Ik weetniet waar ik precies met mn hoofd zat maar ik heb dus oud brood op het balkon gegooid. Loop ik er net weer langs zie ik dat ik gewoon hele boterhammen er heb neer gesmeten in plaats van stukjes brood.
Waarom gooi je brood op je balkon?
voor de vogels denk ik?
great minds think alike
Maar veel brood geven is niet goed voor vogels; zit teveel zout in en is eenzijdige voeding.
Ik zit net een filmpje te kijken over dat sneeuw van t dak afvalt en t valt hier bij ons van t dak af…
Loa?
Joh, hier gooien ze het brood nog in de zak naar buiten
Niet eten is ook slecht voor vogels
das waar
Ik weet niet waar in Nederland je woont, maar in het zuidwesten zijn de doorgaande wegen binnen en buiten de bebouwde kom, de autowegen en snelwegen allemaal prima begaanbaar! Alleen in de straten, dus waarschijnlijk het eerste en laatste stukje van je reis, is het oppassen.
Ook gewoon het de 3e x pas goed typen, dat Google je toch even vantevoren.
Ik snap het trouwens ook niet want de voorzitter van de elfstedentocht had toch in januari al gezegd dat het niet door zou gaan want geen publiek.
Maar echt hoor.
Alsof dat hele bestuur niet degene zijn die het meeste ervan balen dat het dit jaar niet door kan gaan, komt nu net over alsof ze denken “pfoe gelukkig, die tocht hoeven we dit jaar niet te organiseren, ben nog aan t bijkomen van de vorige tocht in 1997”.
Ik vind Teams en Zoom nog steeds verschrikkelijk, begrijp nog steeds niet goed hoe het werkt en raak in paniek als ik zo’n mailtje krijg dat er iemand in m’n wachtruimte zit want geen idee hoe ik die moet toelaten aaaaaah
Oh ik vind het juist heerlijk dat je met wachtruimtes kunt werken, iedereen lekker precies op hetzelfde moment binnen laten! Voorkomt gesprekken van:
Goedemorgen, goedemorgen, winters weer he? Henk komt er ook bij: goedemorgen, goedemorgen, goedemorgen, leuk weekend gehad?. Piet joint: goedemorgen, goedemorgen, goedemorgen, goedemorgen.
Of dat je elkaar zo zit aan te kijken:
Ja jezus zoals op dit plaatje zit ik dus vaak in teams, omdat ik nog niet zo lang op mijn huidige afdeling werk, ken ik al die mensen waarmee ik in meetings zit alleen via die meetings. Dus echt niks met ze te bespreken. Voortaan kom ik 1 min te laat in de meeting, dan zitten er meestal al meerdere mensen in en is de meeting nog niet in volle gang, maar het gesprek wel op gang.
Hahahahahaha. Goeie slogan wel voor 2020 en 2021
Ik vind het ook zulke gebruiksonvriendelijke programma’s als je niet binnen dezelfde organisatie werkt. Mijn organisatie werkt met google, en ik kan dan niet verdeeld worden over aparte kamers tenzij ik inlog met een microsoft account, maar dat heb ik niet!!
Ik heb weinig mensen zo onhandig zien afwassen als mijn vriendin