Wat je even kwijt wil #49

Ja dat heb ik ook gehoord :sweat_smile:

Heb je dry needling al eens geprobeerd? Ik heb 3 sessies gehad nu en het is nog niet weg maar merk wel verschil. En moet inderdaad ook op mijn houding letten en oefeningen doen. Die laatste 2 doe ik, nooit :sweat_smile:

2 likes

Pfff… Net Jan Dulles bij Humberto over het verlies van zijn dochtertje. Dat nummer komt wel binnen zeg… :disappointed_relieved: Voor de mensen die het niet kennen: https://youtu.be/whqCptl2UQc

2 likes

Zo heftig dat verhaal ook, echt kippenvel en tranen.

2 likes

Gvd stomme buikkrampen…
Ik wil slapen

En de afwas ik haat dat zo. Ik heb van dat houten bestek gekocht toen het zulk lekker weer was en soms denk ik ik eet hier wel van en dan gooi ik het zo weg :joy::joy:

5 likes

Ik ben nieuwsgierig nu, wat is de burrito methode en waarom is het zo onbegrijpelijk?

Gatverdamme ik voel me echt mweh. Heel erg last van mijn nek/schouders sinds de fysio afgelopen dinsdag en geen enkele houding lijkt te werken (ik heb ook geen goede bank/stoelen in huis) maar voel me ook misselijk en vaag achter mn ogen. Wil echt uren lang slapen, haha.

1 like

Ik vind dit eigenlijk veel ingewikkelder en langer duren dan het gewoon erin schudden

12 likes

Bij moet het perfect in de hoeken en dat lukt me met schudden nooit zo goed en dan word ik weer compleet agressief haha, met de burritomanier heb ik dat niet

4 likes

Het is ondertussen bijna half 3 en ik kan nog steeds niet slapen. Mijn ritme is helemaal verstoord :rage:

Ohh same hier… terwijl ik al sinds 22.30u in bed lig en de wekker om 7.30 gaat :sob::sob:

1 like

Mijn lieve lieve lieve chi is vannacht in mijn armen overleden en ik ben er zo onwijs kapot van ik weet echt niet hoe het nu ffe moet. Ze was al 15 jaar bij me en nu is het zo stil en il kan ecjt niet thuiskomen zonder dat ze zo blij is en net ook als ik zo moet huilen kwam ze me altijd troosten en nu is ze weg…

26 likes

:heart::heart::heart: Heel veel sterkte!

1 like

Heel veel sterkte!!!:heart:

1 like

Sterkte :heart:

1 like

Ik wil mijn bed niet uit!!! Hoe ga ik dit volhouden tot mijn pensioen😂

8 likes

Wat onwijs verdrietig. Heel veel sterkte :sparkling_heart:

1 like

Sterkte :heart::heart::heart:

1 like