yo SQL, anders declare je ff jezelf met je schijt errors.
Dat is echt heel veel! Zijn de rioolbuizen en de containers vervangen door dingen met stukjes goud ofzo?
Ze hebben een of ander briljant nieuw afvalvalsysteem ingevoerd en iedereen containers gegeven, maar het werkt al een jaar niet, moeten ze natuurlijk wel terugverdienen
Kreeg je de uitnodiging snel na je verjaardag? Ik was een maand geleden jarig en wil die uitnodiging zodat ik er van af ben hahah
Ik leef echt voor de versgebakken bio brood van de Lidl, maakt mijn dag weer helemaal goed.
Dank voor de tip. Ik heb er een paar besteld. Weet niet of ik die kaarten met kut-grapjes nou wel grappig vind of vooral flauw. Maar er zitten toffe andere dingen bij!
Nu dat ik over dat baarmoederhalskankeronderzoek lees hè, word je daar eigenlijk ook voor uitgenodigd als je het hpv-vaccin hebt gekregen? Ik ben voorlopig nog geen 30 dus nog niet aan de orde, maar ben wel benieuwd
Ik heb deze week vrij en geen verplichtingen. Nu weet ik overdag even helemaal niet wat ik kan doen en zit ik maar een beetje op de bank.
Er is een streepje zon in de tuin, daar heb ik mijn tuinstoel gezet, nu ga ik buiten borduren.
Ja ik zou maar een boterhammetje meenemen ik mag 10 maart gelukkig
Net de kleine paarse afgezet bij de kapper hij was nogal ontzet. Moest even een beetje huilen in de auto
Nee pas paar maanden later
@Dazed Volgens mij ben ik gevaccineerd en krijg wel de uitnodiging
Heb dat boekje toevallig hier liggen, er staat in dat iedere vrouw tussen de 30 en 60 een uitnodiging krijgt.
Neeeeee hier wil ik nog niet over nadenken
@kleinmaargroot bij mij duurde het ff, heb de zelftest gedaan. Die test op HPV en als je dat niet hebt dan heb je geen verhoogd risico op baarmoederhalskanker en hoef je niet voor verder onderzoek. Misschien een uitkomst voor als je het spannend vind, ik vond het ideaal!
Ik heb het ook net zo lang genegeerd tot ik een thuistest kreeg, werkte perfect.
Ja ik heb me ook aangemeld voor de zelftest! Wel zo makkelijk.
Overigens las ik in de folder dat maar 60% meedoet, echt een laag percentage
Ik kreeg hem 4 maanden na mijn verjaardag… paar dagen later uitstrijkje bij de huisarts en een week later een brief met dat ik heen hpv heb en geen vervolgstappen nodig zijn. Over vijf jaar de volgende dan weer.
Gaat nog wat worden met de baby straks