Wat je even kwijt wil #48

Ah heeft het wel of anders de toko wel

1 like

Omg zalig ik ontspan helemaal door je verhaal

12 likes

Heerlijk! Ik wil ook zo snel mogelijk weer naar de kapper, mis dat echt. En snap je nieuwe kapper huivering heel goed.

1 like

Ik ben echt bereid om hiervoor naar Zweden te rijden.
Ben überhaupt altijd bereid om naar Zweden te rijden.

27 likes

Waauww, die kleur :heart_eyes:

Ik kan mij herinneren dat je ooit op het forum kwam met berichten dat je een relatie had verbroken. Is dit dezelfde man? Want toen gaf je ook al aan dat je niet gelukkig was.
Dat je zegt dat hij grapjes maakt over je lichaam en ook je wensen mbt je eigen uiterlijk niet respecteert (je haar afknippen), zou voor mij trouwens al genoeg zijn bij iemand weg te gaan. En dan zie ik het misschien zwart wit, maar in het geval van partners die respect voor elkaar horen te hebben, doe ik dat ook inderdaad. Een lul heeft ook zijn goede kanten, maar het blijft een lul.

Ik wil trouwens al een tijdje iets tegen je zeggen: als die posts dat je het contact met je ouders ging verbreken, ook maar iets te maken hebben met hun zorgen over jouw relatie, ga dan snel bij die vent weg

8 likes

Zweden is altijd goed :sunglasses:

2 likes

Omg wat mooi :heart_eyes: echt jaloers op jouw haarkleur ook! :heart_eyes:

De onzekerheid over je gewicht snap ik heel goed, maar bij iemand blijven omdat je denkt dat je niet beter kunt krijgen, terwijl hij lullige omkeringen over je gewicht maakt, is echt niet oké. Dan kun je beter gelukkig alleen zijn, dan ongelukkig met iemand. En op elk potje past een dekseltje, er zijn ook mannen die vollere vrouwen juist prachtig vinden en je er alleen maar complimenten over zullen geven.

22 likes

Je moest eens weten hoeveel knappe en normalen mannen ( die bestaan niet maar redelijk normale mannen) er op dikke vrouwen vallen. Gegroet een ervaringsdescundige (ben wel single maar dat komt door mezelf jahaha)

43 likes

Ik wil niet zeggen dat je ouders niet toxic zijn, ik ken ze niet. Wil alleen aangeven dat je erg moet uitkijken als je contacten met familieleden wil verbreken vanwege hun zorgen om een relatie. En zeker als je je ongelukkig voelt met die relatie. Hun zorgen kunnen namelijk best terecht zijn. Kijk dus heel erg uit dat je jezelf niet gaat isoleren omwille van een man.
Ik denk dat het goed is om te gaan praten met een professional

12 likes

Ik lees hier voornamelijk mee, maar ik vind het altijd zo mooi hoe iedereen hier klaar staat om iemand te helpen en advies te geven :heart:

17 likes

Ik loop een beetje achter met bijlezen, maar ik heb er wel eentje over mocht je nog geen invite hebben!

1 like

Shuttlerun, coopertest… Allemaal nachtmerrie materiaal voor iemand die niet van rennen houdt.
Ik zie mezelf nog rondjes rennen om het voetbalveld met die shuttlerun😭

Sowieso vond ik heel veel gymlessen niet leuk. Er was echt een periode dat we alleen maar gingen basketballen bijvoorbeeld en toen had ik echt een gym leraar die dan ook niet hielp bij de techniek. Terwijl ik echt 0% coördinatie vermogen heb als het om balsporten gaat.
En toen bleef ik samen met 1 meisje als laatste over, omdat het ons maar niet lukte om de bal in de basket te gooien :weary: toen moesten we heen en weer rennen naar de andere basket en ondertussen de bal naar elkaar overgooien en proberen in die basket te gooien, terwijl iedereen al aan de kant zat te wachten.

Terwijl ik ook 2 super gym leraren heb gehad. Een ervan bedacht allemaal activiteiten op verschillende niveaus, zoals handstand doen. Toen had hij allemaal verschillende stations gemaakt, waarbij je begon met je handen op grond zetten en je voeten over een touw heen zwiepen dat 10 cm boven de grond hing.
En als het lukte kon je steeds een station verder en als dat niet lukte was het ook goed.
Toen was gymles ineens leuk.

5 likes

wooow ik wil jouw haar wat prachtig <3

Heel leuk om te lezen, net alsof we er een beetje bij waren :grinning_face_with_smiling_eyes: geniet van je mooie haar!

Edit: zie nu de foto’s, wauw!

Of ze het nou goed bedoelen of niet het blijft onaardig en fatshaming om het op die manier aan te geven.
Als je als familie of goeie vriend iemand wilt helpen met gewicht is gemene opmerkingen maken nou niet echt de oplossing.

16 likes

Ik ken ook best wel veel mensen die kaarten hebben gekocht😅 als het verzet word en corona ooit weg gaat wil ik zeker wel gaan. Altijd gezellig met Vleisboeket

2 likes

Als je het niet kan vinden, ik meng altijd zelf harissa en rozenwater (want vind die rozenharissa van de Albert Heijn gewoon smaken naar tomaten puree).
Ik vind het een heerlijk recept trouwens, lekker snel en toch heel lekker.

1 like

“Aah wat lief” “Lijkt echt op jullie” “Oehhh” “Aahhh” “Schattugh”
Werkt altijd

12 likes