Wat je even kwijt wil #49

Al die regen helpt wel om minder pollen in de lucht te hebben dus minder hooikoorts :+1:

3 likes

Ja hoor! Ik heb het deuntje weer in mijn hoofd.

3 likes

Nou, zo op weg voor mijn coronatest. Fingers crossed dat het droog blijft. Het is in elk geval goed voor de beweging die 13 km. :sweat_smile:

5 likes

Ja ik doe mee! Gisteren de hele dag niks gedaan, maar vandaag wordt een goede dag qua werk denk ik!

Ik mag pas over 2 uur weer op het forum kijken :grimacing:

3 likes

Ik vind dit zon spookhuis nummer

3 likes

Omggg m’n huisarts begint volgende week vrijdag met vaccineren in het theater huis, met andere artsen. en in de krant staat dat het ook de BMI prikken zijn. Dus misschien ben ik volgend weekend wel gevaccineerd :scream: wil niet al te veel hoop hebben maar hype.

24 likes

Ik moet de mn action click&collect ophalen (5 min fietsen) maar mwehhh

3 likes

Yes heb het huis voor me alleen vandaag :heart_eyes: Jammer dat ik gewoon moet werken maar toch. Heer-lak, gebeurt bijna nooit meer sinds lockdown

7 likes

Ik wil aardbeien maar ik weiger ook om 4 euro te betalen voor een bakje met 5 aardbeien.

16 likes

Het is al jaren niet meer te koop, maar ik mis echt nog vaak de ei shampoo van andrelon.

Ohh ik kan niet wachten op het aardbeienseizoen. Er is echt geen ander fruit dat de rest van het jaar een waardige vervanger is

17 likes

Ik ben gewoon zenuwachtig voor dat shoppen op afspraak haha echt treurig.

22 likes

Of misschien ook omdat het bijna tijd is om de klok te verplaatst?

Het is in de ochtend al heel vroeger licht. Avond ook.

Oh man ik ook. :heart_eyes: Aardbeien zijn altijd mijn fruit of choice tussen april en september, in de wintermaanden ben ik altijd zoekende naar wat mijn fruit voor die periode wordt maar het is nooit echt een succes. Zoals m’n vriend dan tegen me zegt: “jij wordt nog eens zelf een aardbei” :strawberry:

9 likes

Ik heb vorige week Spaanse aardbeien gekocht en was idd €5 voor een bakje met 8 aardbeien maar ze waren wel vet lekker dus worth it

4 likes

Ik ga zo even langs de groenteboer, misschien heeft hij een leuke aanbieding.
Ik wil ze nu gewoon hebben haha.

1 like

Er komt vanmiddag een vriendin lunchen, zoveel zin in. Ga een soepje maken en heb lekkere afbakbroodjes, beleg en vers sap gehaald. Love it als er mensen komen en dat ik ze dan vol kan stoppen met lekker eten

32 likes

Ik had laatst een bakje van 250gram voor 3,50 van de AH, en ze waren al lekker! (ja alsnog duur maar ik had er echt zin in)

1 like

Had ik ook:’)
Lijstje gemaakt en mentaal al 100x de route in de winkel gelopen.

Waar ga je winkelen?

Grote brand bij schrootverwerker in Den Bosch - https://nos.nl/l/2371893

Stank in huis