Wat je even kwijt wil #48

Mijn vader mag vandaag na vijf weken ziekenhuis naar het revalidatiecentrum! En mijn moeder heeft koekjes gebakken voor het ziekenhuis personeel, cute!

67 likes

Je kan altijd nog stiekem een tabje open zetten met schattige baby dieren en daar dan op reageren.

41 likes

Omg lifehack!

1 like

‘‘awhh, wat lief’’ ‘‘o, volgens mij gaat mijn deurbel, moment’’ log uit en kom niet meer terug

21 likes

Mijn moeder heeft ooit gezegd dat als het een lelijke baby is zij zegt “oh wat een schatje/schattig kind”, dus als ze over mijn baby ooit zegt dat hij/zij schattig is, dan is het een lelijk kind :joy:

15 likes

Vragen hoe het met haar gaat en hoe de baby het doet? Of ze een beetje slaapt? Gewoon interesse tonen haha zo moeilijk is dat toch niet

3 likes

Ik ben echt al jaren opzoek naar een programma wat ik in groep drie met de klas keek om engels te leren. Er kwam een Fennec Fox in voor en nog wat andere diertjes. Het kwam op zappelin geloof ik! Ze beleefde allemaal avonturen en er kwamen dan engelse woorden in voor. Na jaren zoeken heb ik het nog steeds niet gevonden en begin ik langzaam te denken dat ik het heb verzonnen? Komt het iemand hier wat bekend voor? (ik gok van niet) :joy:

“Wat een dotje” - algemeen en toch klinkt het lief :joy:

Ik heb naar aanleiding van die bloompost puzzels die op het forum gepost werden ook eentje naar een vriendinnetje gestuurd die het nu behoorlijk zwaar heeft en ze is er zo blij mee. Dus bedankt forum!!

8 likes

Waarom? Hij bepaalt toch niet wat hij mooier vindt over JOUW lichaam? Is dat een reden om iemands haar zo kort te knippen omdat hĂ­j het mooier vindt, nee toch? Of begrijp ik je verkeerd?

20 likes

HA, ik dacht dat ik storingsdienst had dit weekend. stond ook zo in mijn agenda. maar mijn collega had des tijds met mij geruild maar agenda is nooit bijgewerkt, dus nu heb ik niet dit weekend maar volgend weekend standby! I can smell the freedom

11 likes

Gisteren zag ik een rij mensen staan bij de Click & Collect van Action en toen dacht ik “ha, wat een sukkels dat ze niet zonder de Action kunnen en direct moeten bestellen.”

Heb nu net zelf ook een bestelling geplaatst :innocent:

13 likes

Oh ik probeerde alleen aan te geven dat ik nog wel verschil zou zien tussen iets mooier vinden bij iemand en iemand bewust voor lul laten lopen. Dat laatste vind ik namelijk echt onvergeeflijk. Maar ook in het geval van ‘mooier’ zou ik echt extreem kwaad zijn.

Maar moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik sowiewo een beetje zwak ben in wat m’n vriend mooier zou vinden. Zou nooit iets doen wat ik zelf niet mooi vind, maar hij wel. Maar andersom dus wel denk ik. Dus al ik een zichtbare piercing in m’n gezicht zou willen en hij zou dat niks vinden, dan zou zijn mening daarin wel doorslaggevend zijn. Heel stom eigenlijk.

1 like

No shame ik ga ook al m’n favo schoonmaak spul bestellen. Ik mis ze :sob:

1 like

Ik zit heerlijk achter het glas van de schuifpui van de zon te genieten. Kan niet wachten tot de eerste lentedag als ik weer zonder jas naar buiten kan :sun_with_face:

2 likes

Hm ja ok maar je gaat toch niet zonder toestemming iemands haar afknippen omdat je dat mooier vindt. Dat kan echt niet! Stel je voor dat ik de staart van mijn collega of vriendin zomaar afknip omdat ik dat mooier vind, kan toch niet :joy: Hetzelfde geldt voor als je dat bij je partner doet.

@Loveisafourletterword ik las je eerste post verkeerd, daar hoort dat leuke liedje helemaal absoluut niet bij. Sorry! Ik vind het echt heel erg dat hij dat heeft gedaan. En het klinkt makkelijk ja en dat ga ik ook gewoon zo zeggen: alsjeblieft ga bij hem weg. Ik lees hoe je aan jezelf werkt en hoe hard je aan de slag bent met jezelf. Hij houdt je alleen maar tegen. Ik denk dat je zult floreren en opbloeien zonder hem. Over zijn iq: kan hij niks aan doen maar je hebt meer aan een partner die (ongeveer) hetzelfde iq heeft als jij. Plus je verdient een partner die je goed behandelt, niet deze die dat absoluut niet doet. Kies alsjeblieft voor jezelf, walk away.

3 likes

Ja daar heb je wel een punt eigenlijk.

Ik vind het een beetje een lastig onderwerp en eigenlijk ook heel stom van mezelf dat ik het hem zou vergeven als hij het mooier vind.

@ZusjevanJoost haha ja je hebt gelijk hoor. Ik ken alleen echt net iets te veel mensen waarbij hun partner hun pusht in dingen veranderen aan hun uiterlijk waar ze zelf misschien niet 100% achter staan. Mijn tante heeft bijvoorbeeld haar haar kort laten knippen omdat haar man haar continu pushte om dat te doen. En zo ken ik nog wel meer voorbeelden. Misschien dat ik het daardoor ‘normaler’ ben gaan vinden. Terwijl het eigenlijk gewoon heel toxic is. Het is jouw lichaam en jij bepaalt wat je er mee doet.

Edit: jullie hebben me in ieder geval wel aan het denken gezet over dit onderwerp :sweat_smile:

3 likes

Als een man je pushed om iets aan je uiterlijk te laten doen, moet je hem pushen om zn lul te laten groeien omdat je die wat aan de kleine kant vind.
Kijken of meneer de boodschap begrijpt

65 likes

Huh serieus? Ik vind dat echt verre van normaal.

4 likes

Jij geeft altijd zulk goed relatieadvies, love it.

22 likes