Wat je even kwijt wil #48

Ik ben een beetje lamlendig vandaag. Ik wil douchen en naar buiten maar wil eerst lunchen alleen daar is het nog wat vroeg voor. Maar yolo ik ga wel gewoon lunchen, heb toch al best trek.

Oh kak ik kan toch niet naar buiten want ik moet nog op een pakketje wachten en de bezorgtijd bij DHL wordt altijd 10x aangepast. En dan kan ik dus ook niet douchen grrr.

1 like

Ik zit gewoon in het zonnetje in de tuin koffie te drinken zonder jas. Ik geniet hier zoooo van, word helemaal vrolijk van dit weer en de vooruitzichten :sunny: :grin:

14 likes

Wat een prachtige dag! Deze week voor het eerst begonnen met hardlopen en vandaag merkte ik al dat het beter ging. Helemaal positieve vibes. De ramen gewassen, wasjes die buiten aan het drogen zijn en straks met een vriendin wandelen en een theetje halen. Merk ook dat de zon en temperatuur mij heeel goed doen. Blij mee!

5 likes

Ohhh ik ga ook de ramen wassen! Helemaal zin in nu! Haha ze zijn ook giga ranzig.

5 likes

Haha de mijne waren ook super vies door de sneeuw. Succes!

Helemaal zin in??? Ben jij wel helemaal lekker

16 likes

Ik ben samen met mijn vriend vloertje aan het leggen (ik maak nu de lunch). Echt heerlijk. Enige dat dan echt nog moet in dit huis is een andere badkamer. Maar dat is een project voor later.

1 like

Waarom is het nu ineens zulk lekker weer. Ik heb het afgelopen jaar helemaal geen tijd gehad om mijn balkon op te ruimen :rage:

Het is een soort studie ontwijkend gedrag in de grote mensenwereld, want ik moet eigenlijk een vaccinatieplan in een kerk uit gaan denken en tekenen.

11 likes

Oh dan zou ik je ramen schoonmaken met een tandenborstel, dan kun je ook goed bij de hoekjes!!

44 likes

Ik draag wel meer lipstick dan normaal. Echt stom want heb superveel liptints die niet afgeven :sweat_smile:
En sommige mondkapjes zijn nu ook verpest door mn lipstick

Heb jij je gordijnen al gewassen ? Hok van je cavia verschoond? Snacks in de vriezer geteld?

10 likes

Net aan een puzzel van 1000 begonnen. Maar nu eerst de hond leren door een brandende hoepel te springen.

16 likes

Haha ik heb afgelopen week de binnenkant gedaan, want het regende buiten en nu vind ik mezelf al wel succesful genoeg om het daarbij te laten. :sweat_smile::see_no_evil: maare als jij nog zin hebt na die van jou, stuur ik mijn adres wel hoor

1 like

Beterschap :heart:

1 like

Na het lezen van deze review moest ik de dagcreme wel bestellen

11 likes

M’n vriend zou vanavond voor een paar uur weg zijn maar nu gaat dat niet meer door… echt jammer :sob::sob:

5 likes

Verwen jezelf een andere dag met een bezoekje naar de bakker of een ijsje als de ijssalon al open is. :kissing_heart:

Lokale rechtse partijen: SHOP LOCAL
Action: sorry mevrouw artikel 1, 2, 3, 4, hadden we niet meer op voorraad. Van artikel 5, 6, weten we op basis van uw beschrijving niet wat u wilde hebben. Product is in drie kleuren beschikbaar “geel of wit is prima, anders liever niet”. ???
Nu mis ik de dingen waarvoor ik juist een bestelling had geplaatst. :cry:

3 likes

Wil je nu zeggen dat action shop local is? Sorry, ik snap deze verwoording niet

3 likes

Is toch niet handig op zo’n zonnige dag? Of schijnt de zon niet bij jou