Wat je even kwijt wil #48

Wat heeft hij geregeld?

Heeft iemand een tip voor een leuk boek voor een jongen (22 jaar)? Beetje in lijn van de logica van geluk.

Ik heb geen nieuwe winterjas gekocht in mijn zwangerschap omdat ik dacht dat het toch nooit echt koud wordt dus dan kan ik prima met een sjaal en open jas. Mijn winterjas kan inmiddels niet meer dicht en het is wel koud :sweat:

Heeft iemand toevallig een Clubhouse invite voor mij?

Ik zou echt graag van die peloton video’s willen volgen maar kan dat ook alleen met een app? Ik vind t alleen icm die fietsen… en die zijn even duur als een chanel tas dus no thanks

Het is zo tering koud zeg. Ik ga wings halen en baklava en dan op mn elektrische deken een film kijken.

1 like

Is de politiek eigenlijk tijdens corona meer digitaal gaan werken? Hele bedrijven blijven functioneren met behulp van Teams (en andere platformen), waarom moet zo’n Catshuisoverleg (en andere overleggen van Mark) eigenlijk fysiek? Of zeg ik dan iets heel raars.

3 likes

Ja ja de beste stuurlui liggen op de bank!

8 likes

misschien om dit soort dingen te voorkomen https://www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/5198276/rtl-nieuws-hack-defensie-ministers-europa-overleg-bijleveld

(Al is het niet slim om hier fotos van te maken en dingen te laten slingeren)

1 like

Ik stond vandaag in de rij bij de Kruidvat, zag ik daar n paar schoenendozen staan. Open de bovenste: Allstars in de kleur die ik zocht, in mijn maat. 20 euro.

Weer een teken dat ik één van Gods favoriete kinderen ben.

104 likes

Ze melden inmiddels ook waar de eerste vlokken al zijn gevallen :joy:

3 likes

LoA sgat.

7 likes

Huh?? Echt?

2 likes

Auto in de versnelling geparkeerd, de buitenkraan afgesloten, de planten in de schuur gezet. Helemaal voorbereid. Hopelijk komt AH maandag met boodschappen want anders wordt het wel karig volgende week

Ik hoop echt op weer veel filmpjes van wegglibberende mensen

6 likes

zeker weer een truc van de roverheid om ons binnen te houden!!!

edit; nu ik dit getypt heb, het begint heel lichtjes te sneeuwn

3 likes

In Ierland is ooit een filmpje gemaakt van iemand die onderuit gaat op de stoep en dat wordt al jaren en jaren telkens getoond in nieuwsberichten over sneeuw😂

5 likes

Haha wat een armoede. Is die persoon ook een cultheld daar nu?

1 like

Ik geloof niet meer in het gaat sneeuwen verhaal. Stond op de weer app dat het rond 21:00 uur in Amsterdam zou sneeuwen en nu weer rond 00:00 uur.

Hier regent het :+1:t2:

2 likes

Ook top!