Wat je even kwijt wil #49

Woow dat is echt next level!

er was een keer een man die had ook allemaal gedroogde kikkers bij zich. Werd als medicijn gebruikt. Prima dat je het wilt gebruiken maar ga het niet in je koffer stoppen :sweat_smile:

1 like

Moet mn haar eigenlijk wassen maar morgen thuis werken dus ik stel het uit denk ik. Dan maar een dagje camera uit of misschien valt het niet eens op op beeld

Hmmm, dan zou ik proberen uit te zoeken waarom je onbewust je spieren aanspant en wat je daaraan kunt doen. Het kan bijvoorbeeld een kwestie van een verkeerde houding zijn, een automatische reactie op bepaalde prikkels, of misschien heb je last van stress/zit je niet goed in je vel? Heb je het gevoel dat je voldoende in contact bent met je lichaam of zit je veel in je hoofd (hoeft niet per se in de vorm van piekeren te zijn)?

1 like

Iel ja dat kipsap is pas goor, snap ook echt niet waar dat vandaan komt

1 like

Jaaa dat is ook mijn lievelings. Baal echt dat mijn fles op is:(

1 like

Heeft een winkelier er iets (veel) aan als je betaalt met een vvv-bon? Ik wil mezelf eigenlijk trakteren op iets leuks van de edelstenenwinkel maar ik weet niet of het lullig is om nu met een bon te betalen

1 like

Dit vraag ik mij ook af!

Denk niet dat het nodig is dat woord te noemen, kan me voorstellen dat er mensen hier zijn die het vervelend vinden om dat te lezen

2 likes

Ja volgens mij leveren winkeliers de vvv-bon weer in en krijgen zij daar geld voor, maar wat ik hier zo snel zie is dat ze er wel provisie over moeten betalen

Ik ben het nu ook aan het kijken hahaha

Als je een kat hebt die dol is op chips eet je nooit alleen je chips.

6 likes

Net Italiaans besteld, en dat was blijkbaar bij een Italiaans delicatessenzaakje dat echt nƩt een paar dagen open was. En het was zo lekker en ze hebben zo lief snoepjes erbij gedaan. Werd gebeld dat ze geen tagliatelle meer hadden en of het dan erg was dat het dan spaghetti werd, en toen kreeg ik ook nog daarom drinken erbij. Het was gewoon lekker en veel en super nice allemaal. Ben echt blij ermee, al helemaal omdat ze dus blijkbaar echt net open zijn, gun hun ook een goede start.

63 likes

Ik had al gevonden 10% provisie dus ik denk dat het dan wel kan… als ik echt voor 30 euro wat koop is dat dus 27 euro voor hun

Voor dingen als ideal, afterpay etc betalen bedrijven ook kosten (wel minder dan 10%) dus ze zullen een vvv bon betaling waarschijnlijk niet erg vinden. Die percentages zijn al vaak in hun marge mee gerekend.
En als ze het nu niet zouden willen accepteren dan hadden ze die betaal optie ook wel uitgeschakeld. (Als je online besteld dan)

1 like

Volgens mij reageerde ik op iets anders, of ik heb het verkeerd gedaan?! Hahah ging over Border Security toch?

Hahaha kut ik dacht over de vvv bon! Maar hoe is border security?

Hahah :joy: ja love it! Een vrouw had alleen voedsel meegenomen, maar was volgens haar geen voedsel. Nee, waren snoepjes voor de kinderen. :thumbsup:

2 likes

Ja @Soy.peor daar kom ik weer, talkshow-talk hiero, maar hoorde ik die vrouw van de VVD bij Op1 nu net ā€œgemeente Limburgā€ zeggen?! :joy:

5 likes

OkƩ, ik heb net toch nu al gereageerd op het huis bij de kerk haha. Mn moeder stond hier in de kamer te cheerleaden om het te doen haha.

Edit: niet omdat ze me het huis uit wil (het liefst wil ze dat ik blijf want gezellig), maar omdat ze me een plek voor mezelf gunt.

25 likes

Ja wtf ik snap het ook echt niet. Niemand snapt het. Maar het werkt, dus ik ben gelukkig

1 like