Wat je even kwijt wil #49

Mezelf een veriaardagscadeau gegeven door lekker vrij te nemen en een luxe hotel met bubbelbad te boeken en ik ga een drie gangen menu afhalen :partying_face:

En daarvoor mag ik eerst de halve dag op de kinderen van mijn zusje passen en de oudste is net zindelijk, dus het wordt weer een stukje leuker! En ik wil met de draagzak lopen :joy: ik kreeg hem vorige keer niet dicht.

38 likes

Ah oke, wist niet dat daar veel verschil in zat.Fijn wel dat je er nog vertrouwen in hebt! Ik hoop dat ik dit over 121 dagen gewoon ben vergeten als ik weer mag. Op dit moment zie ik mezelf niet zo snel nog eens gaan :sweat_smile:

Ah wat rot dat je bent flauwgevallen. Je kan ook plasma doneren, misschien is dat nog een optie?

@Lemongrab ah ik heb 2 bier gedronken en voel me ook teut en ik kwam net thuis en dacht MEER BIER. Maar ik ben verstandig en heb het niet gedaan.

1 like

Ik kijk een té dramatische aflevering van csi, het is echt niet om aan te zien

Maar toch moet ik huilen

Is dat minder heftig? Heb me daar nog niet echt in verdiept omdat online stond dat mensen eigenlijk altijd beginnen met bloed doneren. Ik weet ook niet zo goed wat de aanleiding is voor het flauwvallen en dat ik me nu nog vrij shit voel waardoor ik me niet echt beter op de volgende keer kan ‘voorbereiden’ ofzo

Ja als het goed is wel! Omdat je je rode bloedcellen (of zijn het plaatjes) weer terugkrijgt.

Het duurt toch even voor je weer mag doneren, misschien kun je tegen die tijd kijken hoe je je erover voelt en het nog een keer proberen? Het kan aan van alles liggen, wellicht is een ander tijdstip op de dag beter.

2 likes

Ik ben veel te moe om op te staan maar ik moet echt slapen want hoewel het in mijn hoofd al weekend is moet ik nog een dag overleven. Ik wil uitslapen :sleeping:

Je personeel beter opleiden/screenen :rofl:

“Als u een kartonnen doos voor u ziet liggen, voelt u dan een drang daarmee te smijten?”

45 likes

Les 1 druk op de bel
Les 2 geef het pakket af
Les 3 gooi niet met de doos

8 likes

Ik kijk dunya & d.esie de film. Voel me weer 12 jaar!

14 likes

Dhl slaat les 1 al over vaak.

16 likes

Dhl heeft een totaaal ander programma
Vooral briefjes we hebben u gemist printen :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Ik heb net deze subreddit ontdekt met baby’s die er uit zien als boomers

4 likes

Morgen is mijn allerlaatste werkdag bij m’n huidige werkgever. Alle taken zijn overgedragen, out of office staat al aan en laptop en IT ligt klaar voor verzending! Dat wordt op m’n dooie gemakje virtueel afscheid nemen morgen en het rustig aandoen DE KOMENDE MAAND want in april begin ik pas bij mn nieuwe werk. Zo heeeerlijk

74 likes

ugh ik word zo moe van m’n slaapproblemen en dat ik gewoon geen normaal ritme lijk te hebben. Was vandaag overdag vet moe, kon me amper concentreren op m’n scriptie, maar nu ben ik sinds 23:00 klaarwakker. Nouja, heb net toch nog ff een uurtje aan m’n scriptie gewerkt (die bijna af is!!! omg zo blij), nu maar even ontspannen en hopen dat ik straks wel gewoon kan slapen.

13 likes

Ik heb vanavond behind her eyes gekeken en ik vond het zoooo’n mindfuck :scream: Ik kan er gewoon niet van slapen hahaha, ik heb echt adrenaline van deze shock.

2 likes

Ondanks het verrotte klinkt dit echt als een super dagje :heart: ben heel benieuwd of het haken mij ook zo goed vergaat als bij jou! Klinkt als super veel progressie in een dag woee!

Na moeilijk in slaap komen gisteren heb ik toch 8,5 uur gemaakt. Schijnbaar was het nodig. Sinds 6 wakker, gelopen, uitgebreid gedoucht, Nu nog 1,5 uur wachten tot ik kan werken.

1 like

Jeetje ik ben bij t ziekenhuis voor mn moeder maar ik mag natuurlijk niet naar binnen. Dus ik wacht braaf buiten en gelijk komt de bewaking mn naam vragen.
Ben hier trouwens wel een uur te vroeg want mn moeder is izjen paniekzaaier maar dat is een ander verhaal.

3 likes

“Hij is niet knap hij is gewoon lang”-bedrijfsleven versie. :skull_and_crossbones:

TLDR: in de VS is 14% van de mannen langer dan 1.82m, en 58% van alle Fortune 500 CEO’s is langer dan 1.82m. En maar 3.9% van de mannelijke populatie daar is langer dan 1.88 terwijl 30% van de Fortune 500 CEO’s langer dan dat is.

8 likes

Ik ben moeee en ik kan me niet concentreren om mijn werk en ik moet vet veel doen vandaag. Op zo’n dag is thuiswerken zo lastig

2 likes