Het is inmiddels gelukt! LOA
dit zou niet eens in me opkomen
Huisarts belde dat er inderdaad nog ontstekingen in mân bloed/urine zat. Wat nu is is niet duidelijk maar zou wel anti biotica kunnen krijgen. Nu zijn de steken wat aan het zakken, dus ik skip de anti biotica denk ik maar. Misschien dat mân lichaam het toch zelf aan het oplossen is. Vandaag ff aan kijken en anders vanmiddag nog even bellen.
En mân nieuwe toetsenbord typt echt vet lekker.
Oh nee helemaal niet. Ik zou het overigens helemaal niet doen want ik ben een schijterd.
God ik ben zoân emotionele mess als ik ongesteld ben, ik zit de online proefschriftverdediging van een vriendin te kijken en ze kreeg complimenten van een opponent en ik zit al te janken :")
Netflix is donderdag begonnen met een test die kijkers verplicht om te bewijzen dat ze samenwonen met de eigenaar van het account. Dat kan er mogelijk toe leiden dat het in de toekomst moeilijker wordt om een account met meerdere mensen te delen.
Shit.
Dat is waar!
Eens in de zoveel maanden verschijnt dit bericht inderdaad⊠Gelukkig is het nog een test en volgens mij moet de eigenaar van het account gewoon een code intoetsen om te bevestigen dat iemand anders ook onder het huishouden valt en dus toegang heeft tot dat account. Valt mee
Maar hoe gaan ze dit controleren dan, ze kunnen moeilijk een bewijs van inschrijving bij de gemeente opvragen haha. Denk niet dat je je druk hoeft te maken.
Wow dit vind ik echt niet oké? Alleen omdat het een man is? Als iemand een gesprek met mij zou opnemen zonder dat ik dat weet zou ik daar echt niet van gediend zijn. Zo vreemd is het toch niet om een kamer te bezichtigen terwijl er een man bij is?
Verder prima om je locatie door te geven aan een vriend of iemand mee te nemen hoor @Amphitrite, maar zomaar een gesprek opnemen zou ik echt niet doen.
Maar⊠het gaat om een kijkâavondâ in een studentenhuis⊠je gaat geen iPhone kopen voor 500 euro cash in een achterbuurt?
@Amphitrite ik vind je helemaal niet naief hoor. En ik vind het ook niet naief om alleen naar een kijkavond te gaan. Zo werkt hospiteren gewoon. Maar wel goed dat je verder gaat kijken als het niet goed voelt, dat is het belangrijkste
Hahahaha wat intens kut dat dit bestaat hahahaha
Word er gek van dat mensen (met name op fb en twitter) het nu zielig vinden hoe Thierry behandeld wordt, maar bij Akwasi was het âverdiendâ. Hou toch op, trek een lijn.
Echt super vervelend dat je iets naars hebt meegemaakt, maar alsnog vind ik het niet oké om iemand zomaar op te nemen zonder dat daar ook maar een enkele aanleiding toe is.
Er zijn andere dingen die je kan doen om je veilig te voelen. Mocht je je niet veilig voelen met een man of meerdere mannen alleen, neem dan een vriend/vriendin mee. Maar zomaar iemand opnemen is niet oké.
Ja dat snap ik en ik zou dat zelf ook niet opnemen, maar als iemand echt angstig is zou het de situatie minder eng kunnen maken voor diegene. Meer mensen dan @Amphitrite lezen dit topic dus misschien is het voor iemand anders wel handig?
Ik heb soms zo veel stress van het versturen van mails naar veel mensen in 1x
nu gedaan en ondanks duizend keer checken dan alsnog bang dat ik geen bcc heb gebruikt, verkeerde bijlage of spelfout in zit. Is het al 5 uur?
Patriarchaat 
Ik snap heel goed dat je het niet oké vindt! Het is in dit geval een paardenmiddel, maar het is wel gewoon legaal en als je er verder niks mee doet dan wordt degene die is opgenomen niet geschaad. Ieder moet voor zich bepalen of ze het gerechtvaardigd vinden om dit te doen. Als het uit angst gebeurt kan ik daar in ieder geval meer begrip voor opbrengen dan wanneer het bijv. uit berekening is, want ik vind privacy ook echt wel belangrijk.
Wat een lieve reactie