Wat je even kwijt wil #48

Stap over naar telegram en al je dromen worden wekelijkheid

1 like

Haha een vriendin van me twijfelde laatst over wat haar nieuwe haarkleur zou worden, en toen heeft ze op een of andere website een poll gemaakt en die in al haar groepsgesprekken met vrienden gestuurd

4 likes

Mijn vriendin negeert me al de hele dag omdat ik heb gezegd dat ik mijn huis liever alleen ga schilderen :joy:

5 likes

Waarom is gekookte pasta altijd zoooooveel meer dan ongekookte en waarom kan ik dat niet onthouden

2 likes

Waarom weeg je het niet gewoon af dan? Of zeg ik dan iets doms

5 likes

Goed dat je het gewoon gedaan hebt! Misschien wat steekwoorden opschrijven voor morgen? Gewoon als houvast. Succes!

1 like

Ja dat doe ik dus. 40 gram. Lijkt super weinig. En dan kook ik het en is het alsnog teveel

Dit vind ik dan zo lui aan dat dropshippen. Gewoon die foto zo overnemen van Ali

10 likes

Huh echt, wow haha ik eet meestal 80. Maar dan doe je toch 30/35 volgende keer. Naja dat had je vast zelf ook al bedacht

3 likes

@Enthusiasm ik kreeg bij Vodafone vette korting omdat ik er niet naar vroeg!

Ik kreeg als antwoord dat ze de zeurders zat zijn en het liever zomaar geven aan vriendelijke mensen :laughing:

3 likes

Omg ik (oke en m’n onderzoeksteam) komen in een podcast, zo tof :biggrin:

12 likes

Er zijn zo veel van dit soort bedrijfjes momenteel. En vind dat echt stom. Vaak ook gerund door dezelfde types.

2 likes

Wow dit zou echt een gat in de markt zijn. Ook voor een datum prikken, niks meer datumprikkers invullen of lijstjes aanvullen. Gewoon hoppa een poll en je bent klaar

Ik zie een tiktok van een 19 jarig meisje die een relatie heeft met een 30 jarige en uitlegt hoe prima dat is. Maar ondertussen was ze 16 en hij 27 toen de relatie begon. Maar goed, dat terzijde, de hoeveelheid comments van meiden die zóveel schelen met hun partner en dan heel trots aangeven dat zij minderjarig waren en die mannen dan allemaal zóveel ouder, schrik ik wel van. Leeftijdsverschil boeit me echt niet als beide partners volwassen zijn, maar onder de 18 is toch niet eens legaal?

8 likes

Ik vind Daniël verlaan zo irritant, echt het betweterige jongetje uit je klas die per se het laatste woord moet hebben

3 likes

Een relatie (met of zonder seks) met een kind van 16 of ouder is toegestaan als er geen dwang is.

2 likes

Mijn kapstokhaakjes zijn echt bijna niet te ontdoen van alle verf door de details van de leeuwenkop (neus, manen, mond, ogen).

Hoezo wist ik dit niet lol. Geen alcohol maar wel seks. :sob:

1 like

Ik wil het haar van Fidan Ekiz

3 likes

Ik moest een pakketje wegbrengen vandaag, en onze DHL zit in een boekenwinkel die nu alleen maar open is voor de pakketjes. Dus ik loop op mijn gemak richting de winkel met een grote doos, komt er een andere vrouw aanlopen, ze kijkt me aan en begint gewoon te rennen naar de winkel? Heb nog 5 minuten op haar moeten wachten omdat ze niet wilde snappen dat haar pakketje er nog niet was. Lekker voor der.

20 likes