Hahahaha dat is een goeieđ
Een vriendin vroeg net ook of ik al buiten was geweest, dus ik zei nee. Zegt ze âzo saaiâ. Vriendin, laat mij gewoon de hele dag op de bank liggen als ik dat wil ja.
Zo lekker wandelen in Vondelpark en erna oesters vrette en champagne drinken. ZIN
Woooow ik was net klein rondje met onze pup aan het wandelen, bijna thuis, zag onze oprit al, kwamen er vanuit mijn rug twee grote windhonden aangerend, eentje met de lijn over de straat achter zich aan. Eerst dacht ik nog 1 seconde: leuk, enthousiaste honden en die worden NU teruggefloten door hun baasje. Maar ze renden dus op ons af, om ons heen en eentje beet in de kont van onze pup, dus die pup panisch piepen/blaffen en rond springen als een dolle, ik pogen die pup op te pakken, maar dat ging dus nauwelijks en eentje bleef blaffen en happen, ik help roepen/gillen, was een tuinman ergens in de voortuin bezig en die rende de straat op om op die lijn te trappen. Kon haar oppakken en toen ineens renden ze ook weg en kon ik naar huis lopen.

Gvd tering zeg, fucking traumatiserend. Volgens mij heeft ze niks, had wel dunne poep laten lopen dus zit zelf ook onder. Baasje van die hond stond net aan de deur, was op bezoek ergens. Excuses en alle begrip etc. Maarja, het was echt zooo eng.
Dit is wat ik het meeste haat aan dit weer. De âverplichtingâ om naar buiten te gaan.
Ik ga zo wel overigens haha! Maar ik wandel elke dag, ook als het geen mooi weer is.
Ik mis trouwens wel echt mijn scooter met dit weer. Lekker over de dijken naar een stadje verderop om snacks te vreten en ijsjes te halen.
Ik heb echt heerlijk gefietst in de zon. Ook al stond er veel wind, voelt nu echt goed om weer buiten actief te zijn geweest. En nu ga ik de hele middag op de bank liggen 
@Blush Dat klinkt chill, in mijn regio heb je heel veel huurscooters, is dat anders iets?
Oooooh dit weer 
Ik woon in een klein dorp
en om nou de trein of auto te gaan pakken voor een scooter⊠haha! Helaas.
Zou het wel heel preuts vinden als ze met âopwindingâ gewoon seks bedoelen:â) Zouden ze een ruzie bv als opwinding zien? Je stem verheffen en boos zijn, kost ook energie haha.
Eigenlijk hoe langer ik erover nadenk, hoe vager het wordt.
Wij geven bij een 24-uurs-bloeddrukmeting ook zoân dagboek mee om in te vullen en één patiĂ«nt van mij vult ALTIJD âFlikken Maastrichtâ in. 

Dus ik denk dat ze dat bedoelen met opwinding.
Laatst had ie zân naam er niet op staan en vroeg een collega die het in moest scannen: weet jij van wie dit dagboek is? Ik kijken: oh Flikken Maastricht, is van meneer V.
Deze! Schuimt net zoals de ânormaleâ versie. Ik gebruik verder een conditioner en zoân milk mask. Haar voelt verder niet anders dan normaal aan. 10/10
Dit weer heeft echt een positieve werking op mijn humeur en dat kon ik wel even gebruiken
Mijn vriend is nu naar de winkel voor rosé, helemaal mooi zo
Borstcompressies mogen wel, maar mond-op-mondbeademing volgens de richtlijn niet.
Wow, wat belachelijk!
Ik heb trouwens een keer gehad dat iemand in mijn postwijk was overleden en in de rouwauto gedaan werd en dat de autoâs daarachter gingen staan toeteren. Zo aso 
Putt putt
flashbacks

ik zou echt stenen gooien naar die toeterende autoâs
Ik was wel in staat om er naartoe te lopen ja
Beetje respect, mensen.
Een vriendin zou komen lunchen en ik ken haar langer dan vandaag dus had al op een late lunch gerekend, maar ik ben toch blij dat ik ook om 12 uur gewoon nog heel laat heb ontbeten want ze is er dus nog steeds niet.
Is hij single?