Wat je even kwijt wil #49

Ik heb vandaag een playlist opgezet die me doet denken aan toen ik 16 was en voor het eerst uit ging, dus met muziek van Flo Rida, Pitbull, David Guetta enzo. Ben toen zo losgegaan in de woonkamer dat mijn fitbit het herkende als een aerobics-workout :joy: was heerlijk ook, ik mis uitgaan echt

22 likes

Dan vind je dit vast ook leuk!!

4 likes

Jaaaaa :heart_eyes: thanks!

Ik vind het wel vervelend. Slaapkamerraam is hier standaard dicht, als het open is hoor je de kerkklokken heel hard. Nu luiden ze ook elk kwartier, wat nogal vervelend is als je niet meteen in slaap komt. Maar ligt er dus ook aan hoe vaak ze gaan. Heb er verder geen last van, word er nooit wakker van of zo, dus in die zin raak je er wel aan gewend

1 like

Volgens mij zei Thierry letterlijk dat Theo in een andere levensfase terecht was gekomen, lol, alsof ie ieder moment zijn intrek neemt op een psychogeriatrie-afdeling.

11 likes

Gelukt? Haha

Ik wilde het net vragen. Laat ons niet langer in spanning, @marley

Nou, dit was geen groot succes. Ik heb een ochtendhumeur, hoofdpijn en ik heb maar de helft van de klusjes gedaan. Niet voor herhaling vatbaar😅

@Twijfelaar @Pippi

12 likes

M’n hond is een beetje ziek vandaag :disappointed: we zouden vandaag ook weer beginnen met een leuke training dus vind het helemaal sneu voor hem :cry:

Wat fijn om te horen dat het geholpen heeft bij jou! Hopelijk gaat het hier ook beter, aan mijn poetsen/ragen zal het niet liggen :sweat_smile:

Ik heb zo’n behoefte om even mijn huis en de stad uit te zijn, en toen bedacht ik me dat ik nog zo’n fletcherbon had. Morgen en overmorgen sta ik op het strand!

37 likes

Hahaha ik ga hier zo stuk om. Echt erg hoe al die regels gekkies van ons maken :joy:

6 likes

Bwehh ik krijg vanmiddag telefonisch de uitslag van een ct scan en ik vind het zo spannend. Ik verwacht niet dat er iets is, maar toch heb ik de hele nacht lopen woelen… zou de tijd even willen doorspoelen.

8 likes

Spannend. Hopelijk een goede uitslag!

1 like

Sterkte, hopelijk goed nieuws!

Vanavond komt een kindje van een vriendin van mij hier logeren, super leuk! Ze is 3 jaar, iemand leuke ideeën wat wij kunnen doen met haar morgen? Verder dan de speeltuin, knutselen en iets bakken kom ik niet echt haha.

3 likes

Ik ben al twee dagen de vlogs van Jan de Hoop aan het bingen en het is fantastisch.

4 likes

Ik moet eigenlijk mijn haar laten knippen omdat het een jaar geleden is en het te lang is om nog iets leuks mee te doen. Maar net heb ik een filmpje gezien van iemand die haar haar paars had geverfd met een mix van verf die ik nog heb liggen. Dus ik heb dadelijk paarse dip dye ipv een afspraak voor een frisse coupe.

8 likes

Hoe manifesteer je dat iemand reageert op je appje? Heel hard eraan denken en dan komt het wel?

1 like

Dat is ook een leuk idee! Maar dat heb ik helaas niet in huis, haha. Lijkt me trouwens wel rustgevend om te doen…

2 likes

Ik app dan meestal gewoon 'Hallo!!!"

1 like