https://vm.tiktok.com/ZMedL8EsF/
Ik leef zo mee met deze vrouw. Ze heeft lijm in haar haar gesmeerd om het strak te krijgen. Ok zeker niet slim. En nu krijgt ze het er niet meer uit Het zit muur en muurvast.
https://vm.tiktok.com/ZMedL8EsF/
Ik leef zo mee met deze vrouw. Ze heeft lijm in haar haar gesmeerd om het strak te krijgen. Ok zeker niet slim. En nu krijgt ze het er niet meer uit Het zit muur en muurvast.
JA ECHT KUT HE
Blijkbaar moeten we wachten?? Op seizoen 2
Spoiler voor anderen miss;
Dacht eerst ff dat Tully doodging
Veel succes
Omg ik bedenk me dat ik een hele blije skijas heb. Die ga ik morgen soieso aandoen.
Ik heb net met een vriendin een sneeuwballengevecht gehouden en het was echt leuk, voelde me net weer een kind
Mijn buurman heeft dus de hele galerij schoongemaakt vandaag.
Heb gewoon spierpijn van 't wandelen door de sneeuw vandaag? Loop echt als een pinguïn te waggelen door huis. Terwijl ik niet meer heb gelopen dan ik normaal gesproken doe in 't weekend. Sneeuw zal het wel zwaarder maken ofzo. Of… ik word oud
Wat lief dat je helpt! Ik was na 1x helpen waarschijnlijk op de bank geploft om met een zak popcorn naar buiten te gaan gluren
Hahah je bent een beter mens dan ik. Voor mijn huis zitten ook steeds auto’s vast, maar ik heb een stoel bij het raam gezet en chips gepakt
Wat lief!! Mijn moeder is dus vanochtend ook weggegleden met de auto en ze heeft 1,5 uur moeten wachten op de ANWB. Toen de ANWB er eindelijk was kwam er een man vanuit een huis naar buiten en zei: ‘haha ik zag het gebeuren’ en vervolgens zei die ook nog heel bijdehand ‘dat is niet de weg hé mevrouwtje.’ Heeft 'ie gewoon de hele tijd zitten loeren zonder te helpen
O nee lees dat je je gelukkig ook niet bezeerd hebt!
Ik keek erna ook meteen om me heen of iemand het gezien had maar gelukkig niet. Trappetje lag redelijk uit het zicht haha
Kou heeft wel effect op je spieren dus kan best dat het dan spierpijn veroorzaakt en het lopen is vaak wat ongelijker, kost meer kracht etc, en het kost ook gewoon meer energie.
Ik ben helemaal gesloopt van mijn sneeuw wandeling en ik voel al spierpijn. Ik ga zo maar nog even lekker douchen en naar bed
Ja snap ik wel hoor. Hier zijn gelukkig andere mensen wel steeds aan het helpen hoor. Niet dat ik zit te kijken naar iemand die in zn eentje aan het ploeteren is. Ik wil er ook vooral niet bij staan omdat ik niemand afstand zie houden. En het is koud. Dat ook
Het enige verkeer dat ik momenteel nog zie zijn de sneeuwschuivers/strooiwagens. Zelfs de bussen rijden niet meer.
Oh dus zó spreek je Thierry eigenlijk uit?
Ik snap echt niet hoe mensen Engelse accenten uit elkaar kunnen houden. Ik dacht het wel een beetje onder de knie te hebben, maar zag net een Iers accent aan voor een Yorkshire accent dus ik hou er maar weer mee op.
Ben nu wel al een uur naar een Ierse aan het kijken die home make-overs doet, heerlijk.
Jahoor! Staat er net een hele tijd een auto te wachten tot een andere bevrijd is uit de sneeuwduin. Rijdt die vervolgens diezelfde sneeuwduin in en JE RAADT HET NIET komt vast te zitten
Ik ga nu alle lege 0.5 l flesjes verzamelen hahah