Binnenkort is mijn vriend jarig, en wil een camera lens (€600) cadeau. Als ik dan bij familie en vrienden om een bijdrage wil vragen. Koop die lens zelf wel, zo geen zin om iedereen berichten te moeten sturen als ze willen bijdragen.
Ik had zelf dit geniale plan en toen wilde niemand meedoen want ze gaven liever wat anders. Yikes oke awkward.
Omg ik doe een keer mee met een winactie op insta en heb gewoon gewonnen
Mijn slechte dag is gelijk goed
Nu hopen dat het daadwerkelijk ooit binnen komt
Wat heb je gewonnen?
Boeken haha. Voor vele een flut prijs, maar ik vind het helemaal top
dat kan bij ons niet, je kan alleen approved dingen installeren
ben geneigd om dit te proberen
Ik moet deze week echt goed opletten in welk topic ik zit. Heb al een paar keer een post 3x moeten lezen voordat ik me realiseerde dat het om Harry & Meghan ging en niet om de kledingwinkel H&M haha.
Daar ben ik ook bang voor, bang dat ze nee zeggen of het een stom idee vinden. Maak mij daar dan veel te druk om. En vind het ook totaal niet leuk om zulke dingen te moeten doen.
Volgens mij keken hier best wat mensen naar het programma ‘waar doen ze het van’.
Die rijke man en z’n broer zijn opgepakt voor fraude vandaag
Twee broers aangehouden in grote fraudezaak Zeeuws-Vlaanderen
Edit: link werkt niet
Heb een hekel aan pvv/fvd maar ook daarvoor zou ik geen politie bellen hoor. Mocht er echt haatdragende taal op een poster staan wat een hele groep zou kwetsen dan ja, maar anders houd je toch niet agenten van hun werk af vanwege posters?
Ben wel benieuwd hoe de politie op het telefoontje reageerde.
Ja, ik baalde hier ook van. De reden was ook echt een beetje stom, alsof ik een super dom cadeautje bedacht had terwijl ik 100% zeker weet dat mijn vriend hier blij mee gaat zijn (hij wilde het namelijk zelf). Vraag me ook echt af wat ze nu gaan geven, ze hebben namelijk helemaal niet meer zo veel zicht op wat hij nog wel en niet leuk vindt, maar oke.
Vond het ook vreselijk om dan om een bedrag te vragen. Had daarom maar gewoon gezegd dat ze zelf mochten bepalen hoeveel ze wilden inleggen. Nou, niks dus haha.
Nou ik zou ook de politie niet bellen als ze wilders of Baudet hier ophangen.
Tollerantie toch, straatmeubilair komt wel eens een stickertje of postertje op. Soms leuk, soms kut.
Jaa niks voor mij. Puuure paniek. In 30 minuten kan ik geen stoffen kopen. Nja heb er 1tje haha
Met Skype kan je een lege presentatie openen en presentatiemodus dan blijf je ook op groen.
moet je bij de action een minimum bedrag shoppen? click en collect wel nl. en ik wil alleen een broekje
Ook breien vandaag toegevoegd aan mijn oma hobby’s. Ik vind het tof dat ik mezelf deze dingen allemaal kan leren (met hulp van video’s wel); ik kan nu haken en breien
Al ben ik eigenlijk hele middag aan borduren, vanavond wil ik breien
Nee hoeft niet! Ik ben afgelopen za geweest en niet voor €15 aan dingen gehaald
Ik heb een aantal kleding stukken op vinted staan. Eerst krijg ik een bericht mag ik het voor €1 komen ophalen (ik verkoop het voor €10) ik zo je bedoeld €10 nee ik bedoel €1. Nou nee wat denk je zelf en hoezo ophalen het is geen marktplaats. (Ze woont ook niet eens in dezelfde stad dus dan moet ze een uur reizen om iets voor €1 op te halen)
Krijg ik nu een berichtje; dit is mijn instagram ik ga een instagram bedrijfje beginnen. Wil je mij volgen?
Ook nee, wat is dit joh?!
Ah top. Toch even afspraak maken volgende week
ooo heeerlijk ik moet nog echt een beetje een combinatie gaan vinden tussen het haken (en weer durven op te pakken) en het borduren. heb nog zoveel leuke borduur dingen in hoofd dat k daar iedere vrije minuut verder mee wil