Wat je even kwijt wil #48

Ik heb het even nagevraagd aan de expert en hij denkt dat inhaleren de beste optie is :+1:t3:

7 likes

Duss ik lees hier allemaal dingen over honden, ik hoor de hele dag al die tyfus honden van de buurhoer. En net dacht ik ineens " Ohja ik moet zo nog de hond uitlaten"
Ik heb al 6 jaar geen hond meer…

12 likes

@Daria Ik zie je soms dingen van me liken en mijn moeder heet Daria en elke keer denk ik ‘omg m’n moeder zit op het forum en weet wie ik ben’ :joy:

11 likes

:eyes: Ik hou je in de gaten!

2 likes

Kun je het niet afhalen als het toch in de buurt is?

1 like

Stuk :joy:

5 likes

Ik was net in een Kruidvat en er was een kat binnengekomen die over 3 dozen uitgestrekt lag te spinnen en iedereen die langsliep kopjes gaf.

Alleen werd ie daarna de winkel uitgezet door het personeel, echt lullig.

66 likes

had de kat geen mondkapje op zeker

43 likes

Weet gelijk waarom ik nooit dagdiensten draai, ik kom thuis en ben daarna dood moe en val as een blok in slaap tot 18:00 om vervolgens ‘s nachts niet te kunnen slapen en weer moe te zijn bij vroeg opstaan.

Dit moet toch verplichte kost worden voor alle Nederlanders

Love NOS op 3

10 likes

Throwback naar de tijd dat sommige Xenos winkels een huiskat hadden tegen de muizen.

2 likes

Haha die op de Oudegracht?

1 like

ik zet m op mijn babynamen lijstje

7 likes

Ik zou het vanwege de stresshormonen toch echt langer (minstens 48-72 uur) de kans geven, maar @Krabsalade kan vast zelf kijken wat goed voelt voor haar.

2 likes

Heb je die afbeelding nog gevonden? Ik ben heel benieuwd :innocent:

Oh wat heftig. Ik zou je wel adviseren om heel erg op haar gedrag te letten en zoveel mogelijk met sociale honden te laten spelen de komende tijd, het liefste die ze al kent. Als je denkt dat haar gedrag veranderd gelijk aan de bel trekken.

1 like

Ik heb veel zin in image .
Misschien maar halen want ik heb het ook niet afgelopen kerst gehad. :frowning:

12 likes

Ja, zou het niet vandaag doen, maar morgen ‘gewoon’ weer door.

Was vandaag even naar mjin schoonouders en helemaal de tijd vergeten. Kom net pas thuis. Wel fijn, teken dat het gezellig was en dat was het ook. Vreemd genoeg laad ik er van op maar ben ik sociaal ook gesloopt. sjeetje.

1 like

Haha Henk Krol heeft een bericht ingesproken voor onze forummers (1:25)

3 likes