Deze pinguin ziet er net uit alsof iemand een ei op zijn hoofd heeft stukgeslagen.
Ik wou vandaag eens als een normaal persoon taart bestellen. Ik was bij een nieuw tentje en wilde 1 ding meenemen. Dus liet haar vertellen wat het allemaal was (maar 3 dingen hoor, maar had al 2 taartjes). En het was echt een out of body experience toen ik mezelf hoorde zeggen: Doet u mij maar 1 van⊠alles.
So close⊠Ben overduidelijk niet FIRE.
Je mag de helft wel naar mij komen brengen hoor. Offer me graag op.
Ik ben vanaf het begin dat schoonzus in de familie was om onduidelijke redenen geblokt op alle sociale media. Als ik haar dan opzocht kon ik niks vinden terwijl een vriendin haar wel als contact had. Reden was onduidelijk. Nu ben ik blijkbaar gedeblokkeerd want ze wil me gaan volgen op Instagram. Mijn ene wenkbrauw zat omhoog toen ik dat zag. Ik heb haar een jaar niet gezien of contact gehad dus ik snap niet waar het vandaan komt.
@vitaminwater oh yes ik heb de opmerking Microsoft Crystal ball gebruikt net op werk. Persoon vond het minder leuk. Me happy.
Er stond een oliebollenkraam naast de supermarkt en ik heb net een warme oliebol gegeten. Maakt me gelijk gelukkig
We gingen weerwolven met de hele klas en dankzij mij hebben de burgers gewonnen, we waren nog maar met twee over ik heb aaaalle weerwolven afgemaakt
Ik heb Dunkinâ Donuts besteld voor morgen en kijk er al de hele week naar uit
Het was zulk lekker weer dat ik met een vriend besloot te frisbeeën in het park. Alleen jammer dat ik in de hondenschijt ben gaan staan.
Ik mag van mezelf maar 1x thuisbezorgd bestellen in de 5 thuisisolatiedagen. Zit echt heel erg te twijfelen om het vandaag al te doen, maar zit pas op dag 2âŠ
Als je nog 1 dag volhoudt dan zit je op dag 3 én is het zaterdag waardoor je er een leuke zaterdag avond van kan maken met lekker eten.
Ja eens! Misschien kun je vandaag koekjes bakken @lisaanna? Of iets van een cake, mocht je daar spullen voor in huis hebben.
Haha omg daar heb ik ook echt trek in is alleen geen optie helaas want zit in isolatie op mân slaapkamer omdat de rest van het huis corona heeft. Dus ik kan ff snel iets uit de koelkast pakken met mondkapje op of thuisbezorgd.
Vandaag ben ik lekker zo mezelf aan het zijn, heb bijvoorbeeld mijn teenschoenen (buiten) en teensokken aan
en heb een vlecht gemaakt en leuk speldje in mijn haar geduwd
helemaal blij haha
Zijn dat van die barefoot schoenen? Lijken me zo heerlijk haha
Ja! Die draag ik normaal wel heel vaak, maar met de sneeuw/kou (en net na operatie als belangrijkste) leek het me niks.
Net mijn vrije vrijdag gevierd met een grote iced latte. Aanrader.
I made it
Stokbroodje, olijven, kaasje, tapenade. Tapas dinners are the best dinners!
Cheers op je weekend