Nee. Haha deze vraag komt heel random over.
Jammer, maar het had gekund! Als er 1 jaar is waarin zou kunnen blijken dat de X-men echt bestaan, is het deze wel
Ik heb denk ik onder een steen gelegen want ik ken dit niet?
De X-men niet? Wolverine dan toch wel?
Ja ik weet echt enorm weinig van dat soort marvel /sciencefiction figuren. Wolverine ja vaag.
Ik had 2 bh topjes bij alieexpress besteld, kon me eigenlijk niet voorstellen dat het zou passen. Maar en het past en het zit fijn. Nu al de grootste verrassing van 2021.
Haha eens! Ik heb er met eentje gedate en dat sprak je op zn Spaans uit en klonk als Tjabbie. Ik vind de Franse versie het mooist geloof ik.
HahHa tjabbie, geweldig. Klinkt echt als een bijnaam in het nederlands voor iemand die alles verslonst ofzo.
Haha ja een tjappie (zo noemen wij zo iemand )
Je had hem aan je vrienden moeten voorstellen. Dit is mijn tjappie jongens.
Mân vriend zegt net dat ik niet op zân mobiel mag kijken i.v.m. mijn verjaardag binnenkort en laat vervolgens zijn mobiel naast me liggen. Nou ik kan je zeggen hij heeft zichzelf overtroffen dit jaar
Nouja het is wel vrij ottlenghi met rozen Harrisa en soyapaste enzo, maar het hit de spot wel, er zit wel ~diepte in de smaak.
Kan niet op tegen een echte Italiaan die ragu maakt, maar lekkerder dan de meeste spagbols in NL
Pfff klotedag weer. Heb alleen drie woorden gewisseld met de groenteman. En nu weer voor mezelf koken en weer de hele avond op de bank. Echt ik vind dit zoân zonde van mân leven. Fuck deze teringzooi echt.
Dang, mensen zeggen het is maar mbo. Maar ik moet fucking veel weten en kunnen
Ik heb deze laatst ook gemaakt, echt super lekker qua smaken. Ik vond alleen de linzen toch nog wat te aanwezig qua structuur dus ik ga een volgende keer denk ik alsnog de linzen een paar uur werken van tevoren.
Love mac & cheese uit de oven! Ik ben bezig met een risotto, ook al trek iiiiin
Ik kan mij niet herinneren dat het ooit zolang koud was aan de kust.
Ik heb er zin in.
Heb wel moeten beloven deze week een jas aan te doen
Echt dom, heb boodschappen doen uitgesteld en nu moet ik vanavond nog natuurlijk
Kip, champignons, courgette en ui! En lekker mascarpone om het extra extra smeuĂŻg te maken.
Heb jij een recept gevolgd voor je mac & cheese of gewoon op gevoel?