Ja of verhuizen
Dit is dus ook mijn struggle sinds ik ben verhuisd.
Bij mij zijn alle snackbars in handen van Chinezen, eentje heeft er ook Chinees eten maar de andere heeft een Griekse snackbar overgenomen en daar kan je nog steeds allemaal Griekse dingen bestellen, echt mooi.
Maargoed daar heb jij geen kut aan. Maar ik wilde het even delen.
Ik weet niet eens beter dan dat de snackbar in handen is van Chinezen. Ik vertrouw een snackbar in handen van Nederlanders echt niet. Kan nooit hetzelfde zijn.
We hebben Grieks besteld en mn moeder staat nu al in de gang te wachten. Het komt pas over 10 minuten. I blame corona voor dit spannende leven.
Spijt nu dat ik pizza eet trouwens
Ik ben thuis, en heb als cadeautje voor mezelf mega veel sushi besteld. Dankjewel allemaal voor de vele berichtjes van iedereen
Het gaat niet makkelijk worden, maar stapje voor stapje vooruitâŠ
Morgen een kans voor snackbar dan
You can do this
Rustig aan, lief zijn voor jezelf.
Je kan dit!
Lekker genieten van slapen in je eigen bed!
Hopelijk heb je een fijne en rustige avond en wordt je morgen fijn wakker in je eigen bed!
Ik betrap mezelf er steeds vaker op dat ik denk âik wil naar huisâ om me vervolgens te realiseren dat ik gewoon thuis ben. Volgens mij bedoeld mijn hoofd meer âik heb behoefte aan rustâ. Ik dacht dat ik geen last had van de lockdown, en het ging ook lange tijd goed maar begin steeds slechter in mijn vel te zitten. Ik woon nu fulltime bij mijn ouders en ondanks dat ze super lief zijn mis ik het alleen zijn zo erg. Ik heb bijna een hele verdieping voor mezelf, dus het is ook niet dat ik constant met ze opgehokt zit maar gewoon het altijd iemand in de buurt hebben, altijd geluid ookal is het zacht, begint echt aan me te vreten.
Morgen gaan ze eindelijk een paar uurtjes weg en ik kijk er zo naar uit!!! Hoop echt dat ik er van opknap.
Haha never forget dat mijn moeder en ik bij onze tatta chinees bestelling opeens ook frikadellen kregen om de frituur die ze hadden overgenomen te promoten. Heb ze in de foe yong hai saus gedoopt. Fusion kitchen at itâs best.
Ik heb dit ook. Ik heb een tijdje samengewoond met mân ex en toen was ik echt mega vaak alleen. Nu woon ik weer thuis of ik ben bij mân vriend en ik ben gewoon nooit alleen. Als ik thuis ben, zijn mân ouders ook ĂĄltijd thuis, 's ochtends en 's avonds. Enige moment dat ik alleen ben, is op vrijdagavond een uurtje en ik mis het gewoon om niemand om me heen te hebben.
Volgensmij heb je het hier al eerder over gehad en ookal antwoord op gekregen. Misschien eens terug lezen?
Ik vind wel dat ze er iets van mag zeggen, maar wel op een normale manier. En niet met filmpjes of gemene opmerkingen.
Ja hier ook, er is altijd iemand thuis. Normaal woon ik een paar maanden per jaar bij ze en heb ik er echt geen last van. Plus dat ze dan ook vaak zat de hort op zijn maar nu zijn ze er ook altijd. Ik ga morgen ook maximaal genieten
Iedereen mag alles zeggen tot iemand aan geeft het niet leuk te vinden. Als diegenr dan nog door gaat dan is diegene de klootzak en niet de ander de aansteller.
Bij mij in de buurt zijn alle snackbars van egyptenaren inclusief gras tussen de snacks
Whaha ja zo doen wij dat in Amsterdam lekker graf tussen de snacks