Wat je even kwijt wil #48

Ik ben gewoon al wakker, zo vreemd geslapen hier de laatste nacht.

@lightbox heel veel succes. Paar weken geleden heb ik het zelfde gehad, moet ook komende week terug voor verdere controle.

9 likes

Hoe voel je je er onder dat je vandaag naar huis gaat? :heart:

Vandaag weer werken en dan van het weekend weer storingsdienst.
Gisteren even semi detective gespeeld, kreeg een pakket in mijn app welke niet van mijn bestellingen zijn. Helemaal uitpluizen waar het vandaan komt, niets kunnen vinden. Collega gevraagd of hij ook wat heeft, ja hoor. Is het van werk. Ben benieuwd wat het is, alleen jammer dat het pakket naar morgen is verschoven :sweat_smile:

1 like

Vond ik ook lastig. Vervolgens had ik 30 euro, vergat ik de helft en heb ik nog maar een bestelling gedaan :thumbsup:

@lightbox Succes!

En qua Nederlandse romcoms was Smoorverliefd wel het allerergste. Wat een rare film?

2 likes

Omdat ik niet van wondjes kan afblijven heb ik nu een pleister op mijn kin waar een hele nare pukkel zit.

Zo’n dikke gebreide plaid?

Veel sterkte en ik duim voor je :heart::heart:
Als je het er over wilt hebben, mag je me altijd een pb sturen :kissing_heart:

1 like

Au, dat is pijnlijk he, ofja gewoon een heel kutgevoel vooral. Warm douchen/bad en vandaag blijven bewegen helpt een beetje, maar duurt een paar dagen (nrt als spierpijn) :kissing_heart:

1 like

Hoe gaat het nu met je? Ik kreeg de tip mee om daarna veel water te drinken ivm de afvalstoffen die vrijkomen. En beweging is ook goed, voelt tegenstrijdig

1 like

@Sjern Ben je vandaag jarig?!

1 like

Ik ben zo raar, ik drink altijd een kopje koffie in de ochtend om vervolgens te beginnen met mijn werk en na mijn koffie ben ik altijd zoooooo moe haha alsof ik een slaapdrankje drink.

2 likes

Ik word ook heel moe van koffie! Ik word van koffie trouwens ook heel erg relaxed ofzo. Ik denk dat bij de meeste mensen het zo voelt als je blowt ofzo. Ik word echt extreem hyper van blowen (2 keer gedaan en was geen succes, haha).

3 likes

Ik heb een paar legpuzzels gedaan rond december, omdat ik mij verveelde. Nu heb ik een puzzel aan een vriendin gedoneerd met een gek briefje erin met een boodschap aan haar en haar vriend. Ze heeft de puzzel sinds begin januari nog niet gemaakt, maar moet al lachen bij het idee dat zij ‘m niet gaat maken en naar de kringloop brengt. Ik hoef puzzels echt niet terug nl.

4 likes

Doet me denken aan mijn middelbare schooluitstap waar we met een EEG keken welk effect koffie had op je hersenen. Bleek dat een deel van de groep actievere hersengolven kreeg maar sommigen kregen juist vertraagde hersengolven met het effect dat jij omschrijft. If I remember correctly. Dus helemaal niet zo heel raar!

7 likes

woow, bedankt voor jullie reacties! Wist niet dat dit echt een ding was maar fijn dat meer mensen het hebben. Of nou ja fijn, gelukkig ben ik niet raar laat ik het zo zeggen.

1 like

@Sjern gefeliciteerd! :tada:

Zometeen de supermarkt onveilig maken. Hopelijk loopt iedereen een beetje door.

3 likes

Ik woon hier nu bijna 4 maanden en de ramen waren (zijn) echt smerig, ik denk nooit schoongemaakt. In de winter heeft het natuurlijk niet zoveel zin (en ik was lui) maar vandaag ga ik het doen en ik heb er helemaal zin in. Alleen moet nog ff wachten want er staat nu zon op.

Echt een spannend leven heb ik (Y)

33 likes

Ik wil weekend!!! Nog een paar uur volhouden

4 likes

Moest net spontaan janken, schijnbaar wil alles er nu tegelijk uitkomen en ik heb over een dik halfuur een gesprek. Lekker handig. :’)

4 likes

ohhhh jongens ik ga samenwonen, helemaal zin in, wordt (L)(L)

maar dat betekent dus dat ik mijn eigen appartementje ga opzeggen en ik vind het zooooo emo? heb hier met zoveel plezier gewoond en het is een geweldig plekje en ah ik denk serieus dat ik ga janken de dag dat ik de deur dichttrek, waaaaaarom

69 likes

Aahh dat snap ik heel goed! Ik heb bij elke verhuizing moeten janken haha. Het is dubbel want je gaat iets beters/leukers, maar verhuizen is ook altijd een end of an era en een afsluiting van alle leuke momenten die je in dat huis gehad hebt.

Maar gefeliciteerd met het samenwonen!

1 like