Wat je even kwijt wil #49

Sterkte, hopelijk goed nieuws!

Vanavond komt een kindje van een vriendin van mij hier logeren, super leuk! Ze is 3 jaar, iemand leuke ideeën wat wij kunnen doen met haar morgen? Verder dan de speeltuin, knutselen en iets bakken kom ik niet echt haha.

3 likes

Ik ben al twee dagen de vlogs van Jan de Hoop aan het bingen en het is fantastisch.

4 likes

Ik moet eigenlijk mijn haar laten knippen omdat het een jaar geleden is en het te lang is om nog iets leuks mee te doen. Maar net heb ik een filmpje gezien van iemand die haar haar paars had geverfd met een mix van verf die ik nog heb liggen. Dus ik heb dadelijk paarse dip dye ipv een afspraak voor een frisse coupe.

8 likes

Hoe manifesteer je dat iemand reageert op je appje? Heel hard eraan denken en dan komt het wel?

1 like

Dat is ook een leuk idee! Maar dat heb ik helaas niet in huis, haha. Lijkt me trouwens wel rustgevend om te doen…

2 likes

Ik app dan meestal gewoon 'Hallo!!!"

1 like

Ik wil iets gedaan krijgen van iemand, dus daar scoor ik niet mee haha. Ik ga over een half uur bellen als ik nog niks heb gehoord, dat wel.

1 like

Het is half 11 sochtends ik zit aan mn schuimgebakje en iedereen zoekt het maar lekker uit.

39 likes

ja hallo doe ff delen

Op.

1 like

Je hebt toch de helft gedaan!
Ik zou lekker hebben doorgepit :sleeping_bed:

Ja ik zou alleen gaan. Maar je kan altijd mensen laten weten dat je daar heen bent. En hun de locatie laten weten enzo

3 likes

Als er meerdere mannen zijn, zou ik gewoon gaan. Ik deed dat vroeger ook gewoon, heb er destijds niet over nagedacht.

En als er alleen een man is, tja? Is het gewoon de huisbaas? Ziet het er verder betrouwbaar uit? Kan er iemand met je mee? Die kan dan misschien buiten even op je wachten of mee naar binnen gaan als je het niet vertrouwd.

3 likes

Jahoor ik heb wel vaker kijkavonden gehad in huizen met alleen jongens. Als je daar wil gaan wonen zal je er ook alleen moeten zijn… maar alleen 1 man zou ik zelf niet willen wonen dus ook nooit gaan bezichtigen

2 likes

Ik kijk Jinek van gisteravond terug, wat een fantastische shitshow :clap:t2: #spielerei

4 likes

Waarschijnlijk vraagt hij dat ivm de corona regels. Dat hij als je iemand mee wilt nemen even wat andere maatregelen wilt nemen ofzo.

1 like

Waar kijk jij dat??

Ik zou gewoon lekker gaan kijken, als het dan toch niet goed voelt kan je er altijd nog voor kiezen om het niet te doen. Het is alleen maar een bezichtiging, je hoeft niet meteen er al in te trekken natuurlijk. Succes met je bezichtigingen, hopelijk vind je een fijn plekje!

1 like

Ik kon vandaag uitslapen en ik ben dus nu pas wakker :heart_eyes:! Heerlijk!!

2 likes

Je inbeelden dat die persoon je appt, het appje al voor je zien etc.