Jammer dat Erben Wennemars nu niet meer bij dwdd kan zitten huilon. It giet net oan!!
Ik denk dat ik liever de hele dag negatief coronanieuws hoor dan iets over de Elfstedentoch (en dan ben ik nog wel zo respectvol om een hoofdletter te gebruiken?).
De vogels hebben al mān pindaās opgegeten! heb vanochtend een ekster en een merel gezien maar ik zie ook kleinere pootafdrukjes volgens mij. En ik wou gisteren dus iets van vogelvoer of vetbollen kopen maar de appie en de kruidvat hadden allebei niks
Nu ik weet dat ze het wel vinden ga ik denk ik maar gewoon weer nootjes enzo voor ze kopen straks
Ik kijk in mijn vrije momenten vandaag al de hele tijd videos van live optredens met circle pits. Ik ben nooit in een pit geweest, maar nu heb ik zoiets van yeaah duik er maar in meit. Echt corona, ga is gauw weg, straks word ik nog blij van de paasviering van het Vaticaan en ga ik met volle borst meezingen.
Volgens mij heb ik sinds gisteravond ineens buikgriep ofzo. Ik appte in de werkapp dat ik niet kom want misselijk en meteen krijg ik een appje ja kijk je uit want corona!!! Pff hier kan ik dus wel beetje moe van worden tegenwoordig. Je kan niks meer hebben of mensen denken meteen dat je corona hebt.
Nou, mijn postwijk was niet te doen zonder hulp. Het was 95% sneeuw en er was misschien 5% gestrooid. Zonder zou ik pas om 6 uur klaar zijn, denk ik
Dit soort taferelen waren het (en dit is dan nog goed te doen):
Ik ook ! Tuin hangt ook vol voer, hadden zelfs het grootste deel van de druiven laten hangen en daar hebben ze de hele herfst/winter van gesmuld.
De hel van '21.
Haha Ja, zoiets.
Omg ik heb het net bekeken maar wat een nachtmerrie. Lijkt me echt een ontzettend claustrofobisch gevoel, als een helm die je niet kan afzetten. Echt te doen met deze vrouw. Hoop dat ze een oplossing vindt.
Er zaten 13 pitten in mijn mandarijntje
Zelfs de NOS doet mee met de vogelvoer trend!
Omg mān moeder heeft mān schaatsen opgestuurd <3 Kom maar door met die vrieskou
O leuk! Ik heb gisteren schaatsen op marktplaats gekocht, ben benieuwd wanneer we kunnen schaatsen
Oh shit wou bij de supermarkt kijken maar vergeten.
Heb nog wat bietjes in de koelkast liggen, iemand een fantastisch recept met bietjes? Jij misschien @George?
Bietenrisotto of mijn favo: boekweit, spruitjes, bietjes, feta en een beetje citroensap.
@desecretaris en, wat wil je worden??
Bietenrisotto doet het hier altijd goed! En couscous salade met bietjes, geitenkaas, pecannoten, spinazie en eventueel gerookte kipfilet. Je zou het ook in een voorgerecht als bietencarpaccio kunnen gebruiken, of misschien roosteren in de oven met balsamico.
bietensoep! ik lust geen bietjes maar alleen wel als het een goede soep is haha