Wat je even kwijt wil #48

image

11 likes

Emmer warm water naar ze gooien. Dat bevriest sneller

8 likes

Bijvoorbeeld ja. Of lekker naar elkaar. En nu zijn het nog echt sneeuwballen maar zie het nog wel gebeuren dat ze straks ook nog terug komen als het ijsballen zijn

1 like

Gooi ze op het raam van het huis waar je zelf woont als je per se zoiets stom wil doen. valt gewoon onder mensen pesten/lastigvallen/vandalisme dit?

Ik vind eigenlijk dat er continu hele rare dingen tegen Elizabeth in hhb worden gezegd

6 likes

Films over bijvoorbeeld de tweede wereldoorlog hebben over het algemeen minder dramatische titels dan dit :see_no_evil:

2 likes

Nu doe je een aanname. Ik was niet per se tegen. Ik snap het belang voor het kind en het maatschappelijke belang heel goed. Maar het is natuurlijk wel lastig uit te leggen dat terwijl er een avondklok is en er maar 1 persoon op bezoek mag komen, je het aanvaardbaar vindt dat leraren met 30 kinderen in een lokaal zitten. Het lastige daarvan is dat ze wellicht niet zo besmettelijk zijn (al is dat discutabel gezien resultaten uit Belgiƫ) en amper tot geen klachten hebben. Dat maakt het zo verraderlijk. De overheid noemt het een aanvaardbaar risico, maar het gaat wel over de gezondheid van mensen en hun families. Als het om je eigen gezondheid gaat dat zo wordt weggezet, is dat toch wel even slikken. Dus ja, dan lijkt het voor mij even een soort karma als de boel dan toch nog een dag langer dichtblijft.

5 likes

De film is al even dramatisch als de titel :100::100: mijn favoriete deel is het stuk van een man die de hele tocht een sneeuwbril boven op z’n hoofd heeft (maar niet over z’n ogen heen) en dan na een paar uur klaagt dat de wind zo pijnlijk aan zijn ogen is :clown_face:

57 likes

Yesss maar om dit te voorkomen hebben we het met tape aan het raam geplakt :thumbsup:

2 likes

Oh fuck, doodeng. Wij hebben het weer helemaal verkeerd aangepakt. Auto van vriend (die thuis kan werken of te fiets naar z’n werk gaat) staat droog onder de overkapping en mijn auto staat daar achter met net de halve neus er onder. :sweat: Hadden zijn auto beter aan de weg kunnen zetten en mijne er onder, MAARJA. Te laat.

2 likes

Ik snap het einde niet :grimacing: Of is het normaal en weten we niet waarom Kate boos is op Tully?

Ja maar de bril is een accessoire geen nuttige hulpmiddel :poop:

3 likes

Net met mijn vriend langs de spoedapotheek gegaan voor mijn vader, maar dat was wel een avontuur. De wegen waren totaal niet sneeuwvrij, dus in de bochten lekker glijden. Eenmaal bij de apotheek reed mijn vriend de auto vast in de sneeuw, dus een kwartier lang bezit geweest om de auto uit de sneeuw te duwen :sweat_smile: Nu lekker met een kopje thee op de bank, gelukkig hoef ik woensdag pas weer te rijden!

3 likes

Hahah ja het zal wel een cinematografisch dingetje zijn dat mensen liever naar volledige gezichten kijken dan naar sneeuwbrillen. Maar maak dan geen film over schaatsen, of laat dat ding gewoon weg :joy::sob:

2 likes

Hopelijk niet teveel bezeerd :worried:

Ben echt blij dat mijn vriend me vorig jaar over heeft gehaald om een jas te kopen waar ik normaalgesproken het geld niet aan uit zou geven. Maar heb het sinds toen ook niet echt meer koud gehad buiten en wandelen in de sneeuw (ok met mijn Uggs en oorwarmers) is nu echt fijn.

3 likes

Is het acteerwerk van Chris Zegers wel een beetje te doen? Ken hem alleen als presentator :grin:

Dat geloof ik, succes morgenvroeg!

@mikselke dank je, ik neem morgen een flesje mee samen met mijn potje vaseline.

1 like

Omg genie!!

Iemand zegt nu tegen die knul ā€œzet dat ding op man, je ogen kunnen bevriezen!ā€ En wie zet er vervolgens zijn bril op? Niet deze jongen in ieder geval :thumbsup:

@FrootLoops ja wel prima denk ik? Niks op aan te merken, maar ik heb wel een lage standaard als het om films gaat, ben erg snel tevreden haha.

3 likes