nog even in hoekje huilen
Omg zo veel herkenbaarheid haha. Ook van die kenmerkende aspecten bij Geschiedenis! En nu je het over Parijs hebt; wij waren het enige jaar/niveau op die hele school die geen uitwisselingsproject hadden. Echt first world problems, maar daar was ik toen ook echt beledigd over.
Gierige Gerda stond gister in het AD
https://www.ad.nl/geld/minke-36-wasmiddel-wc-papier-deo-rijst-koffie-en-wijn-kocht-ik-75-procent-goedkoper~a1b1ceb4/
Je krijgt dan wel 550 euro o.i.d. terug.
Ik ben ook weer lekker bezig. Wil ik een label uit een onderbroek knippen knip ik daarnaast nog een groot gat in de onderbroek zelf.
Pfff wat een nachtmerrie lijkt het mij om zo te leven zeg. Mijnnnn god
“Maar een ding weet ik zeker: ik zal nooit van mijn leven de volle prijs voor tandpasta betalen.”
Hahahaha jeeeeeeezus
Ik denk dat ik nog liever in bad ga dan zo zou leven.
Sorry alvast ik weet dat mensen dit haten, maar ivm mijn werk wil ik eigenlijk clubhouse gaan testen. Heeft iemand een invite voor mij
Ik voldoe volgens mij niet aan de voorwaarden omdat ik vorig studiejaar niet ingeschreven stond bij een opleiding (was er toen een jaar tussenuit)
Edit: dus weer iets ontdekt waar ik net geen aanspraak op maak hahaha zo triest
Kreeg een aanmaning van afterpay, blijkbaar iets vergeten te betalen. Staat in dat ik diverse herinneringsmails gekregen heb, is dus niet zo. Maar heb ff gebeld en de tweede herinneringskosten eraf geluld gelukkig, scheelt toch weer 12.50
Voor een alleenstaande wel ja maar er staat niet bij wat haar partner verdiend
Was zij van fuck you all and die?
Ik had dus een superkutte mail van Klarna met deze toon:
“We hebben je eerder laten weten dat er iets mis is gegaan met je retour. We hebben je gevraagd contact op te nemen met die winkel. We horen graag van je wat de oplossing was die zij gaven.”
Tyf op man, helemaal niets eerder van ze gehoord en die webshop heeft mijn retour gewoon verwerkt, er gaat gewoon aan hun kant wat fout. Kan ik echt niet tegen he.
Ik vind de mailtjes van webshops en betaaldiensten zo vaag de afgelopen tijd.
Komt niet inderdaad of veel te laat. Misschien door de drukte?
Kreeg laatst een mail “uw bestelling is verzonden” terwijl ik het al binnen had, gepast had en een deel geretourneerd had
Greys anatomy is nog deprimerender dan normaal en volgens mij zitten de mondkapjes bij de meeste zo slecht.
Iconisch EGF-moment!
Is ook illegaal, dus je hoeft het niet eens te betalen!
huh hoezo, het staat duidelijk in hun algemene voorwaarden, dan mag het wel toch