Wat je even kwijt wil #49

Jaa ik heb ook ff wat dingen opgeschreven. Ik ga stoffen kopen in een grote hal haha dus ik hoop dat ik in die tijd wat leuks vind. Gelukkig ken ik de eigenaar dus wie weet kan ik hem ff wat dingen laten zoeken haha.

3 likes

3!!! NL alerts x 2 want ook nog werktelefoon :confounded:

zucht… blijkbaar is mijn bestelling bij coolblue niet goed doorgekomen en alleen maar een betaling.
die hebben ze teruggestort. Maar geen contact opgenomen met de vraag: goedendag mevrouw, waarom heeft u ons zoveel geld betaald? wat wilde u hebben??

Nu kan ik pas donderdag met onze nieuwe iPad spelen.

3 likes

Ja ik heb d’r ook al drie, het leek nog best ver maar toch het badkamerraam dicht gedaan want stank

1 like

Ik heb eindelijk sinds weken het huis voor mij alleen, heb mijn vriend naar kantoor gestuurd en ik was gewoon even vergeten hoe lekker het is om alleen thuis te zijn…
Zijn ze beneden de vloer er uit aan het slopen :cry:

2 likes

Heb echt echt echt super veel de neiging om te gaan borduren, zoveel zin in.

4 likes

Zijn die wel lekker nou?

Wat zijn robotstofzuigers ondingen zeg. Zou dus ook nooit m’n geld aan zo’n gadget uitgeven heb ik wel gezien. Het is dat ik deze nu leen van vrienden, maar word er zo gek van dat ik hem het liefst van het balkon af zou flikkeren

7 likes

Ik droomde dat het broertje van mijn ex bij mijn buurman zat en ik hem onverwachts tegen kwam. Ik vloog hem echt in zijn armen en hij tilde me helemaal op en was helemaal blij om me te zien. En nu ben ik helemaal in de war. Het was ook echt wel een leuke jongen :sweat_smile:

Haha doet mij denken aan dat robot filmpje van Vita en Joey op Vita haar insta https://www.instagram.com/reel/CKB87jmpJX1/?igshid=1ah856q04xgtd

4 likes

Hahaha zo maar echt precies dit ja :joy:

1 like

Haha, is dat er eentje die gewoon random door de kamer heen ramt of eentje met camera/laser? Dat laatste werkt voor ons heel goed maar die eerste zijn echt waardeloos.

Ik ben nu ook de lucht aan 't analyseren van is 't een wolk of de rook van de brand

Ik ga shoppen. Oke in een kralenwinkel. Maar ben uiteraard te vroeg. Dus sta nog even te wachten. Maar het is zo gek om in de stad te zijn en t is ook rustig voor de stad. Maar ben toch al lichtelijk overprikkeld door al die mensen.

11 likes

Hahaha ik zie niks maar ben ook niet echt dichtbij.

Helaas dus de eerste!

Ik mag straks 10 minuten shoppen bij de Xenos. Voel me helemaal kortpittig en blij.

41 likes

Er staat in de Postnl alp dat er iets van Greetz word geleverd vandaag. Ben zo benieuwd wie me iets gestuurd heeft

1 like

Ja had ik ook! Wel betaald maar ik kreeg geen orderbevestiging. Het ging om een laptop. Toen heb ik gebeld en heb ik een andere laptop besteld met de medewerker aan de lijn. Gelukkig zijn ze wel klantvriendelijk.

Ja klopt! We hebben het telefonisch geregeld samen opnieuw besteld.
Ze hebben het ook echt mega druk nu