Ik had gister een vriendin op bezoek die in de zorg werkt en nachtdienst gehad. Ze ging dus meteen door en kon daardoor tot half elf blijven hangen. Echt zo gezellig, als vanouds. En ik dacht nog: oh de buren zijn vast jaloers op me dat ik legitiem tot half elf bezoek had. Maar nee hoor zij hadden tot een uur bezoek wat mij wakker heeft gehouden. Eikels.
Verschrikkelijk bericht. Heel veel sterkte
Heb jij niet het overgrote deel van de tijd hele productieve ochtenden/dagen?? Dat staat me bij
Wellicht voordat de vuurnatie aan viel, maar sinds een paar maanden echt super lui.
Ik smelt als ik ouders voorbij zien komen met een step in hun hand. Die dan zoān peutertje hebben dat echt wilde gaan steppen maar er na drie minuten al klaar mee was waardoor de ouders het nu de hele tijd moeten tillen. En je weet gewoon van te voren dat dat gaat gebeuren en je hebt afgesproken met je peuter dat ze echt gaan steppen en dat jij die step niet voor ze gaat dragen. En puntje bij paaltje loop je weer te leuren met dat ding terwijl je peuter vrolijk door wandelt. Zo goeiig hahah
Ik had een hersenspinselā¦
Zullen mensen die lippenstift dragen nu door covid(mondkap) minder lippenstift dragen of zijn deze mensen bikkelhard en blijven het ook onder een mondkap dragen.
Ik had bijna altijd lippenstift op en nu nooit meer. Gebruik ook bijna geen foundation meer want dat gaat ook alleen maar op mān mondkapje zitten. Echt veel minder make-up gaan dragen dus, tenzij ik ergens heen ga waar ik geen mondkapje op hoef
Buiten vind ik dat ook cute. Maar toen ik dit soort mensen, inclusief VIJF kinderen (niet allen peuters) donderdag in de Albert Heijn trof dacht ik: doe niet.
Ik varieer minder. Ik heb maar 2 lipsticks die ik zonder zorgen kan dragen onder een mondkapje. Dus draag het meestal wel, maar vergeet het nu wel vaker. En dan denk ik sneller laat maar dan eerst.
Sta in de rij voor de carwash, zoals de helft van de mensen in mijn stad, maar radio staat aan, het zonnetje schijnt, temperatuur is lekker dus raam open. Echter super chill wachten zo.
Een collega van me was (permanent) gaan werken bij een andere vestiging van ons bijbaantje en dat vond ik kei jammer. Maar gisteren kwam ze weer gezellig een dagje met mij werken en achteraf had ze me nog een super lief berichtje gestuurd met dat ze het zo leuk vond om weer met me te werken. Vond dat echt zo lief
Klopt!
Dit artikel kan ik niet lezen maar las de uitkomst van het onderzoek door de Deken vd week⦠tja ik denk dan; hoeveel advocaten zijn er betrokken in die zaak, in beperkingen, plus die een broer hebben die Musa heet? Maar goed, lastig. Vond hem bij De slimste mens heel sympathiek. Ook hoe hij Appieās verhaal en familie vertegenwoordigt
Voel me deze hele week al echt zo verschrikkelijk. Het enige wat me een beetje op de been houdt is werk, maar goed nu weekend/vakantie en dan valt alles weer even weg.
Ga als uitje van de dag zo maar naar de Etos en daar de schappen leegkopen.
Knuffel en hopelijk helpt het een beetje en kun je ook lekker in de zon bijkomen
Ik liet net een fles soja saus uit de voorraadkast vallen en fml het zat echt nog net niet op het platform maar alles in 1,5m omtrek zat onder de spetters. Dacht dat ik alles had schoongemaakt maar ik zit nu op de bank en zie toch nog weer spetters. Kutzooi.
Het is echt een mooie dag om hard te lopen
Gewoon in zijn algemeen, niet voor mezelf
Haha dit precies dacht ik ook toen ik vanochtend om 7 uur wakker werd, waarna ik me vervolgens nog een keer heb omgedraaid en pas om half 10 mijn bed uit ben gerold. Heb begin januari hardloopschoenen gekocht en ik heb ze precies nog nul keer gebruikt, echt zo erg
Het is ook een perfecte dag om te fietsen, ik heb hier twee fietsen staan, maar ik ga alsnog met het ov zometeen