Wat je even kwijt wil #48

Leco van Zadelhoff op z’n insta “het gaat hartstikke sneeuwen dus we zitten lekker veel thuis”
Vriend, zonder die sneeuw zitten we ook al een jaar thuis hoor

22 likes

Mijn weerapp zei steeds vanaf 22u pas vriespunt en sneeuw, wil ik om half 8 bij een vriendin wegrijden: kei hard aan het sneeuwen. Ik ben letterlijk trillend naar huis gereden ik was echt bang 🥲 heb ook geen winterbanden, zag geen hand voor ogen. Wat een ellende, ze woont ook echt 60 km van me af. Godzijdank inmiddels veilig thuis en binnen.

Gehehehe mijn smartwatch had de stress ook door:

41 likes

Nee maar volgens mij kan je een automaat in de parkeerstand zetten zonder handrem (maar check het wel even voor ik iets verkeerds zeg en hij de weg op glijdt haha)

1 like

Fijn dat je veilig thuis bent gekomen! Nu lekker genieten van de rest van je avond nog :blush:

1 like

Nee meen je! Shit zeg. Al zijn die karretjes ook wel heel wankel

1 like

Hier is nog steeds geen sneeuw :frown: Loop inmiddels zo’n beetje elk kwartier naar het raam

1 like

Hoeraaaa sneeuw! De tuin is iig al wit!

3 likes

Gelijk even mn vader gebeld haha! Ik heb de auto op neutraal en de handrem iets minder strak. Heb geen parkeerstand en in andere opties piept ‘ie als de handrem er niet op staat.

Duimen!

1 like

rent naar raam
Hier was net alleen heel veel regen.

2 likes

Als een vader het zegt komt het vast goed haha!

1 like

Ik kan anders over de hele stad kijken maar zie nu amper iets. Net dus toch maar even op het balkon gaan staan en het sneeuwt toch best hard.

Aaawh ik had mijn vader een teleurgesteld berichtje gestuurd dat er nog geen sneeuw ligt. En krijg nu een heel bericht terug over dat dat alleen maar beter is voor het ijs en dat de kans dat ik lekker kan schaatsen alleen maar groter wordt zo :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Ben zo benieuwd in wat voor wereld we morgen wakker worden. Als de voorspellingen kloppen valt er dit weekend hier 30/40 cm…

Morgen is mijn broertje jarig en wilde er eigenlijk wel even heen wandelen :face_with_hand_over_mouth: ben er bang voor.

4 likes

Normaal ben ik ook heel sceptisch, maar nu met die hoge aantal centimeters denk ik echt… zoveel zouden ze toch haast niet kunnen verzinnen :joy:

1 like

Je handrem kan mogelijk vastvriezen. Als je in de versnelling parkeert hoef je die niet te gebruiken

Nu al klaar met de sneeuw

3 likes

Het gaat idd best hard hier! Ben echt heel benieuwd hoeveel er morgenvroeg zal liggen.
Ik moet over een uurtje nog even met de hond naar buiten. Wel leuk, mag ik als eerste de sneeuw proberen met de avondklok :sweat_smile:

unnamed

21 likes

Haha ik zou nu zó graag een hond willen! Het waait ook echt hard! (Hierboven iig wel haha)

Disclaimer: Ik wil sowieso een hond trouwens, niet alleen voor de sneeuw

2 likes

Het bevroren zwanenmeer

6 likes