Maar hoe gaan ze dit controleren dan, ze kunnen moeilijk een bewijs van inschrijving bij de gemeente opvragen haha. Denk niet dat je je druk hoeft te maken.
Wow dit vind ik echt niet oké? Alleen omdat het een man is? Als iemand een gesprek met mij zou opnemen zonder dat ik dat weet zou ik daar echt niet van gediend zijn. Zo vreemd is het toch niet om een kamer te bezichtigen terwijl er een man bij is?
Verder prima om je locatie door te geven aan een vriend of iemand mee te nemen hoor @Amphitrite, maar zomaar een gesprek opnemen zou ik echt niet doen.
Maar… het gaat om een kijk’avond’ in een studentenhuis… je gaat geen iPhone kopen voor 500 euro cash in een achterbuurt?
@Amphitrite ik vind je helemaal niet naief hoor. En ik vind het ook niet naief om alleen naar een kijkavond te gaan. Zo werkt hospiteren gewoon. Maar wel goed dat je verder gaat kijken als het niet goed voelt, dat is het belangrijkste
Oh ik kijk nu, respect voor Farid dat ie zo beheerst blijft.
Hahahaha wat intens kut dat dit bestaat hahahaha
Word er gek van dat mensen (met name op fb en twitter) het nu zielig vinden hoe Thierry behandeld wordt, maar bij Akwasi was het “verdiend”. Hou toch op, trek een lijn.
Echt super vervelend dat je iets naars hebt meegemaakt, maar alsnog vind ik het niet oké om iemand zomaar op te nemen zonder dat daar ook maar een enkele aanleiding toe is.
Er zijn andere dingen die je kan doen om je veilig te voelen. Mocht je je niet veilig voelen met een man of meerdere mannen alleen, neem dan een vriend/vriendin mee. Maar zomaar iemand opnemen is niet oké.
Ja dat snap ik en ik zou dat zelf ook niet opnemen, maar als iemand echt angstig is zou het de situatie minder eng kunnen maken voor diegene. Meer mensen dan @Amphitrite lezen dit topic dus misschien is het voor iemand anders wel handig?
Ik heb soms zo veel stress van het versturen van mails naar veel mensen in 1x nu gedaan en ondanks duizend keer checken dan alsnog bang dat ik geen bcc heb gebruikt, verkeerde bijlage of spelfout in zit. Is het al 5 uur?
Patriarchaat
Ik snap heel goed dat je het niet oké vindt! Het is in dit geval een paardenmiddel, maar het is wel gewoon legaal en als je er verder niks mee doet dan wordt degene die is opgenomen niet geschaad. Ieder moet voor zich bepalen of ze het gerechtvaardigd vinden om dit te doen. Als het uit angst gebeurt kan ik daar in ieder geval meer begrip voor opbrengen dan wanneer het bijv. uit berekening is, want ik vind privacy ook echt wel belangrijk.
Wat een lieve reactie
Neurie dit nummer nog best vaak op vrijdagen
T-M.o.bile en Te.le.2 kunnen hier nog wat van leren met hun slechte tunes.
Voor mij wel. Ik vind hoe beide behandeld werden niet oké. Mensen afbranden is geen taak van talkshows. Maar zo vreemd dat mensen het bij thierry zielig vonden en bii awkwasi verdiend? Keep the same energy dan.
Iemand hier toevallig een wesco broodtrommel in mint?
Heb je geen parkeerboete onder de ruitenwisser gekregen? Hier in de gemeente rijden ze wel met van die scanauto’s rond, maar als je fout geparkeerd staat krijg je alsnog zo’n papiertje. Misschien kan je opzoeken hoe bij jou in de gemeente dat zit qua aankondiging van boetes?
Je kan ook online kijken of je een boete hebt!
Edit: https://www.cjib.nl/ik-wil-een-overzicht-van-alles-wat-ik-moet-betalen-aan-het-cjib
ja hallo kan het ff half 6 worden zodat het weekend is. dankjewel.
Parkeerboetes betaal je niet aan het CJIB.
Edit: in mijn stad iig niet.