Wat je even kwijt wil #49

Ja… Zoiets heb ik vorige keer ook gezegd en nu doet ie het weer. Wil hem niet voor rotte vis uitmaken maar kennelijk was ik niet duidelijk genoeg

Gefeliciteerd :bouquet:

@Geo ook gefeliciteerd! :partying_face:

2 likes

Gefeliciteerd :partying_face::partying_face::partying_face:

1 like

Vervelend. Misschien benadrukken dta je er net als de vorige keer nog steeds niet van gediend bent en dat je stappen gaat ondernemen (evt als hij het nog een keer doet), bijvoorbeeld overdragen aan een collega/aangeven bij de organisatie oid. Ik weet niet precies wat je werkomgeving is, maar hopelijk is er een oplossing

5 likes

Hij is gelukkig al eerder overgedragen voordat hij dit ging doen. Vind het echt heel vervelend waar anderen het “weglachen”

2 likes

@Teigetje

Sterkte :heart:

1 like

Al vanaf 5 uur wakker, ben echt die nachtmerries zo zat aan het worden :upside_down_face:

Mijn menstruatie is nu al vier dagen te laat, begin nu wel een beetje te stressen. We gebruiken alleen condooms, zou er iets mis zijn gegaan zonder dat we het doorhadden? :cold_sweat: Ik heb maar even een testje besteld.

Gisteren deze docu weer eens gekeken en vind het zo jammer dat ik niet de talenten bezit om een muzikant te worden. Lijkt mij echt een goor maar gaaf bestaan.

3 likes

Jij ook gefeliciteerd! :partying_face:

1 like

Ik zou hard doen! Ik heb zelf een medium voor thuis, maar ik had vorige week voor het eerst personal training en toen moest ik de zwaarste gebruiken. Keek er een beetje tegenop eerst, maar vond het juist wel fijn sporten en megaveel spierpijn daarna haha.

1 like

Ik zit in een risicogroep dus helemaal blij dat ik hier in de buurt al eerder mocht gaan stemmen. Had ik vorige week al uitgezocht. Nu kijk ik voor de zekerheid nog even en nu is in mijn hele wijk plus omstreken geen mogelijkheid hier mee toe. Dichtstbijzijnde is nu 35 minuten lopen. Ik vind dit zo raar.

Mijn vriend heeft een afspraak “voor werk” maar ik hoor hem alleen nog maar over onze kookboeken/Ottolenghi/favoriete recepten praten haha

5 likes

Is er niet woensdag in de buurt een locatie in een tent? Daar ga ik voor. Lijkt me toch iets veiliger dan een binnenruimte. Misschien is dat een optie voor je.

1 like

Ik zou de hard gaan. Je kunt er altijd naartoe werken en al kun je klein beetje bewegen train je je spieren wel.

1 like

Klopt! Ik ga nu woensdagochtend maar zo vroeg mogelijk richting de tent! Toch nog beetje een festivalgevoel.

2 likes

Ik heb lange tijd zo slecht geslapen, maar sinds een paar dagen lijkt het redelijk terug normale vormen aan te nemen en ik kan wel huilen van blijdschap. De wereld ziet er zoveel mooier uit als je ‘goed’ hebt geslapen en geen dagen hebt van bijna 20 uur :tada:

26 likes

Lachen je collega’s dat weg als je dit zegt? Dat is niet oké. Als jij je er vervelend onder voelt, dan horen ze dat serieus te nemen.

Ik zou nog een keer duidelijk zeggen dat je er niet van gediend bent. Dat je dit de vorige keer ook hebt aangegeven. Dat dit blijkbaar niet helpt dus dat je een melding er van gaat maken bij je collega’s.

(Al weet ik niet wat jullie protocol is? Ik mocht aan de telefoon ook ophangen als mensen ongepast waren maar wel met waarschuwing. Die heb jij die de vorige keer al weg gegeven denk ik dat het zo niet werkt. Hij gaat over je grens heen dus is het niet meer dan terecht dat je een vervolgstap zet.)

2 likes

Hij staat niet op YouTube of Netflix, ik heb hem jaren geleden gedownload en had hem nog op mijn harde schijf staan. Je moet even kijken of je hem ergens online kan vinden, anders wil ik best kijken of ik hem op een mogelijke manier met je kan delen :slight_smile:

1 like

Hopelijk kan je hem ergens vinden en anders: slide in mn dm :crazy_face:

1 like