Wat je even kwijt wil #48

Wat hip, ik kan mijn bloeddruk meten met mijn horloge. Wat ik er mee moet, ik zou het niet weten.

Edit: ik zou ook een ECG kunnen maken, maar ik krijg mijn vinger niet rustig op het knopje.

1 like

Ik ben vandaag zo traag dat ik mijn make up wel tijdens de online briefing doe.

1 like

Gisteren m’n nagels gelakt tijdens een Zoom meeting :raising_hand_woman:

5 likes

Ik zie in mijn app dat er post van gemeente en waterschapbelasting naar me onderweg is nope nope

8 likes

Daar gaat je geld :sob:

1 like

Mehh bij mij ook

1 like

Ik heb pas de waterschapsbelasting en gemeentebelasting betaald. Even moeten huilen hoor. Wat een bedrag.

Ik heb nu wel gekeken of ik vandaag wel moet werken . Ga dat vanaf nu ook elke morgen doen. Ik kom niet nog een keer op mijn werk als ik er niet hoef te zijn. :sweat_smile:

3 likes

dunkin donuts, precies mn favo!

heb nog nooit zo weinig kroketten (want lunch in de kantine) en taart op als het afgelopen jaar, echt dramatisch

6 likes

Ooeh lekker! Ik ga binnenkort ook maar een jarige collega er in gooien vind het een heel goed idee :grin:

1 like

Je kunt via de website van bsgw al kijken wat de schade is. Heb de brief nog niet binnen maar weet wel dat ik €439,- moet betalen :sob: en dat voor een eenpersoons huishouden in een huurwoning…

1 like

Ooo ik heb net even gekeken en het is niet om erg vrolijk van te worden idd :sob: Wat een geld. Het is ook elk jaar meer

1 like

Ik kreeg mijn computer op werk niet aan en moest bijna huilen. Leuk man die hormonen waardoor ik echt extreem touchy feely ben

2 likes

Heb je die vrije ure wel terug gehad? Niet dat ze dat als nog van je af nemen.
been there, done that.

Ik ook ongeveer dit bedrag. Irritant maarja, geen gebruik maken van het riool en de afvalservice is ook weer zoiets :laughing:

2 likes

Omgggg ik heb >1000!!! Zo verdrietig.

Nou heb voor het eerst een uitnodiging voor baarmoederhalskankeronderzoek gekregen. Nu echt officieel geen twintiger meer. (En ja tuurlijk ga ik meedoen)

2 likes

Je moet gewoon lekker blondine blijven!!!

2 likes

Wat vervelend! Ik snap je gevoel helemaal. Ik heb zelf ook in zo’n soort situatie gezeten met drugs dealen (en gebruiken), huiselijk geweld, wapens en bij mij was ook veel geluidsoverlast. Zo naar als je zoveel last hebt van iemand. Ik werd er ook altijd boos van. Ik ben toen uiteindelijk zelf maar verhuisd.

Ik kwam er pas trouwens achter dat beide (stelletje in de 20) kort geleden overleden zijn, zo bizar.

De tering, wel voor een wat groter huishouden mag ik hopen? Ik heb iets van 620 geloof ik voor met zijn tweeën, was ik ook al niet echt blij mee

Oh even kijken!