Dit vind ik dan zo lui aan dat dropshippen. Gewoon die foto zo overnemen van Ali
Huh echt, wow haha ik eet meestal 80. Maar dan doe je toch 30/35 volgende keer. Naja dat had je vast zelf ook al bedacht
@Enthusiasm ik kreeg bij Vodafone vette korting omdat ik er niet naar vroeg!
Ik kreeg als antwoord dat ze de zeurders zat zijn en het liever zomaar geven aan vriendelijke mensen
Omg ik (oke en mân onderzoeksteam) komen in een podcast, zo tof
Er zijn zo veel van dit soort bedrijfjes momenteel. En vind dat echt stom. Vaak ook gerund door dezelfde types.
Ik zie een tiktok van een 19 jarig meisje die een relatie heeft met een 30 jarige en uitlegt hoe prima dat is. Maar ondertussen was ze 16 en hij 27 toen de relatie begon. Maar goed, dat terzijde, de hoeveelheid comments van meiden die zĂłveel schelen met hun partner en dan heel trots aangeven dat zij minderjarig waren en die mannen dan allemaal zĂłveel ouder, schrik ik wel van. Leeftijdsverschil boeit me echt niet als beide partners volwassen zijn, maar onder de 18 is toch niet eens legaal?
Ik vind Daniël verlaan zo irritant, echt het betweterige jongetje uit je klas die per se het laatste woord moet hebben
Een relatie (met of zonder seks) met een kind van 16 of ouder is toegestaan als er geen dwang is.
Mijn kapstokhaakjes zijn echt bijna niet te ontdoen van alle verf door de details van de leeuwenkop (neus, manen, mond, ogen).
Hoezo wist ik dit niet lol. Geen alcohol maar wel seks.
Ik wil het haar van Fidan Ekiz
Ik moest een pakketje wegbrengen vandaag, en onze DHL zit in een boekenwinkel die nu alleen maar open is voor de pakketjes. Dus ik loop op mijn gemak richting de winkel met een grote doos, komt er een andere vrouw aanlopen, ze kijkt me aan en begint gewoon te rennen naar de winkel? Heb nog 5 minuten op haar moeten wachten omdat ze niet wilde snappen dat haar pakketje er nog niet was. Lekker voor der.
Ik ga is googlen, zou echt fijn zijn als dat anders een optie is
Vandaag laatste avond op de afdeling. Voelt van de ene kant echt heel dubbel, want ga sommige mensen echt oprecht missen.
Ik woon ver weg van mân ouders, maar ga soms wel op bezoek natuurlijk.
Nu ben ik een tijdje niet geweest en proberen ze me te lokken door lekkere dingen op te noemen die we dan samen kunnen eten en drinken.
Het werkt.
Lijkt me zo raar om met iemand te nemen die nog zijn middelbare schooldiploma moet halen. Brrrrr
Super random bericht tussendoor, maar op deze livestream kan je zien hoe er nu live een kuikentje uit een ei komt. Super leuk en interessant om te zien: https://www.youtube.com/watch?v=sDetzsLgt_c&ab_channel=AngeloDorny
Dat is een goede. Ik ga morgen weer verder. Met de afwaskwast wilde het niet, haha. En met een sponsje ook maar deels.
Ben best wel trots op mezelf. Heb mn kledingkast uitgezocht en de broeken weggegooid die net iets te krap zaten, maar waarbij ik altijd dacht:âIk ga zorgen dat ik erin ga passen.â Heb geaccepteerd dat mn gewicht nu gezond is en dat het zo moet blijven. Dus heb ze in een zak geflikkerd en mn middelvinger uitgestoken (moest van een vriendin hahahahah)
Ja, daar zat ik ook aan te denken, maar het moet een beetje schuren, dus een tandenborstel is beter dan.