Oh wat een goeie, die ga ik onthouden haha
Zoveel respect voor alle mensen die zo lang en zo vaak thuiswerken. Ik kan dit echt niet.
Pro tip hoor na 12 maanden elke dag thuiswerken in een sector die je haat.
Dit wachten tot je kan private shoppen is echt het nieuwe wachten tot je naar het vliegtuig kan.
Verbazingwekkend genoeg, echt fantastisch. Helpt misschien ook dat ik zometeen een overleg heb waarin ik geacht wordt van alles te laten zien, dus de pressure is on!
Ik blame Ferd Grapperhaus
Hahaha wat een goed idee. Ik haat dat aanwezig/afwezig bolletje zo erg op teams. Een collega zei laatst tegen me dat ik altijd online ben en dat ze dacht dat ik dan heel goed bezig was, maar sommige dagen bestaat mijn dag uit af en toe even scrollen zodat ik online blijf en dan weer wat anders doen. Zoals vandaag, echt erg.
Jaa jee sinds ik zoveel loop valt me echt op dat er echt overal hondenschijt ligt.
Ik heb zelfs op 1 dag 2 keer in de poep gestaan.
Ging net in de pauze bloedprikken. was gewoon niemand? Normaal heb ik echt 10 duizend bejaarden voor me. Stond letterlijk met vijf minuten weer buiten, corona vragen beantwoorden duurde langer dan het prikken zelf.
Ik heb 1,5 uur vrij genomen voor een middagdutje die niet eens lukte dus heb naar het plafond liggen staren
Ik heb echt het idee dat ik de laatste paar dagen slechter hoor ofzo. Verstond gister niets van de GGD-medewerker aan de telefoon en nu weer niet bij de woningbouw.
Ja inderdaad haha, ben nu ook al zenuwachtig voor als ik zaterdag naar de kringloop mag
Dit klinkt heel akelig Voor jezelf opkomen en je eigen grenzen aangeven is altijd goed, dus niet aan jezelf gaan twijfelen. Is er iemand die je kunt inschakelen om jou bij te staan? Of iemand die dichtbij je staat waar je even mee kunt sparren? Kalm aan en vertrouw op jezelf en je eigen kracht!
Ik heb hem net besteld! Benieuwd naar over een maandje ongeveer als ie leverbaar is!! Had Swapfiets even gebeld en het klonk goed, je kan echt elke maand opzeggen. Deed me een beetje denken aan het Onefit model qua opzeggen, dat vond ik ook heel goed werken voor mij. Zin in!
Ik heb daarom het mouse-click programma geinstalleerd dat Jeg hier aanraadde. Vind het echt handig om dat aan te zetten wanneer ik even de keuken oid wil schoonmaken. Of voor me uit wil staren. Dan blijft m’n bolletje groen. Ik hoor aan het geluid wel wanneer iemand me een bericht stuurt.
Jaloers!!!
Mijn vriend heeft een klein programma geschreven in Python dat een paar per minuut een muisklik simuleert zodat je nooit op aanwezig gezet wordt. Nerds gonna nerd haha, hij gebruikt het vooral in RuneScape.
Wat naar. Is er iemand in je omgeving die je hierin kan ondersteunen?
Je hebt speciaal menstruatie ondergoed
Serieus de politie voor posters bellen? Why?
Heb jij toch geen last van.