Het is natuurlijk in die wereld best normaal om een artiestennaam te hebben dus als ze vergelijkbare dingen blijft doen kan ik me voorstellen dat ze gewoon Klaasje lekker als artiestennaam houdt, maar dat als ze een ānormaleā baan neemt ze wel weer onder haar eigen naam verder gaat.
Mn duo heeft āzich afgemeldā morgen dus ik werd gevraagd of ik kon werken. heb ja gezegd, mede omdat ik weet dat er merci en ferrero in de personeelskamer ligt. maar ook voor de kinderen natuurlijk, alles voor de kinderen.
Hebben ze de nagel vorige keer behandeld met phenol? Dat heeft bij mij perfect geholpen!
Ik geloof dat mijn man stuk is, hij zit hier vrijwillig naar Demis Roussos te luisteren, heeft er zelfs een elpee van besteld vertelt hij met Help
Waar ik nu meestal op vastloop is dat mensen vragen, eet jullie vaak samen. Dan zeg ik momenteel niet maar het lijkt me wel leuk, ik hou ook van lekker eten en samen koken. Dan hoor ik later op WhatsApp dat ze zeggen ja sorry ik zoek toch een huis had wat meer samen dingen doet
Mijn ouders zouden dit echt nooit in hun hoofd hebben gehaald. Slecht cijfer? Beter je best doen. Lijkt me echt zo vervelend in je werk, zulke ouders.
Ik moet 5 dinsdagen achter elkaar van 18.30 tot 22.00 een training doen. Alsof ik er al niet voldoende doorheen zat met 11 maanden thuiswerken, wordt mijn werkweek opeens nog veel erger.
Ze gaan dit keer ook branden, dus ben benieuwd of dat werkt.
Lastig⦠misschien zeggen dat de vorige huisgenoot daar niet zoān behoefte aan had (leugentje om bestwil als dit niet zo is) en jullie nu daarom op zoek zijn naar iemand die dat ook leuk lijkt, zodat er in de toekomst meer samen gegeten kan worden.
Of het moet een smoesje zijn van die mensen, dat ze misschien eigenlijk toch geen klik voelden maar dat niet durven te zeggen?
Kleinkind van de buren over mij: kijk daar heb je dat dikke meisje weer!!!
Oke. Thanks.
Ik voel me al vet rot over mezelf dus dit helpt wel
Sneeuwbal gooien.
Je bedoelt ijsbal denk ik he?
Als het maar goed pijn doet haha.
Ik heb ergens onderin een kast nog een echt OG k3 dekbedovertrek liggen. Die kreeg ik toen ik 6 was van mijn oppas omdat ik was gestopt met duimen. Dat moet nu toch zeker wel een antiek pronkstuk zijn.
Ik zou die om je dekbed doen! Tenzij je nog duimt natuurlijk dan mag het niet.
Hahaha ik bewaar hem wel voor als mijn kind een peuter is. En dan word ik zoān vervelende moeder die roept āIn mijn tijd⦠hadden we een ECHTE K3!ā
Ik wil ook vogelvoer rondstrooien en in bakjes neerzetten, maarrrrrr zie spoiler hoe onze poes bij de buren hun voedertafeltje zitā¦
Het zal de vogelpopulatie jammer genoeg niet ten goede komen gok ik.
Ik heb te horen gekregen dat het niet goed gaat met een goede vriend en ben best wel ontdaan? Weet niet zo goed wat ik voel maar ben best wel van slag.
Ik kan ook niets doen op het moment.