Kun je nagaan dat dit ook nog een verfilming is van een boek van Daphne Deckers
Dus⊠groenlinks zit op tiktok. En Jesse klaver heeft daar video opstaan met de titel Koken met klaaf.
Die man is echt te populair voor mij
@Marquez I know. Wat kan die vrouw goed presenteren he
@anon50301661 Whaha, deze is wel echt goed gemaakt Arme Jan Kooijman, al die rollen, hoop dat hij genoeg betaald krijgt.
Even gegoogled op zijn naam (kende hem niet). Maar met grijs haar heeft hij echt een totaal ander gezicht! Zwart haar staat hem wel goed
Ik vind het verdomd lastig om aan de 15 euro te komen voor de action. Ik heb bepaalde dingen nodig en online bestellen is nog veel duurder. :â) Ach nu kan ik andere mensen blij maken met een shitload aan hondenpoepzakjes en heb ik voldoende plakband voor een jaar inclusief de aankomende decemberfeestdagen.
Ze verkopen toch ook chocolade of chips
Ik ben net jarig geweest en kom om in de valentijnsdagchocolade en ik ben nauwelijks chipseter en heb nog kroepoek in huis. Maar wel goede suggesties als ik niet zo moeilijk was.
Ik ben al de hele dag een livestream aan het kijken op YouTube van eitjes die uitgebroed worden. Er zijn er al 2 uitgekomen en ik heb het live zien gebeuren. En het is bizar hoe erg ik meeleef .
Zegt misschien veel over de spanning in mân leven tegenwoordig, haha .
Ik ook
Waar werk je nu?
Ik heb echt overal en nergens nog geld zwerven door covid. âŹ400 bij een luchtvaartmaatschappij, âŹ100 festival x, âŹ40 festival y, âŹ35 festival z.
Besef me maar al te goed hoe priviliged (Nederlandse woord ziet er echt raar uit) ik ben dat ik dit kan âmissenâ maar begint nu wel tijd te worden dat ik het terug krijg. Alle remmen los met het herinrichten van mân nieuwe casa.
Ach ik volgde op Instagram de geboorte van hangbuikzwijntjes en check elke dat hoe ze groeien etc.
@boemboem ik ook maar dan zoân 400 ĂĄ 500 aan concertkaartjes exclusief songfestival.
Ik ben terecht gekomen op een klachtenfacebook over mijn werk en ik zit alles zo te lezen
Afgelopen week heb ik een knobbeltje gevonden in mn borst, en maandag moet ik naar de mamma poli voor een echo. Schijt duizend kleuren (niet voor de echo, maar het eventuele gevolg ervan). En dinsdag begin ik met mn nieuwe baan. Echt weer ups en downs, waarom kan het nou nooit normaalđ„Č
Vanmiddag heeft mijn fysio dryneedling gedaan en op het moment zelf viel het mee maar nu heb ik echt het gevoel alsof die naald nog in mn spier zit, pfff. Ben er ook naar van. En veel te weinig gegeten vandaag maar wel veel kcal verbrand dus al de hele tijd duizelig. Echt bang dat ik ga flauwvallen ook
Aaah, spannend zeg. Hopelijk een goede uitslag
Lief van je, dankjewel.
Jij ook sterkte met de pijn, en eet ff wat haha.
ik hoop op goed nieuws maandag!
HÚ nee, wat enorm shit! Is ook onwijs spannend allemaal. Heel makkelijk gezegd en misschien cliché, maar probeer komende dagen echt afleiding te zoeken en loop nog niet op zaken vooruit die er nog niet zijn. Wellicht (en hopelijk!) is het namelijk niks ergs en iets onschuldigs. Heb er zelf ervaring mee dus mocht je vragen hebben of iets kwijt willen hierover, of wat dan ook, desnoods in een pb, mag altijd.