ja hallo doe ff delen
Op.
Je hebt toch de helft gedaan!
Ik zou lekker hebben doorgepit
Ja ik zou alleen gaan. Maar je kan altijd mensen laten weten dat je daar heen bent. En hun de locatie laten weten enzo
Als er meerdere mannen zijn, zou ik gewoon gaan. Ik deed dat vroeger ook gewoon, heb er destijds niet over nagedacht.
En als er alleen een man is, tja? Is het gewoon de huisbaas? Ziet het er verder betrouwbaar uit? Kan er iemand met je mee? Die kan dan misschien buiten even op je wachten of mee naar binnen gaan als je het niet vertrouwd.
Jahoor ik heb wel vaker kijkavonden gehad in huizen met alleen jongens. Als je daar wil gaan wonen zal je er ook alleen moeten zijn⦠maar alleen 1 man zou ik zelf niet willen wonen dus ook nooit gaan bezichtigen
Ik kijk Jinek van gisteravond terug, wat een fantastische shitshow #spielerei
Waarschijnlijk vraagt hij dat ivm de corona regels. Dat hij als je iemand mee wilt nemen even wat andere maatregelen wilt nemen ofzo.
Waar kijk jij dat??
Ik zou gewoon lekker gaan kijken, als het dan toch niet goed voelt kan je er altijd nog voor kiezen om het niet te doen. Het is alleen maar een bezichtiging, je hoeft niet meteen er al in te trekken natuurlijk. Succes met je bezichtigingen, hopelijk vind je een fijn plekje!
Ik kon vandaag uitslapen en ik ben dus nu pas wakker ! Heerlijk!!
Je inbeelden dat die persoon je appt, het appje al voor je zien etc.
Het is inmiddels gelukt! LOA
dit zou niet eens in me opkomen
Huisarts belde dat er inderdaad nog ontstekingen in mān bloed/urine zat. Wat nu is is niet duidelijk maar zou wel anti biotica kunnen krijgen. Nu zijn de steken wat aan het zakken, dus ik skip de anti biotica denk ik maar. Misschien dat mān lichaam het toch zelf aan het oplossen is. Vandaag ff aan kijken en anders vanmiddag nog even bellen.
En mān nieuwe toetsenbord typt echt vet lekker.
Oh nee helemaal niet. Ik zou het overigens helemaal niet doen want ik ben een schijterd.
God ik ben zoān emotionele mess als ik ongesteld ben, ik zit de online proefschriftverdediging van een vriendin te kijken en ze kreeg complimenten van een opponent en ik zit al te janken :")
Netflix is donderdag begonnen met een test die kijkers verplicht om te bewijzen dat ze samenwonen met de eigenaar van het account. Dat kan er mogelijk toe leiden dat het in de toekomst moeilijker wordt om een account met meerdere mensen te delen.
Shit.
Dat is waar!
Eens in de zoveel maanden verschijnt dit bericht inderdaad⦠Gelukkig is het nog een test en volgens mij moet de eigenaar van het account gewoon een code intoetsen om te bevestigen dat iemand anders ook onder het huishouden valt en dus toegang heeft tot dat account. Valt mee