Ik was net bij de dokter en ik moet even een röntgenfoto laten maken van mijn voet. Dus ik bel net die toko voor een afspraak in de veronderstelling dat het nog wel even duurt en ik ook nog mijn best moet doen om te zorgen dat het na werktijd kan. Bel ik en zegt ze dat er nu plek is dus ik kan al over een uur terecht. Haha did not expect that. Komt me wel goed uit, want ik heb vandaag nog vakantie.
Er zitten drie vreemde katten in de achtertuin, waarvan sowieso twee hun ballen nog hebben, de derde kan ik niet benaderen. Beesten zitten ook onder de verwondingen. Ik vind het echt vreemd dat mensen hun beest niet laten castreren…
American Horror Story
Jeetje wat heftig dat daar maar zo weinig mannen een normale lengte hebben
Volgens mij komt er in mijn buurt nog een tegeltuin bij. Kan er geen aardsengel afdalen en de mensen hard toespreken dat ze plantjes en bomen moeten kopen voor hun tuin.
Als ik minimun loon betaald zou krijgen op de momenten dat ik op mensen aan het wachten ben. Dan stond ik nu in de quote 500.
L’horreur, heb je een praatgroep nodig om met deze wetenschap te leren leven?
We zouden Elon Musk en die Amazonboi zo voorbijstreven.
Kan je hier niet een carrière uitslaan. In de rij staan bij de Applestore voor iemand anders die de nieuwe iPhone wil en je per uur uit laten betalen.
Soy mucho paper en helmoneyveger
Ik wil geurstokjes voor in mijn werkkamer, maar ik kan weer eens niet kiezen.
O spannend! Gaat dat over je langdurige covidklachten?
Ugh ik probeer een behangafstoom apparaat te huren, maar overal hier in de regio zijn ze al weg. Omdat de bouwmarkten dicht zijn is er maar een beperkt aanbod.
Heeft iemand hier zo’n ding thuis, regio Den Haag?
Ja, soms moet je beetje omdenken om het positieve te zien in een zware dag.
Vandaag moet dat weer, alweer afspraak erop zitten en alweer overprikkeld
Heel benieuwd hoe haken bij jou gaat!
Lekker zeg, dat lange slapen!
Gisteren lag ik ook om 21.00 knock out al te slapen.
Precies, het is ook echt om denken. Ik hoop dat je vandaag de dag heel door komt. Ga je vandaag ondanks dat dan nog lekker haken?
Ja, eerst even andere dingen van schema nog doen (staat haken en borduren ook op dus dat is fijn) maar gooi mezelf ook weer van internet af. Ik raak van internet vaak alleen maar meer overprikkeld.
Fijne dag
Ik ben inmiddels al zo lang aan het wachten. Dat ik denk dat corona voorbij is als mn moeder straks klaar is.
Pff mijn vriend is de laatste dagen zo lief en begripvol. Hij kent me zo goed en weet precies wat ik nodig heb. Ben een emotioneel wrak de laatste dagen en hij knuffelt en kust me en zegt allemaal lieve dingen. Er bestaan dus echt nog leuke en lieve mannen /einde emotioneel gewauwel
Heeft de bewaking je al koffie gebracht uit medelijden?
De laatste weken heb ik echt ontdekt dat ik veel actiever/sportiever ben dan ik dacht, tenminste dat als ik actief ben ik me veel beter voel.
Tijdens sneeuw/ijs niet buiten kunnen sporten en nu al de hele week binnen in quarantaine. Kijk echt uit naar weer wandelen, hardlopen, tennissen.
Een paar jaar geleden had ik mezelf echt uitgelachen, haha.
Net heel succesful adulting in 1x alle rekeningen betaald die niet automatisch worden afgeschreven. (Ipv wachten tot het dicht bij de uiterste betaal datum zit) En ondertussen wilde ik gewoon keihard janken.