Wat je even kwijt wil #49

Was het het wachten waard?

1 like

Woow heeft ie in 8 minuten gekookt dan? Teach me

Eet smakelijk! Hier begint hij net spullen bij elkaar te rapen, dus moet het nog even uitzingen

1 like

Ik krijg er echt stress van als mensen naar me toekomen met een vraag en me ‘kattenexpert’ noemen haha. Ik vind het super lief dat veel mensen dat denken maar ik krijg dan echt (omdat ik buiten een eigen kat bezitten en mijn theoretische opleiding, nog niet veel praktijkervaring heb) het gevoel dat ik NIETS weet :joy:
Ik moet zelf nog zoveel leren en ik ben altijd bang mensen verkeerde adviezen mee te geven (dat zeg ik ook altijd).

Ik schrik me dood van de kat die op de bank springt. Gevolg: ik zit onder de soep :thumbsup: En het ergste? Ik riep hem, dus had het kunnen verwachten. Gelukkig ben ik alleen dus er is verder niemand die me uitlacht.

8 likes

Ooh sorry las verkeerd, dacht dat hij nog steeds op de bank zat in je eerste post maar dat was jij.

1 like

Haha, nou ja, ik moet wel op een bepaalde manier ergens op kloppen, op de bank ofzo. :joy: Als ik zijn naam roep, komt 'ie niet.

2 likes

Ik voel me echt een beetje gaar op het moment. Voel me best wel kut atm, maar ook wel weer ok omdat ik weet dat het wel weer wegebt? Snap mezelf niet helemaal geloof ik.

5 likes

Same.
Corona maakt me helemaal loco in de coco.

6 likes

Ja, heb ik ook en ik switch ook steeds van ‘het gaat echt goed met me’ naar ‘ik voel me kut’ :joy::joy::joy: heel vervelend!

16 likes

Ik ben nu aan het huilen maar voel me ook heel sterk momenteel. Dit is niet goed hoor hahahaha.
Zo maar lekker naar bed toe.

3 likes

Aaah what’s up dan?

Ik heb het gevoel dat ik gek word😂 ben bezig met een som en volgens mij is die super simpel maar het lukt echt even niet.

Hoe bereken je 1/7e van 8,5? Het moet in breuken :male_detective:

Teller maal teller, noemer maal noemer!

1/7 * 17/2 = 17 / 14

1 like

Ik weet eerlijk gezegd niet eens wat de noemer en wat de teller is.

10 likes

Maar heb je dan 1/7e van 8,5 (ik zit hier dus al de hele tijd over na te denken)?
Zou dan eerder denken dat je 8,5 (of 17/2e) moet delen door 1/7. Al heb ik nu gewoon een grote error in mijn hoofd, door ĂŒberhaupt de vraagstelling :sweat_smile:

Ik dacht dat het antwoord 1 5/14 was hmmm

1 like

Beetje een vervelende situatie ontstaan omdat ik voor mijn gevoel iets stoms heb gedaan terwijl dat wel meevalt. Ik moet gewoon lekker gaan slapen! :grimacing:

2 likes

Ahh sorry! Teller is het getal boven de streep, noemer die eronder.

3 likes

Dus dan is het antwoord 1 3/14e? Ingewikkeld deze som😂. Ik snap het al! Opschrijven helpt veel, thanks! Was even helemaal in de war

1 like