Wat je even kwijt wil #48

Ik ook. Echt zo veel geld :weary:

Nee, moet het lekker alleen ophoesten​:joy::clap:t2:

So sorry for you!!! Ik betaal het in 1 keer. Ben ik er maar weer vanaf.

1 like

Woah wtf, dat is wel echt idioot veel :anguished:

Ik durf hem nog niet te openen, deze gemeente heeft dit jaar de belasting met 18% verhoogd :sob:

We are here for you!!!

Ja zo machteloos ben je dan hé. Mijn buren gebruikten ook veel drugs zelf en dan waren ze in de nacht altijd wakker en ik dus ook :upside_down_face: 1 van de 2 is ook overleden door een overdosis.

Ook vaak de politie gebeld als er huiselijk geweld was en dan namen ze die jongen mee en de volgende ochtend was hij er dan alweer. En niemand kon wat doen.

Ik kwam hier ook om te huilen over de gemeentebelastingen maar zie gelukkig/helaas dat ik niet de enige ben :sweat:

1 like

Lekker oppervlakkig maar man wat ben ik gelukkig dat ik volgende week naar de nagelsalon kan. Mijn nagels moeten voor werk netjes zijn en dat regulier lakken ben ik zoooo zat.

5 likes

Ik denk dat de WOZ waarde bij ons huis een foutje is en dat er een getal is omgedraaid :joy:
Hele buurt heeft een stijging en ons huis is met 30% gedaald
 (Het is een rijtjeshuis dus ook niet een compleet anders huis dan de buren.) Naja, ik vind het wel best zo.

4 likes

Ben vandaag zo sloom en heb geen zin om op te staan maar de wasmachine riep me (pieeeeppiep) dus tijd om iets te gaan doen

yo SQL, anders declare je ff jezelf met je schijt errors. :face_with_symbols_over_mouth:

Dat is echt heel veel! Zijn de rioolbuizen en de containers vervangen door dingen met stukjes goud ofzo?

2 likes

Ze hebben een of ander briljant nieuw afvalvalsysteem ingevoerd en iedereen containers gegeven, maar het werkt al een jaar niet, moeten ze natuurlijk wel terugverdienen :woman_shrugging:

1 like

Kreeg je de uitnodiging snel na je verjaardag? Ik was een maand geleden jarig en wil die uitnodiging zodat ik er van af ben hahah

Ik leef echt voor de versgebakken bio brood van de Lidl, maakt mijn dag weer helemaal goed.

1 like

Dank voor de tip. Ik heb er een paar besteld. Weet niet of ik die kaarten met kut-grapjes nou wel grappig vind of vooral flauw. Maar er zitten toffe andere dingen bij!

1 like

Nu dat ik over dat baarmoederhalskankeronderzoek lees hĂš, word je daar eigenlijk ook voor uitgenodigd als je het hpv-vaccin hebt gekregen? Ik ben voorlopig nog geen 30 dus nog niet aan de orde, maar ben wel benieuwd

Ik heb deze week vrij en geen verplichtingen. Nu weet ik overdag even helemaal niet wat ik kan doen en zit ik maar een beetje op de bank.

2 likes

Er is een streepje zon in de tuin, daar heb ik mijn tuinstoel gezet, nu ga ik buiten borduren. :palm_tree: :sunglasses:

14 likes