Wat je even kwijt wil #48

Omgeving Bergen/Schoorl is mooi. Of de Hoge Veluwe?

1 like

Hoe zit dat toch altijd met roamen op je mobiel? Ik kijk er vaak niet naar en heb gewoon wifi hier, maar toch staat die r van roamen er steeds. En dan ben ik weer bang een teringhoge rekening te krijgen. Roamen is toch gratis in die schengenlanden? Maar nu staat er roamen, en dan weer wifi, etc. Laatst kreeg ik ook al een dure rekening op zn zachts gezegd.

Is dit dan echt een positieve manifestatie of een Dick die weer komt kijken of er nog wat te halen valt? Klinkt als een opportunist, denk dat je wel beter verdient en hoop dat je dat ook kan manifesteren

15 likes

Roaming jun je uitzetten via je instellingen.
Maar in meerdere landen heb je hetzelfde abbo als in Nederland, dus geen extra kosten. Behalve als je boven je abbo zit, dan heb je wel extra duren kosten.
Maar niet elk land in de wereld doet mee met deze afspraken.

@macaron Gefeliciteerd! Hopelijk heb je een leuke dag en ik ben benieuwd naar de foto’s van je restaurant dinerbox :partying_face:

1 like

Wat zal ik vandaag bakken en waar zal ik vandaag heen wandelen.

14 likes

Ik ga straks online een keuken kopen mweehhh ik wil gewoon dat die winkels opengaan

1 like

Geen huurverhoging als je een sociale huurwoning huurt!

17 likes

Ik vind het trouwens beetje jammer dat mensen het moeten melden dat er niks leuks over je gezegd wordt, als er wel leuke dingen over anderen gezegd worden. Ik snap je gevoel wel maar ik vind het ergens ook party pooperig.

14 likes

De browniekoeken van @Maestoso

1 like

@littleknotco
Ik wil ze allemaal weer

6 likes

Bel je lokale hema. Wij nemen op die manier ook bestellingen aan.
Sowieso voor iedereen die iets van hema nodig heeft kijk op de facebook van je lokale hema of ze t ook via de telefoon doen. Misschien komt t omdat wij franchise zijn maar als je t in de winkel bestelt is gewoon de hele omzet voor die winkel. Met pakjes helaas niet.

5 likes

Mijn broertje had een afspraak gemaakt met een keukenzaak en die kwamen aan huis met 3 koffers vol voorbeelden en staaltjes, dat is toch iets tastbaarder, misschien dat je zoiets kunt vinden?

4 likes

Zo gezellig: ik lig met 2 spinnende katers in bed :smiling_face_with_three_hearts: Waarvan 1 altijd keihard spint. Helaas moet ik eruit voor mijn werk.

21 likes

Waarom loopt de tandarts toch altijd minstens een kwartier uit

2 likes

Ben je wel ingeënt?

1 like

Dit is echt een samenvatting van mijn lockdownleven. Ik ga overigens voor havermoutkoeken vandaag.

2 likes

Oke dan ga ik sowieso nog even googelen ik vind online echt vreselijk

Wat dan?

1 like

:heart:

1 like