Oooo ik!!!
Niet…
Oooo ik!!!
Niet…
Het begint een traditie te worden dat de blonde ermee stopt.
Ik ben bij @alinabock op insta beland, haar filmpjes hahaha
https://www.instagram.com/p/CDmODNUjQJl/?igshid=popj9aagazmq
Haha ja dat zei ik ook al tegen m’n zus!
Maar het lijkt me wel echt een leuke baan. Al begin ik me wel af te vragen wat er toch voor zorgt dat ze niet meer willen.
Ik denk dat je constant in een soort imago moet passen. Lijkt me doodvermoeiend
Mijn vriend heeft een hekel aan LoA en ging voor de grap een betoog houden waarom het belangrijk is om positieve energie de kosmos in te sturen, blabla. Eindigt hij met: ‘Kijk maar naar mij: Ik heb droge humor, en een droog huidje.’ hahah
Ik ben niet blond dus helaaaaas
Hoewel… Gertje is natuurlijk je baas dan hm
Ja mij ook. Ik ben alleen te oud en ook niet goed genoeg. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat je sommige weken een soort van geleefd wordt en je krijgt waarschijnlijk weinig ruimte om je eigen keuzes te maken.
Hebben we wel weer wat leuks te kijken op tv dit jaar.
Omdat ik er zo “normaal” uitzie.
Pff ik heb vandaag nog net geen 8 uur straight gezoomd, min de momenten tussen de calls door waarop ik steeds de volgende call moest voorbereiden in eigenlijk net te weinig tijd. Ben helemaal gesloopt, lig gewoon apathisch op bed nu
Poe ik kan mn ogen niet openhouden.
Ja denk ik ook! Net wat @june ook zegt, je moet echt ergens in passen. Maar goed, waarom dan elke keer de blonde opstapt, misschien een hele eigen wil, haha.
En ja ik kijk echt uit naar de show weer
Ah afschuwelijk! Zo vermoeiend is dat. Vorige week had ik ook zo’n dag, maar dat is echt niet lang vol te houden. Heel vermoeiend. Inderdaad, lekker op bed gaan en hoop dat je wat tot rust kan komen!
Ah goeie, ik deed dat inderdaad ook al wel, maar zal ook af en toe even zoeken op bad bucket.
Ja niet te doen he En lief, komt vast goed!
Haha ik zat er laatst echt bij zoals op dat plaatje toen ik een Zoom in ging en er een voor mij totaal onbekende vrouw in zat terwijl ik mijn team verwachtte. Ik kreeg ook echt een soort error: Zit ik wel in de goede meeting? Wie is deze vrouw? Waarom ken ik haar niet? Was er een externe partij uitgenodigd voor deze meeting? Waarom ben ik (naast haar) de eerste in deze Zoom? Normaal zitten er al zeker 5 mensen in de Zoom als ik inlog!!?! Moet ik vragen wie ze is? Moet ik mezelf voorstellen? Moet ik gewoon gedag zeggen en verder niks zeggen?
En dat dus allemaal tegelijk waardoor ik ook gewoon niks zei en er zo bij zat als dit plaatje wat het nog ongemakkelijker maakte.
Waar ik dan ook zo benieuwd naar ben is of ze nou de naam Klaasje blijft gebruiken of niet. Volgens mij was het haar tweede naam en heet ze eigenlijk Alieke. Maar als iedereen je nu al vijf jaar constant Klaasje noemt…
Maar kan je dat dan niet gewoon zo verwoorden? Zeggen dat je op zoek bent naar iemand die het leuk vindt om ook regelmatig samen te eten ipv te zeggen dat jullie dat nu niet vaak doen.
Net voor 25 e allemaal vogelvoer gekocht Straks zelf vetbollen maken