Ik ga is googlen, zou echt fijn zijn als dat anders een optie is
Vandaag laatste avond op de afdeling. Voelt van de ene kant echt heel dubbel, want ga sommige mensen echt oprecht missen.
Ik woon ver weg van m’n ouders, maar ga soms wel op bezoek natuurlijk.
Nu ben ik een tijdje niet geweest en proberen ze me te lokken door lekkere dingen op te noemen die we dan samen kunnen eten en drinken.
Het werkt.
Lijkt me zo raar om met iemand te nemen die nog zijn middelbare schooldiploma moet halen. Brrrrr
Super random bericht tussendoor, maar op deze livestream kan je zien hoe er nu live een kuikentje uit een ei komt. Super leuk en interessant om te zien: https://www.youtube.com/watch?v=sDetzsLgt_c&ab_channel=AngeloDorny
Dat is een goede. Ik ga morgen weer verder. Met de afwaskwast wilde het niet, haha. En met een sponsje ook maar deels.
Ben best wel trots op mezelf. Heb mn kledingkast uitgezocht en de broeken weggegooid die net iets te krap zaten, maar waarbij ik altijd dacht:“Ik ga zorgen dat ik erin ga passen.” Heb geaccepteerd dat mn gewicht nu gezond is en dat het zo moet blijven. Dus heb ze in een zak geflikkerd en mn middelvinger uitgestoken (moest van een vriendin hahahahah)
Ja, daar zat ik ook aan te denken, maar het moet een beetje schuren, dus een tandenborstel is beter dan.
Ik ga stuk
Same trouwens, maar alleen omdat tandpasta ALTIJD wel ergens 1+1 kratis is. Niet omdat ik zo ben. #gatinmijnhand #compenserenkunjeleren
Ik wil Bratz
Ja, dat is ook een optie als de tandenborstel niet werkt. Weken heeft deels geholpen, maar niet helemaal trouwens.
Ik ben preciesss op tijd binnen, zo grappig dat kwartiertje voor de avondklok ingaat. Om iedereen zo te zien racen
Vanuit mijn appartement heb ik zicht op een drukke brug en 2 verschillende snelwegen en om 10 voor 9 is het nog druk maar iets na 9 zie je echt nog maar amper auto’s voorbij komen! Best grappig eigenlijk
Zitten meer mensen de NASA stream te kijken? Al die slimme mensen zitten zo trots te vertellen over het super dure op afstand bestuurbare autotje dat ze samen hebben gemaakt. Hoop echt voor ze dat het lukt
Spannend!
Ik vind het echt sick dat mensen dit kunnen doen.
Ik was het alweer vergeten maar ik heb dit in de bios gezien hahaha
Hoe liep het ook al weer af? Was trouwens jaloers op haar huis, supercool
Waar kan ik dit kijken? Ik heb wel zin om me te ergeren
Ben nu een paar weken weer aan het werk (op locatie) en merk dat ik weer even moet wennen. Hiervoor werkte ik een tijdje vanuit huis en had ik tussendoor ook nog even vakantie, had toen veel tijd ‘voor mezelf’ en best een lekker ritme gecreëerd waarin ik gezond at, elke dag een uurtje ging wandelen, mijn huis lekker aan kant had en ik ook gewoon genoeg energie had overdag. Dat is nu wel anders, terwijl ik niet eens fulltime werk en mijn werk ook niet dusdanig zwaar of belastend is dat ik er helemaal kapot van zou moeten zijn. Daar baal ik wel van, want ik voelde me een tijdje best wel een succesful adult en nu een stuk minder . Ik studeer ernaast ook nog en daar ligt ook best wat druk op omdat ik vooralsnog al mijn punten moet halen dit jaar. Ik weet niet echt wat ik hiermee wil behalve het even van me afschrijven, en ik hoop dit weekend even de knop weer om te kunnen zetten. Als jullie tips hebben zijn die in ieder geval welkom
Ik kende deze film niet dus ging even opzoeken waar hij over gaat. Na deze recensie laat ik het maar hierbij en wens ik je veel sterkte met het verwerken van deze film.
Je kan het je niet voorstellen, maar zelfs in een lockdown kan je nog verjaardagstress hebben
Mijn oma denkt dat ik langs iedereen ga(heb ik nooit gezegd ) en dat hoorde mijn moeder en nu wil mijn moeder langskomen voor avondeten en daarna belde mijn opa hoelaat ik bij hun ben en ik wilde ze niet teleurstellen, dus ga wel even langs, maar als mn moeder komt eten moet ik ook langs de supermarkt en een ander vriendin stelde voor om later op de avond langs te komen en een andere vriendin heeft al twee keer gevraagd wat mn plannen zijn morgen en ook mn zusje vraagt wie er komt en op werk zei ik dat ik maybe een taart bak als ik er zin in heb, maar toen zei een collega dat ze echt zin heeft om morgen te komen want er is eindelijk taart en ik gun haar ook taart dus die heb ik toch net gebakken, maar gaat natuurlijk nooit genoeg zijn als mijn opa en oma ook nog taart willen en eigenlijk wilde ik met de rest online een kahoot quiz spelen maar heb deze hele week super lang gewerkt dus ben net eindeljjk maar begonnen aan de quiz, maar dat doe ik dan wel een andere dag echt spelen.
En dat terwijl ik vrij wilde nemen om de hele dag in een hotel aan het strand in bad te spenderen.