Ik wilde net zeggen dat ik dat echt chill programma vind (op de achtergrond met borduren wat ik nu ga doen)
Wat was de doorbraak?
Oo heerlijk ja. In eerste seizoen is hij extra aantrekkelijk. Wow en jullie hebben bijna dezelfde lucht ingeademd ook. Meant to be
Ben ik het eigenlijk wel mee eens, maar vind de manier waarop je het brengt wel een beetje naar. Waarom tag je @Loveisafourletterword niet gewoon in je eerste bericht?
Toen ik het typte dacht ik dat ik op haar reageerde maar zag net pas dat dat niet zo is. Had haar misschien beter erna kunnen taggen inderdaad
Heb verdomme door jullie kaas stengels gekocht, vallen ze tegen. Kutzooi
Kaas stengels of kaas tengels.
Hoop dat je een back-up snack hebt
Ja niet dus en nu zijn de winkels dicht
kaassssstengelssss
Niet allemaal tegelijk opeten he. Als er 2 aan elkaar gevroren zitten en je wilt er 1 kan je een mes ertussen zetten
Ik heb voor het eerst van mn leven een stukje vlog gekeken vanmiddag. Jullie zien dat ik er veel van geleerd heb
Verdomme! M’n vader was al heel ziek. Uitgezaaide blaaskanker. Maar hij heeft zo’n rare vorm die de dokteren niet kennen. Nu zit het zelfs in z’n hoofd. Meerdere tumoren. Ik breek echt van de lijdensweg die arme man van net 60 moet doorstaan. Maar nu is het wel echt het begin van het einde. Ik wil niet. Ik wil hem hier houden…
Heel veel sterkte!
ah pff wat een nachtmerrie, heel veel sterkte
Wat vreselijk zeg, heel veel sterkte!
A nee heel veel sterkte
Shit wat een nachtmerrie. Heel veel sterkte
Jeetje wat heftig, heel veel sterkte!
veel sterkte lieffie je mag me altijd een berichtje sturen